abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 01:39:33 #176
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_200766101
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

We hebben een 6 en een spits nodig.

Halen we die dan wordt dit een heel leuk jaar.
Eens. De selectie is echt niet geweldig wat er staat, maar 2 spelers extra kan ervoor zorgen dat we best een aardig seizoen tegemoet gaan. Al gaan we sowieso nog heel veel moeilijke wedstrijden spelen.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 01:41:09 #177
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_200766103
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 23:38 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Okay, weer een tussenjaar.
Dat was van tevoren toch al wel duidelijk dat dit (weer) een tussenjaar/opbouwjaar gaat worden?
pi_200767610
Luzern sollte in Zukunft den Europacup Platz freiwillig abtreten! Die verlieren ja wirklich jedes Internationale Spiel! Egal ob der Gegner Barcelona oder FC Vorwärts Rucksack heisst!
pi_200767653
Gefeliciteerd Feyenoord vrienden ! ^O^ Goede moraal booster ^O^

Is Guus van Til zo goed, of heeft ie efkes een flow te pakken tegen tegenstanders waar iedere gezonde aanvaller er drie inschiet ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_200769090
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 00:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Hoe vind je zelf dat het gaat?
Slot is een trainer die een ploeg wel aan het voetballen weet te krijgen. Dus dat is goed.

Maar Slot is geen trainer die prijzen pakt en dat lijkt me ook behoorlijk moeilijk met zo'n aanvallende stijl. Een meer verdedigende stijl en 'de bus parkeren' is gewoon erg effectief. Daarbij is het professionele voetbal de laatste jaren alleen maar defensiever geworden.

En dan over het bouwen en het 'tussenjaar'. Slot kan dat wel, maar ik vraag me af in hoeverre het gaat werken bij Feyenoord. AZ heeft gewoon een goede jeugdopleiding en ook Jong AZ waar spelers kunnen rijpen. En je ziet het nu met Til, het is zonde dat die jongen van Spartak is.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:08:32 #181
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_200769428
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 09:55 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Slot is een trainer die een ploeg wel aan het voetballen weet te krijgen. Dus dat is goed.

Maar Slot is geen trainer die prijzen pakt en dat lijkt me ook behoorlijk moeilijk met zo'n aanvallende stijl. Een meer verdedigende stijl en 'de bus parkeren' is gewoon erg effectief. Daarbij is het professionele voetbal de laatste jaren alleen maar defensiever geworden.

En dan over het bouwen en het 'tussenjaar'. Slot kan dat wel, maar ik vraag me af in hoeverre het gaat werken bij Feyenoord. AZ heeft gewoon een goede jeugdopleiding en ook Jong AZ waar spelers kunnen rijpen. En je ziet het nu met Til, het is zonde dat die jongen van Spartak is.
:?
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:13:13 #182
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_200769489
quote:

[..]

Is dit @Shreyas ?
Makkelijk eerste
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:14:11 #183
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200769505
quote:

[..]

Dick, ben jij dat?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:45:06 #184
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_200770238
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 23:11 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Kokcu speelde redelijk niet meer dan dat.
Hij speelde vooral sober. Beviel me goed.

Was sowieso erg positief verrast door Feyenoord, beste wedstrijd in lange tijd. Nou was Luzern wel dramatisch slecht, maar toch lijkt het erop dat er stappen gemaakt worden.

Trauner was de beste, maar ook Pedersen speelde stuk sterker dan in vorige wedstrijden. It's happening.
pi_200770491
quote:

[..]

Zelden zoveel onzin gelezen.
blablablabla
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:55:00 #186
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_200770492
quote:
Maar Slot is geen trainer die prijzen pakt
:')
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:55:17 #187
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_200770500
Mooie overwinning gisteravond boys. _O_
pi_200770577
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:45 schreef Rocket Ride het volgende:

[..]

Hij speelde vooral sober. Beviel me goed.

Was sowieso erg positief verrast door Feyenoord, beste wedstrijd in lange tijd. Nou was Luzern wel dramatisch slecht, maar toch lijkt het erop dat er stappen gemaakt worden.

Trauner was de beste, maar ook Pedersen speelde stuk sterker dan in vorige wedstrijden. It's happening.
Vooral dat ook. Konden er letterlijk niks van.

Maar idee van hoog druk zetten, de energie die er in gestopt werd en ingestudeerde spelhervattingen en Traumergod geven zeker hoop dat het een leuk seizoen kan worden.
blablablabla
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 11:23:48 #189
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_200771032
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:59 schreef Elan het volgende:

[..]

Maar idee van hoog druk zetten, de energie die er in gestopt werd en ingestudeerde spelhervattingen en Traumergod geven zeker hoop dat het een leuk seizoen kan worden.
Trauner*
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 11:25:08 #190
474254 GurneyIsBestOke
pi_200771046
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:59 schreef Elan het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we in de Eredivisie 14 clubs die er niets van kunnen. Zijn toch 84 punten, plus de jaarlijkse winst thuis tegen PSV en dan worden we gewoon kampioen!
Makkelijk eerste
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 11:29:46 #191
474254 GurneyIsBestOke
pi_200771115
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 01:39 schreef fetX het volgende:

[..]

Eens. De selectie is echt niet geweldig wat er staat, maar 2 spelers extra kan ervoor zorgen dat we best een aardig seizoen tegemoet gaan. Al gaan we sowieso nog heel veel moeilijke wedstrijden spelen.
Ik vind onze selectie op papier best behoorlijk. Op negen van de elf posities hebben we echt een prima speler rondlopen voor ons niveau (Pedersen nog enige twijfel) en de bank is wel oké. Enige probleem is dat Toorn en Linssen die normaal je nr 12 en 13 moeten zijn nu in de basis moeten spelen en niet eens op hun eigen positie.
Makkelijk eerste
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 11:30:37 #192
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200771124
Ook wel lekker dat die Zwitsers met zo'n matige selectie gewoon lekker hoog druk willen zetten en op de aanval spelen. Maar elke club in Nederland (die kwalitatief minder is) weet al jaren hoe je Feyenoord moet bestrijden, min of meer zoals Drita dus. Het zou fijn zijn als Slot aan de speelwijze tegen counterteams gaat werken en wat dat aangaat ga ik ook niet helemaal mee in het WE ZIEN VOORUITGANG verhaal.

Maar voor de club (en de spelers) is het gewoon ontzettend belangrijk dat je straks die groepsfase gaat spelen, dus wat dat betreft een erg lekkere overwinning.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200771185
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 11:30 schreef Caland het volgende:
Ook wel lekker dat die Zwitsers met zo'n matige selectie gewoon lekker hoog druk willen zetten en op de aanval spelen. Maar elke club in Nederland (die kwalitatief minder is) weet al jaren hoe je Feyenoord moet bestrijden, min of meer zoals Drita dus. Het zou fijn zijn als Slot aan de speelwijze tegen counterteams gaat werken en wat dat aangaat ga ik ook niet helemaal mee in het WE ZIEN VOORUITGANG verhaal.

Maar voor de club (en de spelers) is het gewoon ontzettend belangrijk dat je straks die groepsfase gaat spelen, dus wat dat betreft een erg lekkere overwinning.
Levert die leaque wel wat op in de groepsfase dan?
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 11:35:14 #194
474254 GurneyIsBestOke
pi_200771189
quote:
Mee eens dan wordt het weer heel veel trechteraids en loeren op die ene individuele actie. Maar het ligt natuurlijk ook aan ons gebrek aan kwaliteit in de kleine ruimte.
Makkelijk eerste
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 11:36:14 #195
474254 GurneyIsBestOke
pi_200771207
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 11:34 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Mwah, das echt afhankelijk of we in een zo vol mogelijk stadion kunnen gaan spelen. De premies liggen redelijk laag.
Makkelijk eerste
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 11:36:16 #196
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200771209
quote:

[..]

Iets van 3-5 miljoen geloof ik. Het levert vooral ontwikkeling van je spelers op.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200771275
quote:

[..]

Het bereiken van de Conference League levert iets meer dan 3 miljoen op aan startgeld.

Iedere overwinning in de groepsfase levert zo'n 600.000 euro op, en groepswinnaar worden levert ook een half miljoen op geloof ik.

Er worden ook premies uitgekeerd voor gelijke spelen en 2e worden in de groepsfase trouwens.

Dus het is min of meer wisselgeld, maar voor Feyenoord is iedere euro meegenomen. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_200771364
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 11:39 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Het bereiken van de Conference League levert iets meer dan 3 miljoen op aan startgeld.

Iedere overwinning in de groepsfase levert zo'n 600.000 euro op, en groepswinnaar worden levert ook een half miljoen op geloof ik.

Er worden ook premies uitgekeerd voor gelijke spelen en 2e worden in de groepsfase trouwens.

Dus het is min of meer wisselgeld, maar voor Feyenoord is iedere euro meegenomen. :)
Wel erg weinig. Hoe kan zo'n Uefa dan ook verwachten dat clubs uit serieuze landen dit serieus nemen. Belachelijk.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_200771552
quote:

Dan heb je een balvaste spits nodig.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 11:51:07 #200
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_200771606
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 11:41 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Wel erg weinig. Hoe kan zo'n Uefa dan ook verwachten dat clubs uit serieuze landen dit serieus nemen. Belachelijk.
Dit is maar iets minder dan de Europa League hiervoor opleverde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')