SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Arme carpaccioquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat ik dat wel zou doen, het mishandelen van carpaccio he..
het is best raar als je er over nadenktquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:41 schreef UitStraling het volgende:
Slapen is best saai, het is dat het moet.
Oh ik hou echt van slapenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:41 schreef UitStraling het volgende:
Slapen is best saai, het is dat het moet.
Schijnt dat je hersenen dan gaan zwemmenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is best raar als je er over nadenkt
Morgen weer bidden voor omzet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:42 schreef bitterbal het volgende:
zxe hebben mij laten gaan jongens. prijs de heer
ja las het vanmiddag hier. super interessantquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schijnt dat je hersenen dan gaan zwemmen
Oh, van wie heb je dat gehoord ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schijnt dat je hersenen dan gaan zwemmen
Wat leren we toch veel van mekare.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja las het vanmiddag hier. super interessant
Fluisterde een cavia in mijn oor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, van wie heb je dat gehoord ?
Ben je een gerbil of zo?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Handje cashewnootjes voor het avondeten
Wat is dat voor iets?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Had vannacht zo'n slaapstuip, niet echt heel fijn
Ja eh.. ik heb hier ook een eiercakejequote:
Dat gevoel wat je hebt als je bijna slaapt en weer een soort van wakker schrikt, alleen voelt dat alsof je valt.quote:
Als je niet wakker schrok dan, dan was je dood gegaanquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat gevoel wat je hebt als je bijna slaapt en weer een soort van wakker schrikt, alleen voelt dat alsof je valt.
Aaaaaaarghh erg is dat ja, dan voel je jezelf heel zwaar ook of zo, vroeger had ik dat regelmatig wel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat gevoel wat je hebt als je bijna slaapt en weer een soort van wakker schrikt, alleen voelt dat alsof je valt.
Niet de dansvloer?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
Eigenlijk vind ik een bed wel de leukste plek op aarde![]()
meh..quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
Eigenlijk vind ik een bed wel de leukste plek op aarde![]()
In een bed kan veel meerquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Als je niet wakker schrok dan, dan was je dood gegaan
Ja of een slaapverlamming, ook altijd heel fijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaaaaaarghh erg is dat ja, dan voel je jezelf heel zwaar ook of zo, vroeger had ik dat regelmatig wel.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Handje cashewnootjes voor het avondeten
Als snackquote:
hmmquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:54 schreef mschol het volgende:
ik ben bij je in de buurt @:bitterbal
voor dat slaapfeestje![]()
ohhh zoquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als snack
Vóór het avondeten
Comfortabel liggen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat kun je in bed dat je niet op de dansvloer kunt?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:54 schreef mschol het volgende:
ik ben bij je in de buurt @:bitterbal
voor dat slaapfeestje![]()
Nee, is iets wat mn Schotse oma vroeger altijd zei, maar is niks ergs.quote:
Zo'n flesje sweet & sour saus zeker?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sweet and sour kip met noedels uit de wok.
Varkenshaas met champignonsquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Varkenshaas met champignons
kan jij dat niet uit maken dan, jij hebt de broek aan toch? 💪quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, Gergi is er nog niet uit of ie wil gaan uiteten of dat 'we' gaan koken
We is jij?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, Gergi is er nog niet uit of ie wil gaan uiteten of dat 'we' gaan koken
Is de uitkomst dan dat jij of hij gaat koken, indien jullie niet uit eten gaan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik, anders eten we spiegelei als avondetenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is de uitkomst dan dat jij of hij gaat koken, indien jullie niet uit eten gaan?
Ik kook niet uit een potjequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n flesje sweet & sour saus zeker?
Wie kwookt, kwiest.quote:
oh is hij zo'n culinair wonder die net een ei kan bakken :p?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik, anders eten we spiegelei als avondeten
Gewoon zeggen dat je zit te fokken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoorde zoetgevooisde stem van mijn schoonloeder
Als avond eten is dat een beetjequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik, anders eten we spiegelei als avondeten
Ze is al weg, ik geloof dat ze ook op fok zit.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je zit te fokken.
Jouw dag kan niet meer stukquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoorde zoetgevooisde stem van mijn schoonloeder
oh sorry die was niet voor jouquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg een e-mail over een droge worst met bosbessen.
Weetniet...
Block.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weetniet...
Hmm...quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weetniet...
Rare naam voor een Nigeriaanse prins.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weetniet...
Oemfoefoe Droge Worst IIIquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rare naam voor een Nigeriaanse prins.
Is waarschijnlijk diegene in dat plaatje wat ik net posttequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rare naam voor een Nigeriaanse prins.
Niet eens Oemfoefoe Bosworst II?quote:
Dacht ik ook meteenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk diegene in dat plaatje wat ik net postte
Maar dan met sushiquote:
But totally worth it!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:16 schreef bitterbal het volgende:
hij kijkt ook echt zo van fuck teveel gegeten
Fysio.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
Heeft iemand hier ooit een spier in de onderrug verrekt? Wat valt aan te doen behalve naar de dokter gaan voor diclofenac?
Ok..maandag maar bellen dan ofzoquote:
denk dat die dan uit elkaar spatquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb wel de neiging om met twee handen in die buik te knijpen
Sadistquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb wel de neiging om met twee handen in die buik te knijpen
Ja vet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat die dan uit elkaar spat
Blijf bewegen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
Heeft iemand hier ooit een spier in de onderrug verrekt? Wat valt aan te doen behalve naar de dokter gaan voor diclofenac?
Oh ok...ik lig al vanaf de middag op mn nest omdat ik amper nog iets kan..misschien toch maar proberen zo danquote:
*trekt bikini aan*quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat hij dat wel goed vindt. Hij heeft een bubbelbad
ik heb geen badquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:44 schreef UitStraling het volgende:
Eten, nee in bad, smurfen, mmmm douchen, eeeuhm of eten, nee toch onder de douche [ afbeelding ]
hmm okequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een stoofschotel van ui, tomaat, paprika en kruiden.
Ja sorryquote:
Dit kun je niet kant-en-klaar kopen. Maar duurt maar een uurtje om te maken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 19:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee misschien zo gekocht en dan had ik gevraagd waar en misschien dan zelf gekocht :p
Best langquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 19:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit kun je niet kant-en-klaar kopen. Maar duurt maar een uurtje om te maken.
ja dan heb ik al iets anders gevonden om te etenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kwartiertje groente snijden en daarna alles laten pruttelen.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dan heb ik al iets anders gevonden om te eten
te langquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 19:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit kun je niet kant-en-klaar kopen. Maar duurt maar een uurtje om te maken.
alles dat langer dan pakem beet 20 minuten duurt is te langquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 19:24 schreef mschol het volgende:
ik verlaat zo @:bitterbal gebied weer
/einde mededeling
[..]
alles dat langer dan pakem beet 20 minuten duurt is te lang
uitzonderingen daarop: BBQ en gourmet/steengrill
ja, op weg naar Den haag weer, jij wilde geen slaapfeestjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 19:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, op weg naar Den haag weer, jij wilde geen slaapfeestje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat deed je hier
Pech is wel een aardige understatementquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 19:27 schreef bitterbal het volgende:
Zwitserse toeriste (57) verkracht en vermoord teruggevonden aan waterval op Thaise eiland Phuket
wat een pech dit
https://www.ad.nl/buitenl(...)and-phuket~a2c9a057/
jou spottenquote:
ja eigenlijk welquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 19:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Pech is wel een aardige understatement
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 19:32 schreef mschol het volgende:
[..]
jou spotten [ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vlakbij het winkelcentrum?
Dat je dat durfdequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 19:33 schreef mschol het volgende:
[..]
3 haltes met bus 70 vanaf zuidplein
ach, rondslenteren in de wat meer buitenwijken parijs is erger denk ik zoquote:
intel NUC, prima als mini servertjequote:maar leuke mini pc?
