Is dat alles? Valt wel mee toch. Is zijn mening. Moet hij weten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
6500 doden is niet goed maar voor de rest hebben die mensen het daar heel goed.
Hij heeft iedereen gesproken in Qatar en ze vertelde hem stuk voor stuk dat ze het leven toelachen. Van die doden, ja dat is wel jammerquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:30 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat deed kabouter Wesley dan? Heb het niet gezien
en MMA ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:33 schreef borisz het volgende:
In 2024 staat het programma al vast. Boksen staat gewoon op het programma.
Dildo’s plakkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:30 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat deed kabouter Wesley dan? Heb het niet gezien
Helaas.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:33 schreef borisz het volgende:
In 2024 staat het programma al vast. Boksen staat gewoon op het programma.
Dit ja.quote:
Wanneer komt Jimek terug??quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:35 schreef Bolasie het volgende:
Op naar OP 1 allen
TV / [NPO1] Op1 #238 Wij hebben weer goud gewonnen
Ja maar daar kun je moeilijk iedere keer op terug grijpen, ik denk dat ze nog over van Gaal denken als ie al lang en breed in het bejaardentehuis woontquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:37 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een gelul, van Gaal is gewoon een toptrainer.
Daar wel ... Nu heb ik er niet op gelet .. misschien is ze gewisseldquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:12 schreef Nober het volgende:
Heleneke zei gewoon dat Bol op die supersnelle Nikes loopt, de New Balance variant kennelijk.
[ instagram ]
Daar heeft de journalistiek de dingen die daar gebeuren uit de doeken gedaan en aan de kaak gesteld. Wat is je punt ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
En wat heeft Johan in 1978 allemaal gezegd in Argentinië?
Recentere foto gevonden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar wel ... Nu heb ik er niet op gelet .. misschien is ze gewisseld
Wel het enige zinnige dat hij heeft gezegdquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:41 schreef FundsAreSafu het volgende:
Top dat Sneijder pleitte voor een buitenlandse bondscoach, die hopeloos ouderwetse onzin die Johan er tegenin bracht was chanant
Tja, ik zie een hoop simpele reacties over verplichte vaccinaties en dat Gijp en Derksen terecht over een aantal dingen hypocriet worden genoemdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |