In 2021 liet Nederland wel het Sranan Tongo debuteren natuurlijkquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nederland met een Friese inzending lijkt me nog wel eens tof
Verschillen we nog een keer van mening.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:41 schreef Aoibhin het volgende:
Oh dit vind ik een van de minste inzendingen van Nederland
Ik ben echt zuurpruim vanavond
Dat is waar natuurlijkquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In 2021 liet Nederland wel het Sranan Tongo debuteren natuurlijk![]()
Ik vind dit best leukquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:41 schreef Aoibhin het volgende:
Dat zijn we niet van je gewend.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:41 schreef Aoibhin het volgende:
Ja niet op de bruiloft hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind dit best leuk
Al zou ik het zelf nooit opzetten
Opzetten niet nee, zingen welquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind dit best leuk
Al zou ik het zelf nooit opzetten
Het doet mij ook weinigquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:41 schreef Aoibhin het volgende:
Zijn carriere in Duitsland was in 1960 nog niet begonnen, geloof ik.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:43 schreef sportfreak het volgende:
Nou ja, met Rudi zijn we in ieder geval verzekerd van 12 10 punten van Duitsland toch?
Haha zou wat zijn als ik deze aandraag bij mijn zangleraresquote:
Ja, een van de minste inzendingen van Nederland.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:41 schreef Aoibhin het volgende:
Of het is een heel slimme move om iedereen in slaap te laten sukkelen zodat de jury's de laatste nummers niet meer meekrijgenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:44 schreef H_T het volgende:
Bij de omschrijving klinkt het al alsof Duitsland niet probeert te winnen
Het begon wel redelijk mid- en uptempo, met alle Scandinavische inzendingen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ja, een van de minste inzendingen van Nederland.
Maar in de lineup van vandaag wel verfrissend om een up tempo nummer te horen.
Verfrissend in de line-up wel ja, dat zekerquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ja, een van de minste inzendingen van Nederland.
Maar in de lineup van vandaag wel verfrissend om een up tempo nummer te horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |