Ik had de uitleg nodig, maar lol.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit was een matige verwijzing naar H_T's vaas met water
Spoiler alert!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Spoiler alert!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:36 schreef Sableheart het volgende:
[..]Oh wauw dan verschillen we even van mening. Ik vind het niet een enorm bijzonder jaar tot nu toe (ook niet persé voor die tijd)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Nopequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:37 schreef Sableheart het volgende:
Italiaans is gewoon een van de officiele talen van Zwitserland, dus zo verrassend is een Italiaans nummer uit Zwitserland toch niet?
1989 volgens mijquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nope![]()
Ben benieuwd of ze ooit iets in het Retroromaans hebben gestuurd
In die theorie was het liedje van Natalia in 2021 net iets meerquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Het liedje was net zo weinig als de kleding van Natalia. Prima concept, goed op elkaar afgestemd
Era Stupendo?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:37 schreef NailQueen het volgende:
Zwitserland dat italiaans stuurt is ook alweer lang geleden.
In tegenstelling tot wij recent gebruikten zij wel de kans van zelf organiseren om in een minder gebruikelijke taal te sturen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nope![]()
Ben benieuwd of ze ooit iets in het Retroromaans hebben gestuurd
Vond ik wel leuker dan die van 2006quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In die theorie was het liedje van Natalia in 2021 net iets meer
Heldinquote:
Ik vond het allebei niks maar 2021 was dan misschien nét iets beter wel dan jaquote:
Het is nog even afwachten omdat ik het nummer al heel lang niet meer gehoord.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh wauw dan verschillen we even van mening. Ik vind het niet een enorm bijzonder jaar tot nu toe (ook niet persé voor die tijd)
Nederland met een Friese inzending lijkt me nog wel eens tofquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:39 schreef Sableheart het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wij recent gebruikten zij wel de kans van zelf organiseren om in een minder gebruikelijke taal te sturen.
Oh wauw, dat zou leuk en dapper zijn, inderdaad.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nederland met een Friese inzending lijkt me nog wel eens tof
Stop de persenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is nog even afwachten omdat ik het nummer al heel lang niet meer gehoord.
Maar ik vrees dat ik het ook niet met je eens ben
En dat werd dan weer ondergewaardeerd.quote:
Haha het was ook vooral een gokquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nouja 2008 is inmiddels alweer 13 jaar geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |