Toch echt een vak apart he dat analyserenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:58 schreef El-Stinho het volgende:
Ik zag ze om 19:00 al voorbeschouwen op een wedstrijd die Feyenoord al lang en breed gewonnen heeft, de tandjes.
werk je bij het UWV en was je op huisbezoek?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:54 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik moest net in de buurt van de kuip zijn.
Niet leeeeeuuuuk. @:zipportal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Hoe doe jij Pokerstars in NL. Mijn pokeraccount hadden ze geblokkeerd want mocht in NL niet op die sitequote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik had via Pokerstars een gratis weddenschap van 2 EUR, die heb ik maar eens op Dundalk gezet, mocht Vitesse falen levert het in ieder geval nog een tientje op
Geen idee, ik heb nooit iets gewijzigdquote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe doe jij Pokerstars in NL. Mijn pokeraccount hadden ze geblokkeerd want mocht in NL niet op die site
Dat ook pas vanaf oktober/november(?) inderdaadquote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe doe jij Pokerstars in NL. Mijn pokeraccount hadden ze geblokkeerd want mocht in NL niet op die site
Uh goeiequote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
werk je bij het UWV en was je op huisbezoek?
COOLSINGELquote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:10 schreef 3rr0r het volgende:
Ze gaan in Rotterdam nog denken dat ze goed zijn, lol
Ja, we lachen wat af zeg, dijenkletserquote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:10 schreef 3rr0r het volgende:
We zijn goed.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:10 schreef 3rr0r het volgende:
Mooi toch en dan er keihard af tegen Ajax.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:10 schreef 3rr0r het volgende:
Slot lijkt het in ieder geval wel tot een bepaald niveau aan de praat te krijgenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:10 schreef 3rr0r het volgende:
Als je die andere 32 gewoon wint maakt dat natuurlijk niet uit!quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Mooi toch en dan er keihard af tegen Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |