Op zich gaat het vet goed met onze relatie..
Ik bedoel we laten elkaar vrij en ik stap bijna ieder weekend nog met mijn vrienden wat voor mij echt een must is geworden.
we hebben zelden tot nooit ruzie, alleen ik heb het gevoel dat ik niet echt verliefd op haar ben.. en dat het daarom juist zo goed gaat...(hou wel van haar)
Iemand die de tijd heeft genomen om mijn verhaal te lezen alvast bedankt.. een reactie zou echt welkom zijn!!.. B.v.d.
quote:Ja ik zit er een beetje mee dat ik dat verliefde gevoel mis!!
Op woensdag 29 januari 2003 14:35 schreef Jipje het volgende:
Nouja, als jeje er goed bij voelt en zij ook is het toch prima? Waarom zou het dan niet goed zijn?
quote:liefdesverdriet
Op woensdag 29 januari 2003 14:44 schreef atp-5 het volgende:
offtopic
wat is luduvudu ??? ik las het vaker maar kan er niets van maken../offtopic
quote:en hoe komen ze in godsnaam aan: luduvudu ???
Op woensdag 29 januari 2003 14:45 schreef DarkElf het volgende:[..]
liefdesverdriet
quote:Ja thx man!! zo had ik het nog niet bekeken!! alleen zie ik dan tegen 1 obstakel op die ik moet overwinnen..
Op woensdag 29 januari 2003 14:42 schreef Dragonfly het volgende:
ik zou zegge...praat er even over met haar....kijk even hoe zij erover denkt..je zegt dat je van haar hou...maar niet echt verliefd meer bent...ja dat kan...is niet zo gek hoor.....ik zou er niet te veel over nadenken als ik jou was....probeer het gewoon even met een goed gesprek met haar...leg het uit...en zie wel wat er gebeurt...doe je niks...dan weet je ook niet hoe dit afloopt...maar blijf je er wel mee rond lopen...en dat is niet wat je wil....dus ik zou het maar uitleggen..praten helpt...niet alleen omdat praten zo goed is...maar van praten ga je denken...en dat helpt wel....door juiste beslissingen te nemen...just think about it...
MAar je hebt gelijk ik zou eigenlijk het gesprek moeten aangaan..
quote:Gewoon kweetnie vaak gehoord LuDuVuDu klinkt lekkerder dan liefdesverdriet.. is een beetje een verbastering denk ik..!!
Op woensdag 29 januari 2003 14:45 schreef atp-5 het volgende:[..]
en hoe komen ze in godsnaam aan: luduvudu ???
quote:LiefDesVerDriet. Afgekort dus LDVD, Luduvudu dus.
Op woensdag 29 januari 2003 14:48 schreef valtwelmee het volgende:[..]
Gewoon kweetnie vaak gehoord LuDuVuDu klinkt lekkerder dan liefdesverdriet.. is een beetje een verbastering denk ik..!!
quote:Hmm, wilde net gaan replien, je was me voor
Op woensdag 29 januari 2003 15:03 schreef micha het volgende:[..]
LiefDesVerDriet. Afgekort dus LDVD, Luduvudu dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |