SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Van de arbo eigenlijk maar 4 uur per dagquote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt wel goed![]()
Hoeveel mag je werken dan?
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:05 schreef Bomenverzameling het volgende: [..] https://www.lego.com/nl-nl/themes/architecture Vrijheidsbeeld lijkt me ook wel tof. En tegen die tijd dat ik dat geld gewonnen heb, zijn er vast wel 10 nieuwe uit...
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Green Kwiwi Bedtime at Eight Cocktail
En jij zit gewoon 8 uur te werken zeker?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van de arbo eigenlijk maar 4 uur per dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Vrijheidsbeeld heb ik hierquote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.lego.com/nl-nl/themes/architecture
Vrijheidsbeeld lijkt me ook wel tof.
En tegen die tijd dat ik dat geld gewonnen heb, zijn er vast wel 10 nieuwe uit...![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Even in de herhaling maar.O, dat ziet er knus uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even in de herhaling maar.Ben je daar achter in de tuin stenen aan het kweken? Zijn er een paar goed uitgesprongen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gratiesj.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:08 schreef kwiwi het volgende:
Leuke stoelen IJs! Die zien er comfy uit
Da's mijn rotstuin.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je daar achter in de tuin stenen aan het kweken? Zijn er een paar goed uitgesprongen.
M'n ouders wilden alles nieuw. De eetset is naar mijn zus en ik kreeg deze twee.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tuinmeubels zijn wel echt duur![]()
Heb een nog ergens een set van Jysk maar die is deze zomer nog niet naar buiten toe geweest
Ik heb er tweequote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn opa en oma hadden vroeger een set hele comfortabele verstelbare tuinstoelen. Superdegelijke dingen waren dat. Benieuwd waar die gebleven zijn
Is dat een uitnodiging voor buda om gezellig bij je op het balkon te komen zitten?quote:
Moet ie de tweede zelf even uit de berging graven.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is dat een uitnodiging voor buda om gezellig bij je op het balkon te komen zitten?
Snap je nou dat ik zo gek ben op After Eight? ^^quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doet die vast met liefde.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ie de tweede zelf even uit de berging graven.
After eightquote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Snap je nou dat ik zo gek ben op After Eight? ^^
Ga lekker yahtzeeën met je maatje US joh haterquote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
After eight![]()
Chocolade voor psychopaten is dat
Wel heel toevallig dat ze daar nu opeens mee komen, net een dag nadat jij aan het klagen was over de witte plastic stoelen, denk dat ze hier meelezen ...quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n ouders wilden alles nieuw. De eetset is naar mijn zus en ik kreeg deze twee.
After eightquote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
After eight![]()
Chocolade voor psychopaten is dat
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga lekker yahtzeeën met je maatje US joh hater
Als mijn vader hier meeleest dan schrapt hij me uit zijn testamentquote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel heel toevallig dat ze daar nu opeens mee komen, net een dag nadat jij aan het klagen was over de witte plastic stoelen, denk dat ze hier meelezen ...
Neuh, toen ik er over mopperde, hadden ze de boel al aangeschaft.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel heel toevallig dat ze daar nu opeens mee komen, net een dag nadat jij aan het klagen was over de witte plastic stoelen, denk dat ze hier meelezen ...
Je bedoelt, als hij alles gelooftquote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als mijn vader hier meeleest dan schrapt hij me uit zijn testament
Appelzaad komt meestal niet veel verder dan de volgende wei, lijkt jouw vader op je?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bedoelt, als hij alles gelooft
Even in de herhaling maar.Koop jij nu gewoon ongeveer precies dezelfde stoelen als wij 2 weken geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
90 procent van Nederland heeft dezelfde stoelen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Koop jij nu gewoon ongeveer precies dezelfde stoelen als wij 2 weken geleden
Tijd voor een dutje?quote:
Nee, ik kreeg ze.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Koop jij nu gewoon ongeveer precies dezelfde stoelen als wij 2 weken geleden
Is die extra sterk?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wacht maar tot jullie housewarmingquote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:30 schreef kwiwi het volgende:
F&F / Groeps wandeling maken.
Die fipo
Wat hou ik toch van fok![]()
Wat gaat er gebeuren?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wacht maar tot jullie housewarming
Ja zullen wel ong dezelfde zijn, 8 met een composiet/alu tafel.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg ze.Jouwe ook met verstelbare rugleuning?
Lekker met z'n allen Heissi Maroni in de tuinquote:
Beste cocktail everquote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent gelijk onder zeil en wordt om 5 uur fris en fwruitig wakker.
Ik en mijn bospod strijken neer bij het dichtstijzijnde open waterquote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Foqueville on tour is het dan.
Ik hou er niet zo van, maar voor jou regel ik het flesquote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker met z'n allen Heissi Maroni in de tuin
En voor @Haags Heissi Macaroni.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker met z'n allen Heissi Maroni in de tuin
Ik zat net te denken: hoe cool zou het zijn als je je bospod gewoon mee kon nemen voor onderwegquote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik en mijn bospod strijken neer bij het dichtstijzijnde open water
Owquote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hou er niet zo van, maar voor jou regel ik het fles
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zat net te denken: hoe cool zou het zijn als je je bospod gewoon mee kon nemen voor onderweg![]()
Oh wacht, dat heet een caravan
Maar we doen sowieso kaasfondue op een FOK!meet bij mij, speciaal voor @EttovanBelgiequote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OwNou misschien houden wel meer mensen er niet van hoor
Ik vond het wel geinig destijds en eigenlijk ook wel lekker
Maar niet van WHOAAAH dat moet nog een keer voordat ik doodga of zo. Dat niet.
Wat is het dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OwNou misschien houden wel meer mensen er niet van hoor
Ik vond het wel geinig destijds en eigenlijk ook wel lekker
Maar niet van WHOAAAH dat moet nog een keer voordat ik doodga of zo. Dat niet.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar we doen sowieso kaasfondue op een FOK!meet bij mij, speciaal voor @:EttovanBelgie
Owwww, dat vind ik niet lekker. Dat laat ik aan de eekhoorntjesquote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Warme kastanjes. Past wel bij je bospod leven
Racletto.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar we doen sowieso kaasfondue op een FOK!meet bij mij, speciaal voor @:EttovanBelgie
Nooit gehad..quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Kastanjepuree is ook zoiets. Niet te doen
Dat smaakt inderdaad naar stoffige Turkse sokken.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Kastanjepuree is ook zoiets. Niet te doen
Maar kun je dan wel feesten of is het meer een roofie?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent gelijk onder zeil en wordt om 5 uur fris en fwruitig wakker.
Naar oude Egyptenaren.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat smaakt inderdaad naar stoffige Turkse sokken.
Haha US krijgt Turkse sokken te eten in de EBIquote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat smaakt inderdaad naar stoffige Turkse sokken.
Je kunt het eten als nagerecht. Met slagroom. Maar ik raad het niet aanquote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nooit gehad..klinkt als iets dat je in de herfst bij wild krijgt
Feesten?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar kun je dan wel feesten of is het meer een roofie?
Met wat voor sport?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wij spelen vanavond tegen de nummer 1 uit de competitie waar we inzitten.
Denk dat jij heel wat eerder op de PAAZ zit dan ik in de EBIquote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha US krijgt Turkse sokken te eten in de EBI
Strijp 6 uit, altijd lastig.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oh wacht is dat zoiets? Dat is hier super populair, kastanje toetjequote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt het eten als nagerecht. Met slagroom. Maar ik raad het niet aan
En waar staan jullie?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is te hopen voor jequote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat jij heel wat eerder op de PAAZ zit dan ik in de EBI
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh wacht is dat zoiets? Dat is hier super populair, kastanje toetje
[ afbeelding ]
Gewoon genieten jongequote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tennis, sport waar ik nooit echt training voor gehad heb.
Nee dat lust ik ook niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
En ze proppen het ook wel in taarten.
Leuk altijd om te kijken in dat park bij de Herdgang in september, dan lopen er echt duizenden Turken kastanjes te rapen, je weet niet wat je ziet.quote:
haha dat lijkt net volkorenspaghettiquote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze heren staan al sinds het moment dat we ingestroomd zijn bovenaan. Jan en Theo zien er ook wel uit als een geslepen duo.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Strijp 6 uit, altijd lastig.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tüteren ze dan ook?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk altijd om te kijken in dat park bij de Herdgang in september, dan lopen er echt duizenden Turken kastanjes te rapen, je weet niet wat je ziet.
Ja ik dacht ook eerst dat het pasta met slagroom wasquote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
haha dat lijkt net volkorenspaghettiHeb ik nog nooit gezien daar ook trouwens
Op dit moment op 4 volgens mij. Maar we zijn nog ongeslagen omdat we eerst tegen iedereen onderaan moesten dus hebben een redelijke boost gekregenquote:
Je bedoelt 'sport'quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tennis, sport waar ik nooit echt training voor gehad heb.
Airco hoeft niet aan @Haagsquote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:52 schreef Ama het volgende:
Begin echt bijna te twijfelen waarom ik eigenlijk een ventilator heb gekocht.
En dansen en kwebbelen en bukken en joelen, best een bijzonder schouwspel hoor, heel het gezin behalve de foetussen nemen ze mee.quote:
ja tegen een coronabesmetting heeft die je ook niet kunnen beschermenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:52 schreef Ama het volgende:
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dansen en kwebbelen en bukken en joelen, best een bijzonder schouwspel hoor, heel het gezin behalve de foetussen nemen ze mee.
Iedere dag weerquote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch heb je het vandaag tot het middaguur gedaan.
Daar ging ik helaas ook niet vanuit.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja tegen een coronabesmetting heeft die je ook niet kunnen beschermen
Denk dat ze die begraven zodat we het jaar erop weer een goede oogst hebben.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dansen en kwebbelen en bukken en joelen, best een bijzonder schouwspel hoor, heel het gezin behalve de foetussen nemen ze mee.
Nou ja op zich schijnt ventileren wel heel goed te zijn tegen verspreiding van etc.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar ging ik helaas ook niet vanuit.
Maar heb dat ding bijna niet aan.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja op zich schijnt ventileren wel heel goed te zijn tegen verspreiding van etc.
Nee toen stond ik al in de sportschool.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch heb je het vandaag tot het middaguur gedaan.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dan werkt het gewoon wat minder he![]()
Beetje kansloos als het buiten 21 graden is.quote:
Mooi woord vind ik dat.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Laatste zinneloze in foqeville.
Wat?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:58 schreef Lospedrosa het volgende:
LTVDK, bitterbal, Fles, trots op jullie dat jullie weer een steentje bijdragen aan de economie
Zondag weer nieuw toernooitje. Beflikkerd met de starttijd. 10 uur ofzoquote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je bedoelt 'sport'
@:lenny_leonard
Toen had ik er al drie uur geklaag over mijn werk opzitten.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee toen stond ik al in de sportschool.
Was om 10 uur wakker
Ën wat heeft dat opgeleverd?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen had ik er al drie uur geklaag over mijn werk opzitten.
Ga jij niet eens naar wat anders kijken?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen had ik er al drie uur geklaag over mijn werk opzitten.
Ik half.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben hier niet in functie. GC
Dan kun je nog steeds wel gewoon aardig doen over GCquote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben hier niet in functie. GC
Hij heeft een nieuw woordje geleerd hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tijdje zinneloos gewest jullie
Paar volle topics.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ën wat heeft dat opgeleverd?
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga jij niet eens naar wat anders kijken?
Dat doe je goed hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:02 schreef Ama het volgende:
Iemand moet de foute TT's steeds fiksen.
Euhm dat lijkt me niet slimquote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik heb op linkedin aangegeven dat ik open sta voor andere banen en ik check dagelijks of ik wat leuks zie
wel met het filter "afdekken voor huidige werkgever"?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik heb op linkedin aangegeven dat ik open sta voor andere banen en ik check dagelijks of ik wat leuks zie
Bij ProRail ken ik nog wel een aantrekkelijke dame die niet op een prei kijkt, ga ik regelen voor jequote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
En op mijn laatste werkdag doe ik dit.
https://www.ad.nl/binnenl(...)meegemaakt~aebca0fc/
Jup.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wel met het filter "afdekken voor huidige werkgever"?
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij ProRail ken ik nog wel een aantrekkelijke dame die niet op een prei kijkt, ga ik regelen voor je
Tegen de muggen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:52 schreef Ama het volgende:
Hey dikkiequote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je bedoelt 'sport'
@:lenny_leonard
niks meer. het is bijna bedtijdquote:
Kloptquote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks meer. het is bijna bedtijd
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:54 schreef Ama het volgende:
Het is gewoon te koud om in een chill zomeroutfitje rond te lopen.
Ik had nachosquote:
klopt ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vaak spiesen bij jou op het menu.
Lekker makkelijk ook wel op de grillquote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vaak spiesen bij jou op het menu.
Zekerquote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker makkelijk ook wel op de grill
Hè wat?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Worstjes zijn vaak teleurstellen, burgers zijn vrij saai, is weinig variatie in. Maar spiezen zijn er in soorten en maten. Ik maak ze zelf ook weleens trouwens. Heb van die mooie dubbelloops met zo'n afschuifrukker erop. Een mooi gemarineerd varkenshaasje of kipfileetje eraan en smullen maar
@UitStraling, dit woord wil je op je lijst hebben.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Worstjes zijn vaak teleurstellend (alleen maar vet en meel), burgers zijn vrij saai, is weinig variatie in. Maar spiezen zijn er in soorten en maten. Ik maak ze zelf ook weleens trouwens. Heb van die mooie dubbelloops met zo'n afschuifrukker erop. Een mooi gemarineerd varkenshaasje of kipfileetje eraan en smullen maar
Burgers kun je eindeloos mee variëren. Als je ze op een broodje doet tenminste. En niet gewoon kaal eet.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Worstjes zijn vaak teleurstellend (alleen maar vet en meel), burgers zijn vrij saai, is weinig variatie in. Maar spiezen zijn er in soorten en maten. Ik maak ze zelf ook weleens trouwens. Heb van die mooie dubbelloops met zo'n afschuifrukker erop. Een mooi gemarineerd varkenshaasje of kipfileetje eraan en smullen maar
Van een beetje pittige merguezworstjes op een grill kan ik ook wel blij wordenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
* noteert.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:uitstraling, dit woord wil je op je lijst hebben.
Preischotel met extra veel kaasquote:
dan ben je met de broodjes aan het variërenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Burgers kun je eindeloos mee variëren. Als je ze op een broodje doet tenminste. En niet gewoon kaal eet.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* noteert.
Past perfect bij Fles ook.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:43 schreef kwiwi het volgende:
Kalfsbraadworst is mijn favorietVooral in de winter, lekkere worst van de grill met stukje brood.
Klinkt goed.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:43 schreef kwiwi het volgende:
Kalfsbraadworst is mijn favorietVooral in de winter, lekkere worst van de grill met stukje brood.
in worstjes zit vaak van dat separatorvlees. Vol met kleine zeentjes en knoestjes en vetblokkenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Van een beetje pittige merguezworstjes op een grill kan ik ook wel blij worden
kaas bewaren voor @EttovanBelgiequote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Preischotel met extra veel kaas
Het nieuwe broccoli - Gehakt
Maar die gaat op de kaas stampen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kaas bewaren voor @:ettovanbelgie
Nu nog ?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
O ja, ik moet nog boodschappen doen
De toppings jaquote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan ben je met de broodjes aan het variëren
Afval van afval, eigenlijk dat wat ze niet in hondenvoer en kattenvoer kunnen stoppen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in worstjes zit vaak van dat separatorvlees. Vol met kleine zeentjes en knoestjes en vetblokken
Vetblokken is wel een belangrijk bestanddeel van worstquote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in worstjes zit vaak van dat separatorvlees. Vol met kleine zeentjes en knoestjes en vetblokken
Ja, doe ik altijd ‘s avonds. Lekker rustig.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu nog ?![]()
Ik was net weer in de winkel, tijdens etenstijd is het lekker rustig
Heb je dan nog wel brood ?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, doe ik altijd ‘s avonds. Lekker rustig.
Nee, maar dat ik eet vrijwel niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je dan nog wel brood ?
Teckeltjesquote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:48 schreef UitStraling het volgende:
You can get the sausage out of the teckel but you can't get the teckel out of the sausage
@Ama kom er maar inquote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het meest vieze stukje vlees vind ik: boomstammetjeseigenlijk bijna al het bewerkte vlees
Vaak ook veel te zout.
Ik saucijzen waar dan ineens een knerpend stukje bot in zitquote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het meest vieze stukje vlees vind ik: boomstammetjeseigenlijk bijna al het bewerkte vlees
Vaak ook veel te zout.
Ik volg zo’n khd beperkt/ arme fb groep en daar zitten wel wat gekkies tussenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar dat ik eet vrijwel niet.
#lowcarbbuda
Ja bah: bijna je gebit naar de maanquote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik saucijzen waar dan ineens een knerpend stukje bot in zit![]()
Dan ben ik er gelijk klaar mee.
Eens, tussen de happen zout proef je gewoon het miserabele leventje wat zo'n ziek varken heeft gehad.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vaak ook veel te zout.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor in je woordenboek US![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor in je woordenboek US![]()
[ afbeelding ]
Oh wacht ik snap nu waar het voor isquote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor wie echt dom is, de afschuifrukker is dus vernoemd naar de noodzakelijk te maken beweging voor het gewenste resultaat.
Geeft niks, er zijn nog wat meer kwartjes onderweg denk ikquote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh wacht ik snap nu waar het voor is
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is sarcastisch toch?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geeft niks, er zijn nog wat meer kwartjes onderweg denk ik
Neequote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is sarcastisch toch?
Zo heet die hier gewoonquote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat was er zou speciaal aan?
Met nasi ofzo?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo heet die hier gewoonIs een grote kiploempie en dan nog saté, een eitje en een gebakken banaan erbij
Nee, dit is meer dan genoeg, eigenlijk al teveelquote:
Heet fruitquote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo heet die hier gewoonIs een grote kiploempie en dan nog saté, een eitje en een gebakken banaan erbij
Gewoon een trekduwstang voor die kadaverjoekelquote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Wat dacht je in eerste instantie dat het was?
Ik dacht... jezus dit gaat dom klinkenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Wat dacht je in eerste instantie dat het was?
Rare combiquote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, dit is meer dan genoeg, eigenlijk al teveel
Ben ik over het algemeen ook geen fan van maar zo'n gebakken banaan is best lekkerquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom post je hier wel maar negeer je mijn vraag in klb fb
Nee het is gewoon een inox turboflexer.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht... jezus dit gaat dom klinkendat dat dingetje was om de twee spiesjes bij elkaar te houden in de la, omdat ze anders uit elkaar/diagonaal gaan. Net als bij zo'n pasta tang zeg maar
Ja dat sowieso, is ook gewoon een heel tasje volquote:
kon je vroegah bij Charlie chiu op Utrecht Centraal gewoon uit de muur trekkenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben ik over het algemeen ook geen fan van maar zo'n gebakken banaan is best lekker
Omdat je best het antwoord weet.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom post je hier wel maar negeer je mijn vraag in klb fb
Dan zou het een spreading preventer hetenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht... jezus dit gaat dom klinkendat dat dingetje was om de twee spiesjes bij elkaar te houden in de la, omdat ze anders uit elkaar/diagonaal gaan. Net als bij zo'n pasta tang zeg maar
Ja, dat dacht ik dat het wasquote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zou het een spreading preventer heten
en dan zouden "bepaalde iemanden" weer een associatie met voorbehoedsmiddelen kunnen krijgen. En dat willen we doordeweeks liever nietquote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook gewoon een soort oliebol natuurlijk, lekker vettig en gefrituurdquote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kon je vroegah bij Charlie chiu op Utrecht Centraal gewoon uit de muur trekken
Kun je wellicht ook gebruiken tijdens het bedsporten om het perineum mooi strak te trekken.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wegwezen, dit is niet KLB FBquote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als het zo voor de hand ligt kun je toch wel even reageren
k zal jou mooi strak trekkenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je wellicht ook gebruiken tijdens het bedsporten om het perineum mooi strak te trekken.
Waarom maak jij je er druk om?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hee stadsgenootquote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voor een prikkie?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was vandaag nog bij het CARS JEANS stadion
Ik haalde vanochtend iemand op een 80 weg in die er 50 reed. Heb ik daarna 15 min lang werkelijk ELK stoplicht tegen, waardoor ie gvd alsnog gewoon vlak achter me de parkeerplaats van de supermarkt oprijdt. Wat een ergenisquote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:05 schreef Haags het volgende:
Mensen die met 50 km/u invoegen op een snelweg. Echt, schiet ze af!!
O ja, en daarna steeds overal in de weg staan met z'n karretjequote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik haalde vanochtend iemand op een 80 weg in die er 50 reed. Heb ik daarna 15 min lang werkelijk ELK stoplicht tegen, waardoor ie gvd alsnog gewoon vlak achter me de parkeerplaats van de supermarkt oprijdt. Wat een ergenis
Haha ook dat is herkenbaar.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik haalde vanochtend iemand op een 80 weg in die er 50 reed. Heb ik daarna 15 min lang werkelijk ELK stoplicht tegen, waardoor ie gvd alsnog gewoon vlak achter me de parkeerplaats van de supermarkt oprijdt. Wat een ergenis
Dat is een nadeel van in een bejaardenland wonen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja, en daarna steeds overal in de weg staan met z'n karretje
Lekker bezig pik. Als het goed is gaat dat vaccinatie centrum daar volgende week weg.quote:
Ja op die tien minuten na afloop na was het gewoon doorlopenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Lekker bezig pik. Als het goed is gaat dat vaccinatie centrum daar volgende week weg.
Was wel goed geregeld daar trouwens.
Dan komt PLOTSELING de baas van deze tent hiero. En dat is ETTO!!quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan komt PLOTSELING de baas van deze tent hiero. En dat is ETTO!!
Kan je een beetje goed vechten ja?quote:
Maak m niet kwaad. Etto kan ROSSEN.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kan je een beetje goed vechten ja?
Gelijk heb je, bijna kwiwitjesbedtijdquote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:37 schreef kwiwi het volgende:
Lekker in bed, beetje serie kijken op de ipad
Oh leuk! Hou van mensen die fel kunnen zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maak m niet kwaad. Etto kan ROSSEN.
Welke serie ben je aan het kijken?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:37 schreef kwiwi het volgende:
Lekker in bed, beetje serie kijken op de ipad
Nee Etto is best een lieve jongen totdat je hem kaas voert. Dan worden zijn ogen rood en loopt het slecht met je afquote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh leuk! Hou van mensen die fel kunnen zijn
Werd zelf weleens vergeleken met een pithuahuakruising tussen een pitbull en een chihuahua dus, hahaha
Noem je me nou een gekkie?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik volg zo’n khd beperkt/ arme fb groep en daar zitten wel wat gekkies tussen
Had recentelijk nog omelet met aardbei en een courgettecake voorbij zien komen
Ok
Dus kaas is Etto's kryptonite? Spannend!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee Etto is best een lieve jongen totdat je hem kaas voert. Dan worden zijn ogen rood en loopt het slecht met je af
Aromat is de antidote, dan weet je dat vastquote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dus kaas is Etto's kryptonite? Spannend!
Sons of Anarchy, voor de zoveelste keerquote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Welke serie ben je aan het kijken?
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aromat is de antidote, dan weet je dat vast
Oh ja, dat las ik gisteren iddquote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sons of Anarchy, voor de zoveelste keer
Ik kijk nu voor de derde keer House of Cardsquote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sons of Anarchy, voor de zoveelste keerblijft goed
Zegt me niksquote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sons of Anarchy, voor de zoveelste keerblijft goed
Eet smakelijk he, met je aardbeien- omeletquote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Noem je me nou een gekkie?
Ik vind dat altijd wel lekker want als ik even wat anders doe of in slaap val, dan mis ik niks want weet al wat er gebeurtquote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kijk nu voor de derde keer House of Cards
Ik had ZO'N hekel aan dat nummer destijdsquote:
Ik eet er gewoon champignons bij hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eet smakelijk he, met je aardbeien- omelet![]()
![]()
Maar nu niet meer hequote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik had ZO'N hekel aan dat nummer destijds
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel lekker want als ik even wat anders doe of in slaap val, dan mis ik niks want weet al wat er gebeurt
Zoals het heurtquote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
I Ik eet er gewoon champignons bij hoor
Had 'm succesvol uit mn geheugen geblockt tot daarnet..en ja, heb er nog steeds een hekel aanquote:
Definieer "succesvol"quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Had 'm succesvol uit mn geheugen geblockt tot daarnet..en ja, heb er nog steeds een hekel aan
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:10 schreef dud0r het volgende:
Oh ja ik had oude kaas gekocht![]()
Tijd voor een stukje.
@:ama wil je ook?
BRIEnenoordquote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:16 schreef dud0r het volgende:
Misschien wil @:bitterbal ook wel. Het is Rotterdamse kaas volgens het label
Dat ik was vergeten dat dat lied überhaupt bestondquote:
NOT ANYMOREZquote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat ik was vergeten dat dat lied überhaupt bestond
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |