SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een eerbetoon aan Dusty Hillquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ies Was koeltoer.
Misschien moeten die epische baarden maar gewoon weer een trend worden
Ehmquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:02 schreef FranticDJ het volgende:
* FranticDJ heeft net een gele taxi met blauwe lampen gekocht
Beter dan harige arme mannenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:02 schreef UitStraling het volgende:
Etto met zijn fascinatie voor harige rijke mannen.
Kan ie ook niet af en toe zijn tong uitsteken??quote:
Monty Python-achtigquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kan ie ook niet af en toe zijn tong uitsteken??
Goeie, moet ik eerst wat installerenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kan ie ook niet af en toe zijn tong uitsteken??
ben wel een beetje klaar met project topicsquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh cool... dit project verdiend wel een topic!
Oquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben wel een beetje klaar met project topics
Gegeven paard moet je niet in de bek kijkenquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gegeven paard moet je niet in de bek kijken![]()
Zo mijn best gedaan......... zooooo m'n best gedaan....
Vroeger droegen mannen vaak witte broeken, zal wel zijn geweest om te laten zien dat ze zich niet vuil hoefden te maken.quote:
"Daarom is het van belang om je neus te snuiten in een tissue of zakdoek, en beslist niet in je hand of in de vrije lucht te niezen. En ook dat te doen op 1.5m afstand van anderen om te voorkomen dat je mensen met Covid-19 besmet. Maar opsnuiven en doorslikken is de beste optie, omdat bij snuiten het snot juist naar binnen wordt geperst."quote:
Ik ga deze niet eens inkoppenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:28 schreef bitterbal het volgende:
als je in mij knijpt komt het overal zo uit
* dud0r knijpt en gebruikt ballie als snotgeweerquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:28 schreef bitterbal het volgende:
*flatsjjjjsquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
* dud0r knijpt en gebruikt ballie als snotgeweer
Even @EttovanBelgie goed raken. Misschien gaat hij dan kaas etenquote:
heb dit nu opquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Daarom is het van belang om je neus te snuiten in een tissue of zakdoek, en beslist niet in je hand of in de vrije lucht te niezen. En ook dat te doen op 1.5m afstand van anderen om te voorkomen dat je mensen met Covid-19 besmet. Maar opsnuiven en doorslikken is de beste optie, omdat bij snuiten het snot juist naar binnen wordt geperst."
' eet kaas of ik schietquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Even @:ettovanbelgie goed raken. Misschien gaat hij dan kaas eten
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:28 schreef bitterbal het volgende:
been er afquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had jeuk aan mijn been en nu is mijn vinger rood![]()
![]()
Zal wel lekker 'dubbel op' zijn in geval van welquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoop het niet. morgen maar zon zelf test sowieso halen
quote:
Dubbel Covid-19.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zal wel lekker 'dubbel op' zijn in geval van welheb je net je 2e pirk als nog de klos...
ze zei als ik 2 dagen klachten had ik wel moest testen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zal wel lekker 'dubbel op' zijn in geval van welheb je net je 2e pirk als nog de klos...
Covid-38quote:
In de brievenbus bij bierbuur frotten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
liggen hier ook allemaal zakdoekjes met covid er op
aaah nee aardige gozer is hetquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In de brievenbus bij bierbuur frotten.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:36 schreef LTVDK het volgende:
Zit echt gewoon al heel de dag in mijn kop
Ik heb bij de 2e overigens ook wat lopen hoesten en snuffen, ook dat ik dacht 'sjit straks straks moet ik ook nog testen' Hoefde niet weg dus gewoon thuis en paar dagen later was het over.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zei als ik 2 dagen klachten had ik wel moest testen.
Ik vind het stiekem wel leukquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]Vreselijk nummer vind ik dat
Gat in de smeerkaas-marktquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
liggen hier ook allemaal zakdoekjes met covid er op
Niks wat een lobotomie niet kan fixenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:36 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niks wat een lobotomie niet kan fixen
daar is maar 1 oplossing op:quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:36 schreef LTVDK het volgende:
nou ben wel echt verkouden nu. neus zit echt dichtquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb bij de 2e overigens ook wat lopen hoesten en snuffen, ook dat ik dacht 'sjit straks straks moet ik ook nog testen' Hoefde niet weg dus gewoon thuis en paar dagen later was het over.
hopelijk morgen beterquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
Signing off for today, verga van de pijnbis morgen
Je beïnvloedt iedereen gewoon hierquote:
Hoop ik ook zeg, fucking hellquote:
Stiekem is het gewoon een kloon van je he ...quote:
hij praat wel net zo vaak over snacksquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stiekem is het gewoon een kloon van je he ...
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
Signing off for today, verga van de pijnbis morgen
Ik eet geen sushiquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij praat wel net zo vaak over snacks
Ja daarom, tikkeltje verdacht welquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij praat wel net zo vaak over snacks
Oh ja slim slim.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee anders zou het te verdacht worden
Je zegt dat je geen sushi eet, maar daar hebben we geen hard bewijs van ...quote:
Zit maar 1 ding op dan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zegt dat je geen sushi eet, maar daar hebben we geen hard bewijs van ...
nee toch. Heb je advil ofzo in huis?quote:
dan meoten we dus sushi bestellen en niks anders.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zit maar 1 ding op dan.
KSC vreetmeet
In een all-you-can-eet vreetschuur sushitent waar ze ook voldoende vlees hebbenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zit maar 1 ding op dan.
KSC vreetmeet
neeheequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In een all-you-can-eet vreetschuur sushitent waar ze ook voldoende vlees hebben
Maar ik wil vleesquote:
Dit ja.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In een all-you-can-eet vreetschuur sushitent waar ze ook voldoende vlees hebben
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan meoten we dus sushi bestellen en niks anders.
Wiequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar zo kan je toch nooit echt dudor testen
Dank uquote:
Nee, was eerder ook te invalide-ish om het te halen, paracetamol geslikt en verder heb ik niks in huisquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee toch. Heb je advil ofzo in huis?
ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee, was eerder ook te invalide-ish om het te halen, paracetamol geslikt en verder heb ik niks in huishopelijk kan ik slapen en gaat het morgen wat beter
Maar als je hem daar 3 dagen zonder ander eten dan sushi zet dan gaat die het ook wel eten dus dat is ook niet echt representatiefquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar zo kan je toch nooit echt dudor testen
Einde ochtend 1 of andere spier in mn onderrug rechts verrekt..sindsdien doet gewoon bijna elke beweging pijnquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als je hem daar 3 dagen zonder ander eten dan sushi zet dan gaat die het ook wel eten dus dat is ook niet echt representatief
nee 1 avond had ik in gedachtequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als je hem daar 3 dagen zonder ander eten dan sushi zet dan gaat die het ook wel eten dus dat is ook niet echt representatief
Oh grande scheissequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Einde ochtend 1 of andere spier in mn onderrug rechts verrekt..sindsdien doet gewoon bijna elke beweging pijn
Oh dat valt nog wel meequote:
Beterschapquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Einde ochtend 1 of andere spier in mn onderrug rechts verrekt..sindsdien doet gewoon bijna elke beweging pijn
Hoop het ook ! Moest eerder ff hoesten, nah, dacht echt ff dat ik doodging van de pijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh grande scheisse![]()
Hopelijk valt het morgen mee.
Moet wel een beetje een leuk experiment worden he, 1 avondje dat overleven ze allemaal welquote:
Water, mayonaise, wasabi, zalm, nori, rijst, rode panda DNA.quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
frunkjes smetjes purkjes en slebbertjes
quote:
ja ik wil best 3 avonden sushi eten hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet wel een beetje een leuk experiment worden he, 1 avondje dat overleven ze allemaal wel
dat laatste s wat vreemdquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Water, mayonaise, wasabi, zalm, nori, rijst, rode panda DNA.
@IJsdraakjequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stukjes vis en hele kleine inktvisjes.
Ja daarom gaan we het experiment ook niet op jou uitvoeren natuurlijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik wil best 3 avonden sushi eten hoor
En smekjesquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
frunkjes smetjes purkjes en slebbertjes
Hey Josef, experimenteren doe je maar op iemand andersquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet wel een beetje een leuk experiment worden he, 1 avondje dat overleven ze allemaal wel
wat?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarom gaan we het experiment ook niet op jou uitvoeren natuurlijk
nu wordt het echt viesquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:52 schreef bitterbal het volgende:
Bij een gezond persoon is snot transparant en kleurloos. Maar ook in aanwezigheid van een infectie kan het snot kleurloos blijven.
Net als jijquote:
Had een keer van die groene snot dat echt in mn sinussen vastgeplakt leek te zitten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:52 schreef bitterbal het volgende:
Bij een gezond persoon is snot transparant en kleurloos. Als er een ziekteverwekker in de neus aanwezig is, kan het snot groen of geel van kleur zijn. De groene kleur komt uit de witte bloedcellen die de infectie bestrijden. Maar ook in aanwezigheid van een infectie kan het snot kleurloos blijven. Ook kan er een beetje bloed in het snot zitten, door een lichte neusbloeding. Dan wordt het snot rood of bruin van kleur.
Ik ben gezond
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Had een keer van die groene snot dat echt in mn sinussen vastgeplakt leek te zitten.
Van dat snot dat eigenlijk een lange klodder is dat tot aan je ogen loopt. Als je die er dan uittrekt, dat is zooo lekker.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Had een keer van die groene snot dat echt in mn sinussen vastgeplakt leek te zitten.
Doe ik alleen maar om ballie een beetje te paaienquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hey Josef, experimenteren doe je maar op iemand anders
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-vrouw-eten-parasietquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik wil best 3 avonden sushi eten hoor
En dan aan je mouw willen afvegen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:56 schreef bitterbal het volgende:
vind ik vaak zo vies aan kleine kinderen. dat ze altijd met zon snotneus rond lopen
Je kent hetquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van dat snot dat eigenlijk een lange klodder is dat tot aan je ogen loopt. Als je die er dan uittrekt, dat is zooo lekker.
wat een lul ben je ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-vrouw-eten-parasiet
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:56 schreef bitterbal het volgende:
vind ik vaak zo vies aan kleine kinderen. dat ze altijd met zon snotneus rond lopen
of lekker knuffelenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan aan je mouw willen afvegen.
Dat je het echt vanuit je hersenen voelt komen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van dat snot dat eigenlijk een lange klodder is dat tot aan je ogen loopt. Als je die er dan uittrekt, dat is zooo lekker.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe ik alleen maar om ballie een beetje te paaien
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stukjes vis en hele kleine inktvisjes.
ja wist je al dat je hersenvocht via je neus kan lekken?quote:
Ja was eens bij Grey's Anatomy, toen was iemand heel erg verkouden en kwam er wat bloed met hersen ofzo uit de oren. Dacht ik.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wist je al dat je hersenvocht via je neus kan lekken?
Misschien blijft het daarom maar doorgaan
uit de oren zelfs?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja was eens bij Grey's Anatomy, toen was iemand heel erg verkouden en kwam er wat bloed met hersen ofzo uit de oren. Dacht ik.
Zo'n lekje na een ruggenprik, volgens mensen die het meegemaakt hebben de ergste pijn die een mens kan voelen.quote:
misschien heb ik wel een vorm van waterhoofd?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:01 schreef CherryLips het volgende:
Maar dan was het ondertussen we klaar zou je denken.
Ik zat vanmiddag door een collectie in de winkel heen te gaan die de eigenaar gekocht had. Alleen maar oud spul. Wist je dat er een hammerhead en great White shark kaarten zijnquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wist je al dat je hersenvocht via je neus kan lekken?
Misschien blijft het daarom maar doorgaan
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien heb ik wel een vorm van waterhoofd?
Salpiconhoofd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien heb ik wel een vorm van waterhoofd?
Het is al vreemd dat er geen ragout uit haar neus looptquote:
Rare bitterbalquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lekt er nu doorzichtige salpicon uit mijn neus
Dit is correctquote:
Hersenhernia is een potentieel dodelijke bijwerking van zeer hoge druk in de schedel die optreedt wanneer een deel van de hersenen over structuren in de schedel wordt geperst . De hersenen kunnen verschuiven over structuren zoals de falx cerebri , het tentorium cerebelli en zelfs door het foramen magnum (het gat in de schedelbasis waardoor het ruggenmerg verbinding maakt met de hersenen). Herniatie kan worden veroorzaakt door een aantal factoren die een massa-effect veroorzaken en de intracraniële druk (ICP) verhogen : deze omvatten traumatisch hersenletsel , intracraniële bloedingof hersentumor . [1]quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:03 schreef CherryLips het volgende:
https://greysanatomy.fandom.com/wiki/James_Benton
Hier, snel gevonden.
Wat is herniate eigenlijk in de hersenen, soort zwelling?
nicequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hersenhernia is een potentieel dodelijke bijwerking van zeer hoge druk in de schedel die optreedt wanneer een deel van de hersenen over structuren in de schedel wordt geperst . De hersenen kunnen verschuiven over structuren zoals de falx cerebri , het tentorium cerebelli en zelfs door het foramen magnum (het gat in de schedelbasis waardoor het ruggenmerg verbinding maakt met de hersenen). Herniatie kan worden veroorzaakt door een aantal factoren die een massa-effect veroorzaken en de intracraniële druk (ICP) verhogen : deze omvatten traumatisch hersenletsel , intracraniële bloedingof hersentumor . [1]
Ah oké want dat roepen ze steeds in die serie tijdens operaties.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hersenhernia is een potentieel dodelijke bijwerking van zeer hoge druk in de schedel die optreedt wanneer een deel van de hersenen over structuren in de schedel wordt geperst . De hersenen kunnen verschuiven over structuren zoals de falx cerebri , het tentorium cerebelli en zelfs door het foramen magnum (het gat in de schedelbasis waardoor het ruggenmerg verbinding maakt met de hersenen). Herniatie kan worden veroorzaakt door een aantal factoren die een massa-effect veroorzaken en de intracraniële druk (ICP) verhogen : deze omvatten traumatisch hersenletsel , intracraniële bloedingof hersentumor . [1]
roepen ze ;we are losing him!! ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ah oké want dat roepen ze steeds in die serie tijdens operaties.
Ja dat roepen ze na "he's herniating".quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
roepen ze ;we are losing him!! ?
Dan zijn ze veel in die hersenen aan het porrenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat roepen ze na "he's herniating".
Kun je vrij makkelijk verhelpen door wat vlug gaten in de schedel te boren en daarna de schedelpan te lichten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mummiequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:08 schreef bitterbal het volgende:
denk dat ik mij hoofd zo inwikkel met wc papier
*noteert*quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je vrij makkelijk verhelpen door wat vlug gaten in de schedel te boren en daarna de schedelpan te lichten.
Mummybalquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:08 schreef bitterbal het volgende:
denk dat ik mij hoofd zo inwikkel met wc papier
Ja maar als ze aan het opereren zijn ligt de boel toch al open?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je vrij makkelijk verhelpen door wat vlug gaten in de schedel te boren en daarna de schedelpan te lichten.
Ik zal het onthoudenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:08 schreef CherryLips het volgende:
En dan kom je voor de hik en krijg je een ontsteking in je hart en een megacolon en ben je dood. Dus niet voor de hik naar het ziekenhuis gaan.
De schedel toch niet perse?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar als ze aan het opereren zijn ligt de boel toch al open?
https://gaz.wiki/wiki/nl/Brain_herniationquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar als ze aan het opereren zijn ligt de boel toch al open?
Binnen komen voor gips aan je hand en naar buiten gaan met een hoofd als een bowlingbalquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:10 schreef bitterbal het volgende:
denk gewoon beter bij elke behandeling gaatjes in de schedel te boren om te voorkomen dat je aan zo iets naars sterft
Dat deden ze in de middeleeuwen ...quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:10 schreef bitterbal het volgende:
denk gewoon beter bij elke behandeling gaatjes in de schedel te boren om te voorkomen dat je aan zo iets naars sterft
Gewoon vlak na de geboorte al, is er niets aan de hand kun je er altijd nog bloemen insteken of ledverlichting erdoorheen jassen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:10 schreef bitterbal het volgende:
ja ligt er misschien aan wta het is ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik ga morgen naar een masseur denk ik 🤔 of zou dat het alleen maar erger maken?
Ligt eraan wat die masseertquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
dat zou wel gruwelijk vet zijn dan laatstequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon vlak na de geboorte al, is er niets aan de hand kun je er altijd nog bloemen insteken of ledverlichting erdoorheen jassen.
Grappig beeld erbijquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon vlak na de geboorte al, is er niets aan de hand kun je er altijd nog bloemen insteken of ledverlichting erdoorheen jassen.
Nee gewoon doen, zal niet ineens weg zijn maar valt te proberen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ja ik kan het wel lezen maar ik heb niet de aanwezige kennis om het goed te begrijpen en te visualiserenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
https://gaz.wiki/wiki/nl/Brain_herniation
Misschien ligt het er aan welk type het is. Genoeg leesvoer daar er over in ieder geval
Ja mn rug als het goed isquote:
Ik ook niet maar er staan ook plaatjes bijquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik kan het wel lezen maar ik heb niet de aanwezige kennis om het goed te begrijpen en te visualiseren
denk dat er een verband is met het weerquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:14 schreef CherryLips het volgende:
Slechte zomer voor de ruggen van deze sc.
Moet eigenlijk zo'n klein Chinees mokkel hebben dat over mn rug loopt ofzo, heb het idee dat druk op die plek erg goed zal voelen 🤔quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee gewoon doen, zal niet ineens weg zijn maar valt te proberen.
Terwijl mensen toch minder in de hangmat liggen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat er een verband is met het weer
Als het goed is wel. Als die bij je tetten begint komt je rug niet goed waarschijnlijkquote:
Misschien zijn de tetten wel de oorzaak.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als het goed is wel. Als die bij je tetten begint komt je rug niet goed waarschijnlijk
Really...quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als het goed is wel. Als die bij je tetten begint komt je rug niet goed waarschijnlijk
nee die kou gaat in je spieren zittenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Terwijl mensen toch minder in de hangmat liggen.
Over een tennisballetje op de grond heen kronkelen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Moet eigenlijk zo'n klein Chinees mokkel hebben dat over mn rug loopt ofzo, heb het idee dat druk op die plek erg goed zal voelen 🤔
Ik zit hier nog gewoon met de achterdeur openquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die kou gaat in je spieren zitten
Oh jaaa!! Da's best een goed idee nog!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over een tennisballetje op de grond heen kronkelen.
Wel filmen hè.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh jaaa!! Da's best een goed idee nog!
Nou zie je. Dat verklaart je rugquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit hier nog gewoon met de achterdeur open
Goed punt. Tepels vast tapen op de schouders voor betere gewichtsverdelingquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien zijn de tetten wel de oorzaak.
quote:
Welke kouquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou nee hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien zijn de tetten wel de oorzaak.
misschien zijn ze te zwaar?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nou nee hoorzijn leuke tetten maar hebben niks met mn onderrug te maken
Hahaha, heb last van mn rug niet van mn mentale gezondheidquote:
Even op de weegschaal leggenquote:
Nee joh, zijn in prima verhouding met de rest, al zeg ik het zelf danquote:
oh ben je niet zo sterk als een beer?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik ze kan tillen valt het wel mee.
Komt door dat coronaprikje waar je dikke tetten van krijgtquote:
Heb ik zeker ander pirkje gehad?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt door dat coronaprikje waar je dikke tetten van krijgt
Dat was pfizer, Ik had modernaquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goede sportonderdeel voor de Ulympische Spelenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarschijnlijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ik zeker ander pirkje gehad?
Als een rode panda denk ikquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ben je niet zo sterk als een beer?
Ja vallen wel mee toch?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar zijn mijn tetten danquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ftfyquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goede sportonderdeel voor de USlympische Spelen
moet ik eerst googlenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor hoe groot ze zijn wel denk ik.
welke kou?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al afquote:
Onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:12 schreef kwiwi het volgende:
NWS / 9 jaar cel voor feestende Britse die kind liet sterven
![]()
Soms zou je toch voor een ouderschapstest zijn, en als je niet slaagt verplicht het kind laten adopteren
op een zaterdag?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ochtendwandelingetje zit erop5800 stappen. Aan het werk maar weer
Het is weer tijd voor het clubbladquote:
Casey Anthony-effect. Maar die vermoordde haar kind gewoon eerst voor ze ging feesten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:12 schreef kwiwi het volgende:
![]()
Soms zou je toch voor een ouderschapstest zijn, en als je niet slaagt verplicht het kind laten adopteren
Prikpil onder een IQ van 70, kun je ook geen ellende veroorzaken met je baarmoeder.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:12 schreef kwiwi het volgende:
![]()
Lees ik nu goed dat die vrijgesproken is?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Casey Anthony-effect. Maar die vermoordde haar kind gewoon eerst voor ze ging feesten.
Yup. Die wordt volgens mij regelmatig gespot in Florida.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lees ik nu goed dat die vrijgesproken is?
Aaah ja, ik lees dat ze nieuwe baby's wil maken omdat haar biologische klok aan het tikken is.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Yup. Die wordt volgens mij regelmatig gespot in Florida.
Net zoals Karla Homolka. Eerst tieners vermoorden met dr man en daarna dr eigen gezinnetje stichtenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaah ja, ik lees dat ze nieuwe baby's wil maken omdat haar biologische klok aan het tikken is.
Dat verhaal staat me ook nog wel bij, met dat zusje toch?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals Karla Homolka. Eerst tieners vermoorden met dr man en daarna dr eigen gezinnetje stichten
Perfecte oudersquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals Karla Homolka. Eerst tieners vermoorden met dr man en daarna dr eigen gezinnetje stichten
ahaquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is weer tijd voor het clubbladEn daar heb ik nog niets aan gedaan en volgende week moet het klaar zijn. Nou ja moet moet
Dinges
Jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat verhaal staat me ook nog wel bij, met dat zusje toch?
Vaag verhaal, wat ik lees.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Yup. Die wordt volgens mij regelmatig gespot in Florida.
Yupsquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaHad ze volgens mij aan haar man beloofd.
De Biljet Gazetquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is weer tijd voor het clubbladEn daar heb ik nog niets aan gedaan en volgende week moet het klaar zijn. Nou ja moet moet
Dinges
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yups![]()
Ik kan me heugen dat er in Nederland ook zo'n "veel te normale gast" was die zijn vrouw/vriendin vermoorde, onder zijn bed liet rotten en op datzelfde bed met zijn nieuwe vriendin uit Rusland ging liggen krikken.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yups![]()
Ik kan me heugen dat er in Nederland ook zo'n "veel te normale gast" was die zijn vrouw/vriendin vermoorde, onder zijn bed liet rotten en op datzelfde bed met zijn nieuwe vriendin uit Rusland ging liggen krikken.
quote:
Ja supervaag luguber verhaal was dat, jaar of 10-15 geleden, kan het niet terugvinden zo snel.quote:
echt luguber ja dat er zulke gasten bestaanquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ja supervaag luguber verhaal was dat, jaar of 10-15 geleden, kan het niet terugvinden zo snel.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:12 schreef UitStraling het volgende:
Kom wel meer shit tegen nu![]()
https://www.metronieuws.n(...)-tijdens-livestream/
wij fietsen vaak hoorquote:
Soms denk je bij die crime series: "nou, dit is wel ver gezocht". En dan blijken er in het echt nog ergere dingen te gebeurenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Doet me dan toch weer denken aan dat verhaal van een dochter die mannen mee naar huis lokte. En moeder die de mannen ingeblikt verkocht op de markt. Dit alles speelde zich ergens in Rusland af.
wat een raar volk loopt er somsquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Doet me dan toch weer denken aan dat verhaal van een dochter die mannen mee naar huis lokte. En moeder die de mannen ingeblikt verkocht op de markt. Dit alles speelde zich ergens in Rusland af.
ik had ze nog niet gezien op de Spelenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wij fietsen vaak hoor
ow op de spelen ja ik denk dat dat inderdaad uitzonderlijk isquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik had ze nog niet gezien op de Spelen
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik had ze nog niet gezien op de Spelen
Jup. Dit soort pareltjes leent zich wel voor een miniserie op Netflix. Een soort Tales of the Unexpectedquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soms denk je bij die crime series: "nou, dit is wel ver gezocht". En dan blijken er in het echt nog ergere dingen te gebeuren
Die moet ik onthouden voor de Chinees. Eenmaal babi pangang. Chen yinquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Even Olympische Spelen kijken.
"Chen yin betekent "zonder nier" die hij verloor toen hij op z'n 10e uit een boom viel toen hij een slang wilde vangen".
Whut
Klinkt als zo'n typisch Aziatisch zweefteefverhaal, Wing Pong, die als peuter een draak versloeg met zijn volle luier en sindsdien groeien er dennenbomen op de heilige berg Yuan-Shuan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Even Olympische Spelen kijken.
"Chen yin betekent "zonder nier" die hij verloor toen hij op z'n 10e uit een boom viel toen hij een slang wilde vangen".
Whut
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Laatst een gesprek over campers. Vroeger iemand aan mijn Surinaamse collega of dat niks voor hem is. Waarop hij heel droog zegt: “Heb jij ooit een Surinamer in een camper gezien?“
Toch ook een kerel die een meisje (kind) had vermoord en onder z'n bed had verstopt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yups![]()
gaan we ook echt niet doenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ik moet toegeven: nee, nog nooit gezien
Geloof het nou maar, het is allemaal echt waarquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als zo'n typisch Aziatisch zweefteefverhaal, Wing Pong, die als peuter een draak versloeg met zijn volle luier en sindsdien groeien er dennenbomen op de heilige berg Yuan-Shuan.
De meeste campers zijn te klein voor alle bijvrouwen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Laatst een gesprek over campers. Vroeger iemand aan mijn Surinaamse collega of dat niks voor hem is. Waarop hij heel droog zegt: “Heb jij ooit een Surinamer in een camper gezien?“
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |