En als je niet meedoet krijg je klappen van de capo.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind het maar zielig, zo van kijk ons eens doen alsof het ons niet boeit.
Walgelijk kut volk is het
ze staan ook alleen maar te springen omdat ze maanden binnen hebben moeten zitten ivm de coronaquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:44 schreef Buitendam het volgende:
Deze Zuid-Amerika act is zó indrukwekkend.
Ik doelde meer op het herintroduceren ervan. Nieuw dak, nieuwe klapper.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je loopt ruim 5 jaar achter. Geeft niet hoor.
En jij bent Mod. Triest figuur.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hoezo ben jij niet in Amsterdam? Veteraan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad
Ze staan waarschijnlijk met hun rug naar het veld zodat we hun traantjes niet zien.
Vissershoedje op en Argentijntje nadoen maar na de wedstrijd rijdt Sjoerd gewoon weer naar Veenendaal.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:44 schreef Buitendam het volgende:
Deze Zuid-Amerika act is zó indrukwekkend.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Vissershoedje op en Argentijntje nadoen maar na de wedstrijd rijdt Sjoerd gewoon weer naar Veenendaal.
Nee, ze doen het om het feestje van de tegenstander minder mooi te maken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:44 schreef RAVW het volgende:
[..]
ze staan ook alleen maar te springen omdat ze maanden binnen hebben moeten zitten ivm de corona
Al heb ik een paar ballen gezien die bij Mvogo gegarandeerd doelpunt waren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als je niet kan scoren tegen Drommel kun je wel spreken van een groot probleem.
Deze ontknoping had Hitchcock nog niet kunnen verzinnen!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:42 schreef Wicky15 het volgende:
Wat een publiek, zelfs bij 0-3 een feestje vieren.
heb goede redenenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoezo ben jij niet in Amsterdam? Veteraan.
Wat is jouw probleem met Drommel precies?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als je niet kan scoren tegen Drommel kun je wel spreken van een groot probleem.
Supporters van Ajax wonen allemaal in de Pijp en Jordaan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Vissershoedje op en Argentijntje nadoen maar na de wedstrijd rijdt Sjoerd gewoon weer naar Veenendaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |