SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Van de arbo eigenlijk maar 4 uur per dagquote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt wel goed![]()
Hoeveel mag je werken dan?
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:05 schreef Bomenverzameling het volgende: [..] https://www.lego.com/nl-nl/themes/architecture Vrijheidsbeeld lijkt me ook wel tof. En tegen die tijd dat ik dat geld gewonnen heb, zijn er vast wel 10 nieuwe uit...
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Green Kwiwi Bedtime at Eight Cocktail
En jij zit gewoon 8 uur te werken zeker?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van de arbo eigenlijk maar 4 uur per dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Vrijheidsbeeld heb ik hierquote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.lego.com/nl-nl/themes/architecture
Vrijheidsbeeld lijkt me ook wel tof.
En tegen die tijd dat ik dat geld gewonnen heb, zijn er vast wel 10 nieuwe uit...![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Even in de herhaling maar.O, dat ziet er knus uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even in de herhaling maar.Ben je daar achter in de tuin stenen aan het kweken? Zijn er een paar goed uitgesprongen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gratiesj.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:08 schreef kwiwi het volgende:
Leuke stoelen IJs! Die zien er comfy uit
Da's mijn rotstuin.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je daar achter in de tuin stenen aan het kweken? Zijn er een paar goed uitgesprongen.
M'n ouders wilden alles nieuw. De eetset is naar mijn zus en ik kreeg deze twee.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tuinmeubels zijn wel echt duur![]()
Heb een nog ergens een set van Jysk maar die is deze zomer nog niet naar buiten toe geweest
Ik heb er tweequote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn opa en oma hadden vroeger een set hele comfortabele verstelbare tuinstoelen. Superdegelijke dingen waren dat. Benieuwd waar die gebleven zijn
Is dat een uitnodiging voor buda om gezellig bij je op het balkon te komen zitten?quote:
Moet ie de tweede zelf even uit de berging graven.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is dat een uitnodiging voor buda om gezellig bij je op het balkon te komen zitten?
Snap je nou dat ik zo gek ben op After Eight? ^^quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doet die vast met liefde.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ie de tweede zelf even uit de berging graven.
After eightquote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Snap je nou dat ik zo gek ben op After Eight? ^^
Ga lekker yahtzeeën met je maatje US joh haterquote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
After eight![]()
Chocolade voor psychopaten is dat
Wel heel toevallig dat ze daar nu opeens mee komen, net een dag nadat jij aan het klagen was over de witte plastic stoelen, denk dat ze hier meelezen ...quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n ouders wilden alles nieuw. De eetset is naar mijn zus en ik kreeg deze twee.
After eightquote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
After eight![]()
Chocolade voor psychopaten is dat
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga lekker yahtzeeën met je maatje US joh hater
Als mijn vader hier meeleest dan schrapt hij me uit zijn testamentquote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel heel toevallig dat ze daar nu opeens mee komen, net een dag nadat jij aan het klagen was over de witte plastic stoelen, denk dat ze hier meelezen ...
Neuh, toen ik er over mopperde, hadden ze de boel al aangeschaft.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel heel toevallig dat ze daar nu opeens mee komen, net een dag nadat jij aan het klagen was over de witte plastic stoelen, denk dat ze hier meelezen ...
Je bedoelt, als hij alles gelooftquote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als mijn vader hier meeleest dan schrapt hij me uit zijn testament
Appelzaad komt meestal niet veel verder dan de volgende wei, lijkt jouw vader op je?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bedoelt, als hij alles gelooft
Even in de herhaling maar.Koop jij nu gewoon ongeveer precies dezelfde stoelen als wij 2 weken geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
90 procent van Nederland heeft dezelfde stoelen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Koop jij nu gewoon ongeveer precies dezelfde stoelen als wij 2 weken geleden
Tijd voor een dutje?quote:
Nee, ik kreeg ze.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Koop jij nu gewoon ongeveer precies dezelfde stoelen als wij 2 weken geleden
Is die extra sterk?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wacht maar tot jullie housewarmingquote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:30 schreef kwiwi het volgende:
F&F / Groeps wandeling maken.
Die fipo
Wat hou ik toch van fok![]()
Wat gaat er gebeuren?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wacht maar tot jullie housewarming
Ja zullen wel ong dezelfde zijn, 8 met een composiet/alu tafel.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg ze.Jouwe ook met verstelbare rugleuning?
Lekker met z'n allen Heissi Maroni in de tuinquote:
Beste cocktail everquote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent gelijk onder zeil en wordt om 5 uur fris en fwruitig wakker.
Ik en mijn bospod strijken neer bij het dichtstijzijnde open waterquote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Foqueville on tour is het dan.
Ik hou er niet zo van, maar voor jou regel ik het flesquote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker met z'n allen Heissi Maroni in de tuin
En voor @Haags Heissi Macaroni.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker met z'n allen Heissi Maroni in de tuin
Ik zat net te denken: hoe cool zou het zijn als je je bospod gewoon mee kon nemen voor onderwegquote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik en mijn bospod strijken neer bij het dichtstijzijnde open water
Owquote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hou er niet zo van, maar voor jou regel ik het fles
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zat net te denken: hoe cool zou het zijn als je je bospod gewoon mee kon nemen voor onderweg![]()
Oh wacht, dat heet een caravan
Maar we doen sowieso kaasfondue op een FOK!meet bij mij, speciaal voor @EttovanBelgiequote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OwNou misschien houden wel meer mensen er niet van hoor
Ik vond het wel geinig destijds en eigenlijk ook wel lekker
Maar niet van WHOAAAH dat moet nog een keer voordat ik doodga of zo. Dat niet.
Wat is het dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OwNou misschien houden wel meer mensen er niet van hoor
Ik vond het wel geinig destijds en eigenlijk ook wel lekker
Maar niet van WHOAAAH dat moet nog een keer voordat ik doodga of zo. Dat niet.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar we doen sowieso kaasfondue op een FOK!meet bij mij, speciaal voor @:EttovanBelgie
Owwww, dat vind ik niet lekker. Dat laat ik aan de eekhoorntjesquote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Warme kastanjes. Past wel bij je bospod leven
Racletto.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar we doen sowieso kaasfondue op een FOK!meet bij mij, speciaal voor @:EttovanBelgie
Nooit gehad..quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Kastanjepuree is ook zoiets. Niet te doen
Dat smaakt inderdaad naar stoffige Turkse sokken.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Kastanjepuree is ook zoiets. Niet te doen
Maar kun je dan wel feesten of is het meer een roofie?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent gelijk onder zeil en wordt om 5 uur fris en fwruitig wakker.
Naar oude Egyptenaren.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat smaakt inderdaad naar stoffige Turkse sokken.
Haha US krijgt Turkse sokken te eten in de EBIquote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat smaakt inderdaad naar stoffige Turkse sokken.
Je kunt het eten als nagerecht. Met slagroom. Maar ik raad het niet aanquote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nooit gehad..klinkt als iets dat je in de herfst bij wild krijgt
Feesten?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar kun je dan wel feesten of is het meer een roofie?
Met wat voor sport?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wij spelen vanavond tegen de nummer 1 uit de competitie waar we inzitten.
Denk dat jij heel wat eerder op de PAAZ zit dan ik in de EBIquote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha US krijgt Turkse sokken te eten in de EBI
Strijp 6 uit, altijd lastig.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oh wacht is dat zoiets? Dat is hier super populair, kastanje toetjequote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt het eten als nagerecht. Met slagroom. Maar ik raad het niet aan
En waar staan jullie?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is te hopen voor jequote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat jij heel wat eerder op de PAAZ zit dan ik in de EBI
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh wacht is dat zoiets? Dat is hier super populair, kastanje toetje
[ afbeelding ]
Gewoon genieten jongequote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tennis, sport waar ik nooit echt training voor gehad heb.
Nee dat lust ik ook niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
En ze proppen het ook wel in taarten.
Leuk altijd om te kijken in dat park bij de Herdgang in september, dan lopen er echt duizenden Turken kastanjes te rapen, je weet niet wat je ziet.quote:
haha dat lijkt net volkorenspaghettiquote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze heren staan al sinds het moment dat we ingestroomd zijn bovenaan. Jan en Theo zien er ook wel uit als een geslepen duo.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Strijp 6 uit, altijd lastig.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tüteren ze dan ook?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk altijd om te kijken in dat park bij de Herdgang in september, dan lopen er echt duizenden Turken kastanjes te rapen, je weet niet wat je ziet.
Ja ik dacht ook eerst dat het pasta met slagroom wasquote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
haha dat lijkt net volkorenspaghettiHeb ik nog nooit gezien daar ook trouwens
Op dit moment op 4 volgens mij. Maar we zijn nog ongeslagen omdat we eerst tegen iedereen onderaan moesten dus hebben een redelijke boost gekregenquote:
Je bedoelt 'sport'quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tennis, sport waar ik nooit echt training voor gehad heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |