SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een eerbetoon aan Dusty Hillquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ies Was koeltoer.
Misschien moeten die epische baarden maar gewoon weer een trend worden
Ehmquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:02 schreef FranticDJ het volgende:
* FranticDJ heeft net een gele taxi met blauwe lampen gekocht
Beter dan harige arme mannenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:02 schreef UitStraling het volgende:
Etto met zijn fascinatie voor harige rijke mannen.
Kan ie ook niet af en toe zijn tong uitsteken??quote:
Monty Python-achtigquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kan ie ook niet af en toe zijn tong uitsteken??
Goeie, moet ik eerst wat installerenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kan ie ook niet af en toe zijn tong uitsteken??
ben wel een beetje klaar met project topicsquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh cool... dit project verdiend wel een topic!
Oquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben wel een beetje klaar met project topics
Gegeven paard moet je niet in de bek kijkenquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gegeven paard moet je niet in de bek kijken![]()
Zo mijn best gedaan......... zooooo m'n best gedaan....
Vroeger droegen mannen vaak witte broeken, zal wel zijn geweest om te laten zien dat ze zich niet vuil hoefden te maken.quote:
"Daarom is het van belang om je neus te snuiten in een tissue of zakdoek, en beslist niet in je hand of in de vrije lucht te niezen. En ook dat te doen op 1.5m afstand van anderen om te voorkomen dat je mensen met Covid-19 besmet. Maar opsnuiven en doorslikken is de beste optie, omdat bij snuiten het snot juist naar binnen wordt geperst."quote:
Ik ga deze niet eens inkoppenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:28 schreef bitterbal het volgende:
als je in mij knijpt komt het overal zo uit
* dud0r knijpt en gebruikt ballie als snotgeweerquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:28 schreef bitterbal het volgende:
*flatsjjjjsquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
* dud0r knijpt en gebruikt ballie als snotgeweer
Even @EttovanBelgie goed raken. Misschien gaat hij dan kaas etenquote:
heb dit nu opquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Daarom is het van belang om je neus te snuiten in een tissue of zakdoek, en beslist niet in je hand of in de vrije lucht te niezen. En ook dat te doen op 1.5m afstand van anderen om te voorkomen dat je mensen met Covid-19 besmet. Maar opsnuiven en doorslikken is de beste optie, omdat bij snuiten het snot juist naar binnen wordt geperst."
' eet kaas of ik schietquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Even @:ettovanbelgie goed raken. Misschien gaat hij dan kaas eten
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:28 schreef bitterbal het volgende:
been er afquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had jeuk aan mijn been en nu is mijn vinger rood![]()
![]()
Zal wel lekker 'dubbel op' zijn in geval van welquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoop het niet. morgen maar zon zelf test sowieso halen
quote:
Dubbel Covid-19.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zal wel lekker 'dubbel op' zijn in geval van welheb je net je 2e pirk als nog de klos...
ze zei als ik 2 dagen klachten had ik wel moest testen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zal wel lekker 'dubbel op' zijn in geval van welheb je net je 2e pirk als nog de klos...
Covid-38quote:
In de brievenbus bij bierbuur frotten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
liggen hier ook allemaal zakdoekjes met covid er op
aaah nee aardige gozer is hetquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In de brievenbus bij bierbuur frotten.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:36 schreef LTVDK het volgende:
Zit echt gewoon al heel de dag in mijn kop
Ik heb bij de 2e overigens ook wat lopen hoesten en snuffen, ook dat ik dacht 'sjit straks straks moet ik ook nog testen' Hoefde niet weg dus gewoon thuis en paar dagen later was het over.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zei als ik 2 dagen klachten had ik wel moest testen.
Ik vind het stiekem wel leukquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]Vreselijk nummer vind ik dat
Gat in de smeerkaas-marktquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
liggen hier ook allemaal zakdoekjes met covid er op
Niks wat een lobotomie niet kan fixenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:36 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niks wat een lobotomie niet kan fixen
daar is maar 1 oplossing op:quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:36 schreef LTVDK het volgende:
nou ben wel echt verkouden nu. neus zit echt dichtquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb bij de 2e overigens ook wat lopen hoesten en snuffen, ook dat ik dacht 'sjit straks straks moet ik ook nog testen' Hoefde niet weg dus gewoon thuis en paar dagen later was het over.
hopelijk morgen beterquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
Signing off for today, verga van de pijnbis morgen
Je beïnvloedt iedereen gewoon hierquote:
Hoop ik ook zeg, fucking hellquote:
Stiekem is het gewoon een kloon van je he ...quote:
hij praat wel net zo vaak over snacksquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stiekem is het gewoon een kloon van je he ...
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
Signing off for today, verga van de pijnbis morgen
Ik eet geen sushiquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij praat wel net zo vaak over snacks
Ja daarom, tikkeltje verdacht welquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij praat wel net zo vaak over snacks
Oh ja slim slim.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee anders zou het te verdacht worden
Je zegt dat je geen sushi eet, maar daar hebben we geen hard bewijs van ...quote:
Zit maar 1 ding op dan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zegt dat je geen sushi eet, maar daar hebben we geen hard bewijs van ...
nee toch. Heb je advil ofzo in huis?quote:
dan meoten we dus sushi bestellen en niks anders.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zit maar 1 ding op dan.
KSC vreetmeet
In een all-you-can-eet vreetschuur sushitent waar ze ook voldoende vlees hebbenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zit maar 1 ding op dan.
KSC vreetmeet
neeheequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In een all-you-can-eet vreetschuur sushitent waar ze ook voldoende vlees hebben
Maar ik wil vleesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |