SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Van de arbo eigenlijk maar 4 uur per dagquote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt wel goed![]()
Hoeveel mag je werken dan?
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:05 schreef Bomenverzameling het volgende: [..] https://www.lego.com/nl-nl/themes/architecture Vrijheidsbeeld lijkt me ook wel tof. En tegen die tijd dat ik dat geld gewonnen heb, zijn er vast wel 10 nieuwe uit...
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Green Kwiwi Bedtime at Eight Cocktail
En jij zit gewoon 8 uur te werken zeker?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van de arbo eigenlijk maar 4 uur per dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Vrijheidsbeeld heb ik hierquote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.lego.com/nl-nl/themes/architecture
Vrijheidsbeeld lijkt me ook wel tof.
En tegen die tijd dat ik dat geld gewonnen heb, zijn er vast wel 10 nieuwe uit...![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Even in de herhaling maar.O, dat ziet er knus uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Even in de herhaling maar.Ben je daar achter in de tuin stenen aan het kweken? Zijn er een paar goed uitgesprongen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gratiesj.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:08 schreef kwiwi het volgende:
Leuke stoelen IJs! Die zien er comfy uit
Da's mijn rotstuin.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je daar achter in de tuin stenen aan het kweken? Zijn er een paar goed uitgesprongen.
M'n ouders wilden alles nieuw. De eetset is naar mijn zus en ik kreeg deze twee.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tuinmeubels zijn wel echt duur![]()
Heb een nog ergens een set van Jysk maar die is deze zomer nog niet naar buiten toe geweest
Ik heb er tweequote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn opa en oma hadden vroeger een set hele comfortabele verstelbare tuinstoelen. Superdegelijke dingen waren dat. Benieuwd waar die gebleven zijn
Is dat een uitnodiging voor buda om gezellig bij je op het balkon te komen zitten?quote:
Moet ie de tweede zelf even uit de berging graven.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is dat een uitnodiging voor buda om gezellig bij je op het balkon te komen zitten?
Snap je nou dat ik zo gek ben op After Eight? ^^quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Green Kwiwi Bedtime at Eight Cocktail
Doet die vast met liefde.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ie de tweede zelf even uit de berging graven.
After eightquote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Snap je nou dat ik zo gek ben op After Eight? ^^
Ga lekker yahtzeeën met je maatje US joh haterquote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
After eight![]()
Chocolade voor psychopaten is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |