abonnement Unibet Coolblue
pi_205581301
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 21:33 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Drew will be the new champion in about 4 weeks. Mark my words!
Heel misschien de WWE Championship maar dan moeten ze iets verzinnen waardoor alleen die titel op het spel staat tegen Drew. De WWE wil sowieso dat Roman de 1000 dagen aantikt met zijn WWE Universal Championship.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_205581385
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 20:48 schreef Chivaz het volgende:
Hoe zit het met MJF? Worden we voor de gek gehouden of is het echt einde oefening voor hem?
Het is nog steeds muisstil rondom MJF. We weten nog steeds niet welke aspecten nou een shoot en welke een work zijn maar het lijkt een combinatie van beide.

De blessure van CM Punk kan ook een reden van zijn afwezigheid zijn als men een storyline met hem in gedachten had. I.t.t. de WWE waar men razendsnel een storyline aanpast bij een blessure kiest AEW er wel vaker voor om iets weken/maanden gewoon on hold te houden (zie bijv. ook de House of Black recentelijk).
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_205581455
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 23:45 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar het voelt toch wel een beetje raar hoor nu die toch echt stopt (nouja echt stoppen) met WWE. Die man was verantwoordelijk voor het groot maken van WWE en dan nu zo aan je einde komen door al dat gezeur de laatste tijd. Hij is ook al 77, maar als dit allemaal niet was gebeurt dan was die zeker weten gewoon doorgegaan. Los daarvan ben ik wel benieuwd wat er zal gaan veranderen nu Steph en HHH het roer overnemen.
Stephanie zegt zelf dat ze niet veel verschilt van haar vader, alleen houdt ze zich op dit moment niet bezig met de verhaallijnen en het wrestling gedeelte van de business, dus de ideeën van Triple H als head creative zullen veel prominenter zijn. Hij verschilt wel heel veel op dat vlak met Vince en we zien de afgelopen weken al zijn invloed met het terughalen en pushen van NXT figuren waar Vince het niet in zag zitten.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_205581481
Voor de mensen die Summerslam gemist hebben: Roman Reigns vs Brock Lesnar is absoluut een aanrader om terug te kijken. Er gebeuren veel bijzondere dingen tijdens die match en het is een mooie definitieve afsluiting van hun verhaal. Dit is eigenlijk wat hun "greatest match of all time" Wrestlemania match had moeten zijn.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_205581546
Laatste wat ik nog wil zeggen is dat ik nog steeds zuur ben over hoe de WWE is omgegaan met de Judgement Day. De keuze om Edge eruit te knikkeren sloeg nergens op en is echt veel te vroeg. Die groep had echt nog 6-12 maanden de midcard onveilig moeten maken tegen diverse publiekslievingetjes waarna men uiteindelijk inderdaad muiterij op Edge hadden kunnen plegen.

Merk ook dat ik nog helemaal niet enthousiast ben over face Edge (terwijl hij mijn persoonlijke favoriet is) die het nu op wil gaan nemen tegen de Judgement Day. En al helemaal niet samen met die verschrikkelijke Mysterio's. Hopelijk gaat het nog een andere kant op...
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  maandag 8 augustus 2022 @ 20:44:39 #181
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_205583472
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 16:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Stephanie zegt zelf dat ze niet veel verschilt van haar vader, alleen houdt ze zich op dit moment niet bezig met de verhaallijnen en het wrestling gedeelte van de business, dus de ideeën van Triple H als head creative zullen veel prominenter zijn. Hij verschilt wel heel veel op dat vlak met Vince en we zien de afgelopen weken al zijn invloed met het terughalen en pushen van NXT figuren waar Vince het niet in zag zitten.
Trips en Stef gaan zolang Vince leeft nooit toegeven hoe er de laatste 30 jaar met talent om is gegaan.

Het doel is om het merk te verkopen voordat de schijt de ventilator raakt.
  maandag 8 augustus 2022 @ 21:33:49 #182
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_205584076
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 16:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Laatste wat ik nog wil zeggen is dat ik nog steeds zuur ben over hoe de WWE is omgegaan met de Judgement Day. De keuze om Edge eruit te knikkeren sloeg nergens op en is echt veel te vroeg. Die groep had echt nog 6-12 maanden de midcard onveilig moeten maken tegen diverse publiekslievingetjes waarna men uiteindelijk inderdaad muiterij op Edge hadden kunnen plegen.

Merk ook dat ik nog helemaal niet enthousiast ben over face Edge (terwijl hij mijn persoonlijke favoriet is) die het nu op wil gaan nemen tegen de Judgement Day. En al helemaal niet samen met die verschrikkelijke Mysterio's. Hopelijk gaat het nog een andere kant op...
Bring back the Rated-R Superstar!!! })
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_205588916
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 21:33 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]
Bring back the Rated-R Superstar!!! })
Ik had die nieuwe Edge wel een jaartje willen zien eigenlijk als leider van een stable. Terug naar de Rated-R Superstar had altijd nog gekund.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_205588981
quote:
10s.gif Op maandag 8 augustus 2022 20:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Trips en Stef gaan zolang Vince leeft nooit toegeven hoe er de laatste 30 jaar met talent om is gegaan.

Het doel is om het merk te verkopen voordat de schijt de ventilator raakt.
Triple H wil echt wel z'n eigen legacy neerzetten als head creative. Op zijn minst 10 jaar. Alleen bij terugkerende gezondheidsproblemen of financiële malaise zie ik ze de boel eerder verkopen.

Hoe er met talent is omgegaan is algemeen bekend, even los van het eventuele gedrag van Vince waar we nu nog niet van weten.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_205589426
En hoppa Lumis is ook weer terug.
pi_205590045
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 16:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Het is nog steeds muisstil rondom MJF. We weten nog steeds niet welke aspecten nou een shoot en welke een work zijn maar het lijkt een combinatie van beide.

De blessure van CM Punk kan ook een reden van zijn afwezigheid zijn als men een storyline met hem in gedachten had. I.t.t. de WWE waar men razendsnel een storyline aanpast bij een blessure kiest AEW er wel vaker voor om iets weken/maanden gewoon on hold te houden (zie bijv. ook de House of Black recentelijk).
Ik weet het niet, al zou het door Punks blessure komen dan nog kun je hem op een of andere manier presenteren.
Het is wel jammer hoor hoe Tony Kahn met zijn bedrijf omgaat. Hij heeft alles in huis om er iets geweldigs van te maken. FTR, Starks, Hobbs Bryan Danielsen om er maar een paar te noemen en ze komen nauwelijks aan bod of zitten totaal onnodig bij de Blackpool combat club dat voor Bryan Danielson echt helemaal niets doet.
Bryan Danielson als heel kampioen met CM Punk in de achtervolging zou goud geweest zijn. Hetzelfde geld voor FTR en de Young Bucks, young Bucks met de titel en FTR op jacht naar de titel daar kun je ook wel iets mee. Hobbs en Starks kan wel wat worden tegen elkaar maar het komt mij wat te vroeg.
Jammer ook wat er gebeurt is met Christian en Luchasaurus. Ik vond heel Luchasaurus ook wel leuk maar ook dat was maar van zeer korte duur. Daar viel ook wel wat meer uit te halen.
Nu is het hopen dat Triple H wat van WWE kan maken want ik weiger die flauwekul van de afgelopen jaren te kijken.
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 17:40:59 #187
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_205590392
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 14:46 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Triple H wil echt wel z'n eigen legacy neerzetten als head creative. Op zijn minst 10 jaar. Alleen bij terugkerende gezondheidsproblemen of financiële malaise zie ik ze de boel eerder verkopen.

Hoe er met talent is omgegaan is algemeen bekend, even los van het eventuele gedrag van Vince waar we nu nog niet van weten.
Ze hebben met twee netwerken te maken die allebei iets anders wensen, zijn zelfs geruchten dat FOX ze op wilt kopen terwijl USA niet tevreden is met het samenvoegen van zon beetje alle titels die er zijn.

Als de McMahons van alle randzaken af willen is dit het moment om het te doen, daar gaat Trips niks aan veranderen.
pi_205874282
Groot backstage drama na All Out. Tijdens de Media Scrum gaat CM Punk compleet los op Colt Cabana (voor wat er is gebeurd), Hangman ("empty headed fucking dumb fuck" omdat hij volgens CM Punk geen respect heeft getoond voor veteraan CM Punk) en The Young Bucks ("couldn't manage a Target" omdat die volgens CM Punk geruchten dat Colt Cabana zou zijn ontslagen op verzoek van CM Punk naar de media hadden gelekt).

Na de Media Scrum zijn Kenny Omega en The Young Bucks verhaal gaan halen bij Punk in z'n kleedkamer. Daar is een handgemeen ontstaan (volgens de geruchten gestart door CM Punk en zijn trainer Ace Steel). Punk zou hierbij naar verluidt zelfs geblesseerd zijn geraakt.

Sommigen denken dat het allemaal een work is, anderen denken dat Punk op het moment staat om ontslagen te worden.


(Spoilers mbt gebeurtenissen All Out.)

[ Bericht 15% gewijzigd door Nielsch op 07-09-2022 06:35:58 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_205874299


Held _O_
Zijn er hier nog fans van de 88/93 periode?
  donderdag 8 september 2022 @ 21:22:26 #190
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_205898550
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 06:24 schreef Nielsch het volgende:
Groot backstage drama na All Out. Tijdens de Media Scrum gaat CM Punk compleet los op Colt Cabana (voor wat er is gebeurd), Hangman ("empty headed fucking dumb fuck" omdat hij volgens CM Punk geen respect heeft getoond voor veteraan CM Punk) en The Young Bucks ("couldn't manage a Target" omdat die volgens CM Punk geruchten dat Colt Cabana zou zijn ontslagen op verzoek van CM Punk naar de media hadden gelekt).

Na de Media Scrum zijn Kenny Omega en The Young Bucks verhaal gaan halen bij Punk in z'n kleedkamer. Daar is een handgemeen ontstaan (volgens de geruchten gestart door CM Punk en zijn trainer Ace Steel). Punk zou hierbij naar verluidt zelfs geblesseerd zijn geraakt.

Sommigen denken dat het allemaal een work is, anderen denken dat Punk op het moment staat om ontslagen te worden.


(Spoilers mbt gebeurtenissen All Out.)
Fokking hell... als die een work is dan is het toch een hele foute.

Ik denk dat er echt koppen gaan rollen.

Alhoewel ik het nieuws van vandaag nog niet gelezen heb... dus mss zijn er al koppen gerold hhaa :D
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_205899159
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 21:22 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]
Fokking hell... als die een work is dan is het toch een hele foute.

Ik denk dat er echt koppen gaan rollen.

Alhoewel ik het nieuws van vandaag nog niet gelezen heb... dus mss zijn er al koppen gerold hhaa :D
Punk, Young Bucks, Kenny Omega, Christopher Daniels en nog een paar zijn geschorst. Elite is gestript van de Trios Championship en Punk van Wiels Championship.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 14 september 2022 @ 15:45:56 #192
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_205973770
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 21:52 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Punk, Young Bucks, Kenny Omega, Christopher Daniels en nog een paar zijn geschorst. Elite is gestript van de Trios Championship en Punk van Wiels Championship.
waarom Christopher Daniels dan? Die heeft hier toch niets mee te maken. Ace Steel wel.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_205973897
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 15:45 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]
waarom Christopher Daniels dan? Die heeft hier toch niets mee te maken. Ace Steel wel.
Die scheen er ook bij geweest te zijn, al waren er vooral verhalen dat hij Steel en Omega uit elkaar wilde houden. Waarom dan een schorsing? Tsja, geen idee.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_206231753
Holy moly! Zat gewoon even op de site te kijken en kwam ineens dit nieuwtje tegen:

https://www.ringsidenews.(...)way-at-30-years-old/

Damn wel heel erg jong overleden :{
pi_206232026
30 jaar jong. En ze had drie kinderen met Wesley Blake.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_206266189
Extreme rules
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is het trouwens kut dat Reigns beide titles heeft en zelden in actie komt, ipv 2 main events heb je nu 0 main events...
pi_206485943
Punk wordt behoorlijk afgemaakt door de clash rondom Omega/Young Bucks en Jerichos (noemt hem zelfs een cancer), die zien we niet meer terug bij AEW anders moet Tony heel veel andere mensen ontslaan om alleen hem te behouden.

Geruchten dat AEW nu zijn contract wil uitkopen en dat ze onderhandelen over een non-compete clause zodat hij niet naar WWE kan (al kan ik me niet voorstellen dat hij daar naartoe wil, met HHH heeft hij nog meer problemen dan met Vince lijkt me, maar het helpt wel in zijn onderhandelingspositie)

Verder is MJF bezig met een face turn, lijkt mij geen goede keuze..
  zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:39:45 #198
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_206492882
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2022 10:04 schreef DutchSL het volgende:
Punk wordt behoorlijk afgemaakt door de clash rondom Omega/Young Bucks en Jerichos (noemt hem zelfs een cancer), die zien we niet meer terug bij AEW anders moet Tony heel veel andere mensen ontslaan om alleen hem te behouden.

Geruchten dat AEW nu zijn contract wil uitkopen en dat ze onderhandelen over een non-compete clause zodat hij niet naar WWE kan (al kan ik me niet voorstellen dat hij daar naartoe wil, met HHH heeft hij nog meer problemen dan met Vince lijkt me, maar het helpt wel in zijn onderhandelingspositie)

Verder is MJF bezig met een face turn, lijkt mij geen goede keuze..
Weet niet of je MJF een pure face of heel kunt noemen. Denk dat hij zijn carriere bij AEW een perfecte mix van beide zal zijn
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 15 november 2022 @ 20:06:21 #199
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_206689167
ja he
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_206766965
twitter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')