Heb je geen huis meer?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 19:39 schreef dud0r het volgende:
* dud0r pakt kussen en laken.
Waar kan ik gaan liggen?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 19:32 schreef mschol het volgende:
[..]
jou spotten [ afbeelding ]Ben je niet gerold?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Gezelligquote:
Dit is het gezamenlijke slaap topic dus ik dacht dat we een slaapfeestje haddenquote:
quote:
Ja dit. Of ik heb gewoon nooit een leuk feestje meegemaaktquote:
Gezellig met z'n allen chips eten en giechelen als er iemand een stout woord zegtquote:
Eigen bed beste bed.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dit. Of ik heb gewoon nooit een leuk feestje meegemaakt
Jaquote:
Ik kan echt overal slapen, #wereldburger.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 20:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig plekken en personen waarbij ik lekker slaap.
JIJ..........quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 20:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom niet allebei. Beetje gekke vraag dit.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 20:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hihi. Bij Ama deden altijd haar hand in een bakje warm water.
quote:
Ik probeerde ook eens over te komen alsof ik geen vreetzak benquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 20:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom niet allebei. Beetje gekke vraag dit.
dit doet mij aan de middelbare school denken..quote:
Gewoon tandpasta onder de ogen smeren.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 20:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hihi. Bij Ama deden altijd haar hand in een bakje warm water.
Filipijnse matrozen hadden m'n mede leerling wijsgemaakt dat ie tijger balsem onder z'n ogen moest smeren nadat ie las ogen had opgelopenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon tandpasta onder de ogen smeren.
Blinde Flippo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 20:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Filipijnse matrozen hadden m'n mede leerling wijsgemaakt dat ie tijger balsem onder z'n ogen moest smeren nadat ie las ogen had opgelopen
Heeft ie zn ogen nog ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 20:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Filipijnse matrozen hadden m'n mede leerling wijsgemaakt dat ie tijger balsem onder z'n ogen moest smeren nadat ie las ogen had opgelopen
Ik las weer eens te snel/niet goed genoegquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 20:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jawel hoor.. onder z'n ogen had ie gesmeerd he.. dus zeg maar boven op zn jukbeenderen
Je moet het ook wel in de koelkast bewarenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:00 schreef datismijnmening het volgende:
Kip was tot morgen goed, maar gewoon zwaar bedorvenWat een stank kwam daar af.
Smerig is datquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:00 schreef datismijnmening het volgende:
Oh ik dacht gewoon in het raamvenster in de volle zon.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet het ook wel in de koelkast bewaren
Gewoon opvreten met heel veel kruiden zodat je het niet proeft, wordt je wel ziek maar is goed voor je weerstand en je dan ben je meteen ontslakt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:00 schreef datismijnmening het volgende:
Neem wat te snacken danquote:
Soort Noord-Koreaans dorpje zonder brood, muziek, bikini's en alcohol.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij een sushi verbod. Straks mag niets meer in Foqueville.
Goed zo. Een sober, puriteins leven zal ons goed doen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort Noord-Koreaans dorpje zonder brood, muziek, bikini's en alcohol.
Goed voor het lichaam, dodelijk voor het brein.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed zo. Een sober, puriteins leven zal ons goed doen. [ afbeelding ]
Geen Budaisme ??quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed zo. Een sober, puriteins leven zal ons goed doen. [ afbeelding ]
Dat valt mee. Tijd voor bezinning, introspectie en goede gesprekken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed voor het lichaam, dodelijk voor het brein.
En na die paar uur?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat valt mee. Tijd voor bezinning, introspectie en goede gesprekken.
Bezinning en introspectie lukt me met een kwartiertje per dag wel en met alcohol op kan het ook goed brabbelen zijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat valt mee. Tijd voor bezinning, introspectie en goede gesprekken.
Precies wat ik bedoel, we zijn toch geen zwakzinnige Aziatische monniken die een leven lang over het nut van huisvliegen hoeven nadenken.quote:
Geen snacks hequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Morgen wel wat lekkere dingen halen [ afbeelding ]
Nemen we allemaal een glaasje grape flavor aid en gaan we slapenquote:
toch slecht weerquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort Noord-Koreaans dorpje zonder brood, muziek, bikini's en alcohol.
Hmm, dat is ook weer zo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bezinning en introspectie lukt me met een kwartiertje per dag wel en met alcohol op kan het ook goed brabbelen zijn.
Houd het maar goed in de gatenquote:
Nee man, serieus/zweverig gedoe, gewoon lekker "zijn" en genieten van het moment onder het genot van een lekker drankje en leuk gezelschapquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoel, we zijn toch geen zwakzinnige Aziatische monniken die een leven lang over het nut van huisvliegen hoeven nadenken.
Donderdag beterquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blijft voorlopig ook zo. [ afbeelding ]
Waar gaat Los heen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dus over 2.5 uur ga je los??
Wel meer dagen volgens mijn app, maar wel met een wolkje dus alles zal lekker plakken.quote:
Ik heb niks in huisquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dus over 2.5 uur ga je los??
Wolkje zonnetje vind ik op zich wel lekker. Graag met een lekker briesjequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel meer dagen volgens mijn app, maar wel met een wolkje dus alles zal lekker plakken.
Zolang het woensdag TM vrijdag maar droog isquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel meer dagen volgens mijn app, maar wel met een wolkje dus alles zal lekker plakken.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blijft voorlopig ook zo. [ afbeelding ]
nou ja moest vandaag ineens aan die bosbranden denkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou m’n drachmes maar inzetten op Griekenland dit jaar
Dan is het zondag, balquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
PAs nadat je de badkamer hebt schoongemaakt
Als dat nog niet is afgebrand tegen die tijd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zal dan toch wel geblust zijn?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja moest vandaag ineens aan die bosbranden denken
Griekenland brand af dit jaar, foetsie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Counties of Ireland.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
Ik koos voor poisonous gases en dat was fout![]()
![]()
Happy international beerday.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:42 schreef Ygritte het volgende:
Oh wachtttt ff ik heb m'n STOP WORKING... STARTTTT DRINKING!!!!!!![]()
![]()
nog niet gedaan!
[ tiktok ]
eens welquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Happy international beerday.
Dat moet het gewoon iedere dag zijn
Ja dat weet ik nu ook. Maar ik vind gewoon dat mayo ook vergif moet zijn en mosterd nietquote:
Lekker warm en knapperigquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je boeking in Griekenland wordt straks omgezet in een BBQ-arrangement
Koud zal het niet zijn in een brandend hotel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je boeking in Griekenland wordt straks omgezet in een BBQ-arrangement
gewoon jaloers dat je hier met die kneuterige hollandse zomer zitquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koud zal het niet zijn in een brandend hotel.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gewoon jaloers dat je hier met die kneuterige hollandse zomer zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Griekse BBQ lijkt me best![]()
![]()
Lekker geroosterde Bifteki, Suzuki, Souvlaki. Gyros en natuurlijk lekker met Tzatziki
Nu heb ik weer trekquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Griekse BBQ lijkt me best![]()
![]()
Lekker geroosterde Bifteki, Suzuki, Souvlaki. Gyros en natuurlijk lekker met Tzatziki
SLechts 1 beschikbaar en niet met de beste beoordelingen..quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
zeg @:ama kun je hier een UI van maken?DM mij dit even, doe ik het morgen even. 😁SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja vet he?quote:
zeg @:ama kun je hier een UI van maken?Niet liever die andere Friedrich?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
neh...quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet liever die andere Friedrich?
[ afbeelding ]
zeg @:ama kun je hier een UI van maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
In zo'n baard moet toch ook half Artis hebben geleefd in die tijden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet liever die andere Friedrich?
[ afbeelding ]
Ies Was koeltoer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In zo'n baard moet toch ook half Artis hebben geleefd in die tijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |