Nou idd, wat een nonbericht dit, die laatste alinea doet het hele bericht teniet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:41 schreef Basp1 het volgende:
Tegen een goedje zijn maar vanwege een bruiloft je toch maar laten vaccineren. Ook geen ruggegraat als je dan zo principieel wilt zijn zou je dat dan ook niet doen.
Hij is niet perse tegen, hij doet het liever niet. Al met al beter dan gevaccineerden die oordelen maar die blijven roken, of gevaccineerden die een 3e prik halen terwijl de halve wereld nog geeneens een 1e prik heeft gehaald. Dat is pas raar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:41 schreef Basp1 het volgende:
Tegen een goedje zijn maar vanwege een bruiloft je toch maar laten vaccineren. Ook geen ruggegraat als je dan zo principieel wilt zijn zou je dat dan ook niet doen.
Ik heb hetzelfde hoor, als de noodzaak er is doe ik het gewoon.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:41 schreef Basp1 het volgende:
Ik moest even lachen. Het lijkt op Twitter inderdaad vaak zo dat vooral een kleine groep een hoop lawaai maakt over een bepaald onderwerp. In dit geval vaccinaties.quote:Gisteren waren #PrikSpijt en #PirkDwang trending, wat al heel wat zegt over hoe een klein deel van de Nederlandse bevolking erin staat.
Georganiseerd sporten mocht niet meer, sportschool mocht niet meer , zwembad mocht niet meer ...quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:01 schreef sjorsie1982 het volgende:
Al ca 30 jaar zijn er tevergeefs plannen door de overheid uitgevoerd om gezonder te leven, waarom zou iemand binnen een jaar dan dit wel doen en ook zo snel gezond genoeg zijn om het risico te verkleinen?
Daarnaast gingen de campagnes om gezond te leven gewoon door in de corona tijd en werd er uitgebreid in de media genoemd dat gezond leven het risico verkleind.
Gezond voedsel eten, alleen hardlopen, stoppen met roken, alcohol beperken mochten allemaal wel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:05 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Georganiseerd sporten mocht niet meer, sportschool mocht niet meer , zwembad mocht niet meer ...
Met dat laatste ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:04 schreef sirdanilot het volgende:
Ben het helemaal met Remy eens.
Ik ga het goedje alleen laten inspuiten zodra het echt niet anders kan. Bijvoorbeeld als ik anders mijn baan verlies of geen medische zorg voor andere zaken kan krijgen.
Daar is het afvoerputje toch voor bedoeld?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:02 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Ik moest even lachen. Het lijkt op Twitter inderdaad vaak zo dat vooral een kleine groep een hoop lawaai maakt over een bepaald onderwerp. In dit geval vaccinaties.
Of de goede man heeft te veel klappen op zijn hoofd gehad?quote:
Remy haat gevaccineerden niet, is niet tegen een vaccinatie, praat met respect en respecteert ieders keuze.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:12 schreef Megumi het volgende:
[..]
Of de goede man heeft te veel klappen op zijn hoofd gehad?
Ik ben voor vaccinatie en vindt zijn uitspraken niet slim.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:15 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Remy haat gevaccineerden niet, is niet tegen een vaccinatie, praat met respect en respecteert ieders keuze.
Nu jij.
Nee zeggen dat hij teveel klappen gehad heeft is wel slimquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:16 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik ben voor vaccinatie en vindt zijn uitspraken niet slim.
Weet ik niet ben geen neuroloog tenslotte.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:19 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nee zeggen dat hij teveel klappen gehad heeft is wel slim
Wat is er dan niet slim aanquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:20 schreef Megumi het volgende:
[..]
Weet ik niet ben geen neuroloog tenslotte.
Maar het is vrijwillig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:33 schreef Starhopper het volgende:
Waarom dit soort figuren een podium geven? Dit is niet goed voor de vaccinatiebereidheid.
Helaas wel ja.quote:
Humberto is het afvoerputje van late night tv. Laat iedereen maar lullen zonder een kritische noot.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:33 schreef Starhopper het volgende:
Waarom dit soort figuren een podium geven? Dit is niet goed voor de vaccinatiebereidheid.
'vrijwillig'quote:
Denk dat we hier willen zonder dwang kunnen als 90% zich sowieso al laat vaccineren. Zou mooi zijn want hoeveel ik zeer voor vaccinaties ben vind ik dwang te ver gaan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
'vrijwillig'Daar kom je nog wel achter als je straks overal geweigerd wordt. Kijk maar naar Duitsland en Frankrijk. Ik ben het niet eens met dat beleid hoor, maar ik heb me wel laten vaccineren.
Verder snap ik niet waarom die talkshows hier nog steeds mee bezig zijn. Alles is wel gezegd over wel of niet vaccineren. Men moet nu zelf de keuze maken en de eventuele consequenties aanvaarden.
In Frankrijk moeten ook spoormensen verplicht gevaccineerd zijn of een test die natuurlijk onwerkbaar is. Niet gevaccineerd is nog geen ontslag maar aangezien je niet aan het werk mag krijg je ook geen salaris. Dan weet je het wel. Dat hou je geen maanden vol tenzij je financieel onafhankelijk bent.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
'vrijwillig'Daar kom je nog wel achter als je straks overal geweigerd wordt. Kijk maar naar Duitsland en Frankrijk. Ik ben het niet eens met dat beleid hoor, maar ik heb me wel laten vaccineren.
Verder snap ik niet waarom die talkshows hier nog steeds mee bezig zijn. Alles is wel gezegd over wel of niet vaccineren. Men moet nu zelf de keuze maken en de eventuele consequenties aanvaarden.
Dat gaan ze nooit doen want ze denken dat dit door hun strijd komtquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Denk dat we hier willen zonder dwang kunnen als 90% zich sowieso al laat vaccineren. Zou mooi zijn want hoeveel ik zeer voor vaccinaties ben vind ik dwang te ver gaan.
Lijkt er nu op dat Nederland gelukkig niemand hoeft te dwingen. (de wappies mogen ons dus wel bedanken)
Dat is het probleem niet. Het is die drang die mij stoort ondanks dat ik gevaccineerd ben maar alleen het gele boekje wil gebruiken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Bijzonder weinig mis met deze vaccins.
Korte termijn bijwerkingen bestaan voor elke vorm van vaccinatie.
Lange termijn is super zeldzaam en eigenlijk zo goed als onmogelijk door hoe een vaccin werkt.
Vooralsnog zal jij helaas thuis moeten blijven als je geen ongevaccineerden in je buurt wiltquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:46 schreef Duiveltja het volgende:
Vaccinatie blijft een keuze.
Er kleven wel consequenties aan vast nu. Dat maakt het nog altijd geen dwang. Dan blijf je maar lekker thuisIk wil geen ongevaccineerden in mijn buurt
De vaccins beginnen uit te werken. Ook jij gaat je derde prik krijgen straks.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:44 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Hij is niet perse tegen, hij doet het liever niet. Al met al beter dan gevaccineerden die oordelen maar die blijven roken, of gevaccineerden die een 3e prik halen terwijl de halve wereld nog geeneens een 1e prik heeft gehaald. Dat is pas raar.
Dit zijn slimme mensen die wat bereikt hebben in hun leven, sowieso verdient hij een podium. De vaccinatiebereidheid speelt geen rol meer. Degene die gevaccineerd wilden worden zijn nu allemaal gevaccineerd. De boel kan dus gewoon weer open. Wie nu nog bang is moet thuis blijvenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:33 schreef Starhopper het volgende:
Geld dat ook voor mensen die niet gevaccineerd zijn voor:quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:46 schreef Duiveltja het volgende:
Vaccinatie blijft een keuze.
Er kleven wel consequenties aan vast nu. Dat maakt het nog altijd geen dwang. Dan blijf je maar lekker thuisIk wil geen ongevaccineerden in mijn buurt
Had je beter geen vaccin kunnen nemen. Zoals Diederik Gommers zei, als je al corona hebt gehad bouwt je lichaam zelf ook antistoffen aan net als het vaccin.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:54 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
De vaccins beginnen uit te werken. Ook jij gaat je derde prik krijgen straks.
De enige reden dat ik een prik heb gehaald is zodat ik vrij kon reizen en geen lockdown meer nodig is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:54 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
De vaccins beginnen uit te werken. Ook jij gaat je derde prik krijgen straks.
Neen, niet over zaken waar hij geen kennis van zaken heeft. Of gaan we Willem Wappie Engel ook overal uitnodigen met zijn onzin.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:55 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Dit zijn slimme mensen die wat bereikt hebben in hun leven, sowieso verdient hij een podium. De vaccinatiebereidheid speelt geen rol meer. Degene die gevaccineerd wilden worden zijn nu allemaal gevaccineerd. De boel kan dus gewoon weer open. Wie nu nog bang is moet thuis blijven
Kan mij niet heugen dat die ziekten momenteel een pandemie veroorzaken/veroorzaakt hebben jij wel? Nee hè.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Geld dat oom voor mensen die niet gevaccineerd zijn voor:
Hepatitis
Difterie
Tetanus
Kinkhoest
Mazelen
Pneumokokken
Bof
Rode hond etc.
Of alleen voor mensen die niet gevaccineerd zijn voor covid?
Indien het laatste, wat maakt iemand die niet gevaccineerd is voor covid enger dan iemand die niet gevaccineerd is voor pneumokokken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |