Bij die gedachte alleen al springen de tranen in mijn ogen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Of omdat ze nog naar Jeroen Stekelenburg moet.
Mishandeld? Dat heb gemist?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Paardje hopEentje dood en eentje mishandeld. Wat een topsport
Het heeft geen enkel doel deze tweet. Het is een hengel, een hengel naar de duim. Kijk eens hoe geweldig oooooh jaaaa prachtig.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n vermoeiende vent.
Ik heb hier ook ontzettend veel last van jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:54 schreef Szura het volgende:
Godver NOS, ik blijf aan het zappen en streams opnieuw instellen
dit ja, je kunt wel zeggen dat de Afrikaanse landen het minder doen, maar dat is deels te verklaren dat steeds meer talent uit die landen de Bart Veldkamp route volgt. De meesten bewust , en soms toevallig, zoals Sifan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:50 schreef Slobeend het volgende:
Eigenlijk een volledig Ethiopisch podium.
Of zitten op een jockey.quote:
Doet je KPN het weer trouwens?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb hier ook ontzettend veel last van ja
Dank.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Duitser paard gestompt
https://nos.nl/tokyo2020/(...)a-mishandeling-paard
Dit is dan nog op het oog van televisie, moet je nagaan wat er waarschijnlijk gaande is als het cameralampje niet brandt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Paardje hopEentje dood en eentje mishandeld. Wat een topsport
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |