Ik heb het idee dat ze voor de elite dit jaar wel redelijk doorgaan, voor de massa minder. Bij Eurosport hadden ze net wel een leuk verhaal over iemand die besloot dat ze tussen de trials en de olympische wegwedstrijd nog snel een kind kon krijgen, lekker efficiėnt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoeveel van de marathons waarmee ze echt geld verdienen gaan er eigenlijk nog door in coronatijd? Juist een jaar om wel voor een OS te kiezen i.p.v. een lucratieve wedstrijd dan. (moeten ze wel gekwalificeerd zijn natuurlijk)
Ik ben de eerste die toegeeft na 5 minuten neer te gaan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ga jij maar eens op dit tempo "joggen".
Ja.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn er eigenlijk voorschriften van hellingsgraden in een marathon? Als je veel bergop moet lopen dan lijkt me een WR moeilijk.
In een OS wordt nooit een WR gelopen, daar mogen hazen niet. Bij bijna elke andere topmarathon heb je die wel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn er eigenlijk voorschriften van hellingsgraden in een marathon? Als je veel bergop moet lopen dan lijkt me een WR moeilijk.
Karma Karma?quote:
Nee, je hebt van de typische WR-parcoursen als Berlijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er zijn toch niet zoveel marathons (lees: parcoursen) die geschikt zijn voor een WR?
Wel heeul traag, 19+ minutenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
De eerste split: https://olympics.com/toky(...)thon-fnl-000100-.htm . Holterman nu 82e..
Wel klote dat Urbanus: de vuilnisheld hiervoor wordt gecanceldquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
De weersomstandigheden zijn ook nooit geschikt voor een toptijd. Plus je hebt lang niet altijd een vlak parcours.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:19 schreef Beregd het volgende:
[..]
In een OS wordt nooit een WR gelopen, daar mogen hazen niet. Bij bijna elke andere topmarathon heb je die wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |