SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Arme carpaccioquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat ik dat wel zou doen, het mishandelen van carpaccio he..
het is best raar als je er over nadenktquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:41 schreef UitStraling het volgende:
Slapen is best saai, het is dat het moet.
Oh ik hou echt van slapenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:41 schreef UitStraling het volgende:
Slapen is best saai, het is dat het moet.
Schijnt dat je hersenen dan gaan zwemmenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is best raar als je er over nadenkt
Morgen weer bidden voor omzet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:42 schreef bitterbal het volgende:
zxe hebben mij laten gaan jongens. prijs de heer
ja las het vanmiddag hier. super interessantquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schijnt dat je hersenen dan gaan zwemmen
Oh, van wie heb je dat gehoord ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schijnt dat je hersenen dan gaan zwemmen
Wat leren we toch veel van mekare.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja las het vanmiddag hier. super interessant
Fluisterde een cavia in mijn oor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, van wie heb je dat gehoord ?
Ben je een gerbil of zo?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Handje cashewnootjes voor het avondeten
Wat is dat voor iets?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Had vannacht zo'n slaapstuip, niet echt heel fijn
Ja eh.. ik heb hier ook een eiercakejequote:
Dat gevoel wat je hebt als je bijna slaapt en weer een soort van wakker schrikt, alleen voelt dat alsof je valt.quote:
Als je niet wakker schrok dan, dan was je dood gegaanquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat gevoel wat je hebt als je bijna slaapt en weer een soort van wakker schrikt, alleen voelt dat alsof je valt.
Aaaaaaarghh erg is dat ja, dan voel je jezelf heel zwaar ook of zo, vroeger had ik dat regelmatig wel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat gevoel wat je hebt als je bijna slaapt en weer een soort van wakker schrikt, alleen voelt dat alsof je valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |