SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door UitStraling op 05-08-2021 12:30:11 ]
De regen die hier voorspeld was, is uit m'n app verdwenen.quote:
Juiste TT moest zijn: Fietstassen met bruine bonenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik had niet in de gaten dat ik de laatste was
Ik was net een "Fietstas gegarneerd met reddingsboei"-TT aan het maken.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik had niet in de gaten dat ik de laatste was
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was net een "Fietstas gegarneerd met reddingsboei"-TT aan het maken.
Ik voelde ineens lichte paniek en tijdsdruk.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Juiste TT moest zijn: Fietstassen met bruine bonen
Doet het altijd goed met assessmentsquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ik voelde ineens lichte paniek en tijdsdruk.
quote:
Toevallig.quote:
Daar krijg ik meestal broodjes kaas en een kopje koffie bij.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doet het altijd goed met assessments
Ik krijg daar altijd een lauw gevoel en een kater van.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar krijg ik meestal broodjes kaas en een kopje koffie bij.
Die kunnen direct door naar de wok of lifequote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:19 schreef Karzai het volgende:
Gaat iemand nog de kippen van Muck voeren, die is hier ook al een tijdje niet meer geweest
Er staan best wel wat huisjes leeg, misschien kwiwi een keer aan het werk zetten?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:19 schreef Karzai het volgende:
Gaat iemand nog de kippen van Muck voeren, die is hier ook al een tijdje niet meer geweest
Meest succesvolle stukje FOK!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:14 schreef Karzai het volgende:
Gaat hard vandaag al twee volle topic en we zijn nog niet eens op de helft
Ik heb zeker 5 muggenbetenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:23 schreef bitterbal het volgende:
gestoken door een mug op het balkon
* zzzzzzzzzzzzzzzzz fladdert weer verder naar het volgende balkon.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:23 schreef bitterbal het volgende:
gestoken door een mug op het balkon
dat Vivapaleis staat ook weer leeg. Stop r daar maar inquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
4E heb ik wel in de OP gezet, maar een huisje is er geloof ik nog niet
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
En dan omdopen in Castello del Cavia?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat Vivapaleis staat ook weer leeg. Stop r daar maar in
4E kan wel in een bospodje naast die van jouquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Het hoekje van Jerney en Molo begint ook een beetje te overwoekerenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sowieso wat leegstand. Jerney woont er ook niet meer.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat mag ookquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
4E kan wel in een bospodje naast die van jou
Laten staanquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sowieso wat leegstand. Jerney woont er ook niet meer.
We gooien het niet met de grond gelijk; krijgt gewoon een herbestemming. Als Jerney dan af en toe hier is slaapt ze maar in het polenhotel of bij iemand anders op de bank.quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We gooien het niet met de grond gelijk; krijgt gewoon een herbestemming. Als Jerney dan af en toe hier is slaapt ze maar in het polenhotel of bij iemand anders op de bank.
Uiteraard.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als we een keer in de week mogen apekooien
Katten zijn geen probleem.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jouw huisje ligt om de hoek; of slaapt jouw kat al op de bank?
Schrale henniequote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoef ik ook geen abo af te sluiten enzo.
Voordat je het weet heeft bal die toch opgegeten.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:43 schreef Karzai het volgende:
Moeten ook nog wat alpaca,'s geiten en rode panda,'s in het dorp
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voordat je het weet heeft bal die toch opgegeten.
Ja ik ga/ging fonduen met mijn vader en vriend zaterdag maar omdat we wel tegen half 8 naar huis gaan is het nu meteen nou laat maar.quote:
hoe laat ga je er heen? Ik vind het ook wel vroeg dat je weg gaat?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ga/ging fonduen met mijn vader en vriend zaterdag maar omdat we wel tegen half 8 naar huis gaan is het nu meteen nou laat maar.
Oh wat raar, ik zou juist blij zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ga/ging fonduen met mijn vader en vriend zaterdag maar omdat we wel tegen half 8 naar huis gaan is het nu meteen nou laat maar.
oke ja die kan ik niet etenquote:
Ik dacht uurtje of 4 daar?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe laat ga je er heen? Ik vind het ook wel vroeg dat je weg gaat?
Nee vast niet haha.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
begin je dan gelijk met de fondue?
Ja dat is logisch toch, je vader dacht een gezellige avond te organiseren en nu lijkt het alsof je alleen voor het vreten komt en daarna meteen de ruit naait.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag al meteen gezegd dat ik niet de hele dag daar ga hangen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is logisch toch, je vader dacht een gezellige avond te organiseren en nu lijkt het alsof je alleen voor het vreten komt en daarna meteen de ruit naait.
Ik laat mensen die zeggen dat ze op een bepaalde tijd weer naar huis gaan niet eens binnen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag al meteen gezegd dat ik niet de hele dag daar ga hangen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:48 schreef bitterbal het volgende:
oke
*schrapt alpaca van lijst met eetbare beestjes*
Als je tegen half 6 begint ben je tegen 7 uur echt wel klaar hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik dach dat dat wel iets is waar je de tijd voor neemt?
Prima maar ik geef het liever nu aan dan wanneer ik daar ben.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik laat mensen die zeggen dat ze op een bepaalde tijd weer naar huis gaan niet eens binnen.
quote:
Prima maar ik heb meteen al gezegd dat ik sowieso niet de hele avond blijf hangen omdat ik nog wel andere dingen wil doen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:56 schreef UitStraling het volgende:
Brabantse Schotten zitten toch wat anders in elkaar, ik kan je/jullie de leukste, gezelligste, lekkerste en meest memorabele avond van je leven bezorgen dus dan zou ik het vreemd vinden als je daarna nog een ander afspraakje hebt staan.
Dit idee een beetje![]()
Bourgondiër in hart en nieren [ link | afbeelding ]
Dit houdt nooit meer opquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:55 schreef LTVDK het volgende:
https://www.newsweek.com/(...)rent-strains-1616167
Fuck de Delta, tijd voor de Lambda
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Als vogels je niet moeten…
[ afbeelding ]
Nou ja nooit. Misschien over een jaar of 5 tot 10quote:
Is er een Brabantse Schotten expat-community rondom Den Bosch? Ik ken wel een paar schotten uit Eindhoven.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:56 schreef UitStraling het volgende:
Brabantse Schotten zitten toch wat anders in elkaar, ik kan je/jullie de leukste, gezelligste, lekkerste en meest memorabele avond van je leven bezorgen dus dan zou ik het vreemd vinden als je daarna nog een ander afspraakje hebt staan.
Dit idee een beetje![]()
Bourgondiër in hart en nieren [ link | afbeelding ]
Wat?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, broek uit.
Op je hoofd.
Broekuit, opjehoofd.
Ik heb honger, denk ik ...quote:
Nee het is "Broek af, tetten bloot"quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, broek uit.
Op je hoofd.
Broekuit, opjehoofd.
Hm, die versie ken ik nietquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het is "Broek af, tetten bloot"
O, dat klinkt al een stuk beter.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou ja nooit. Misschien over een jaar of 5 tot 10
Snickers?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb honger, denk ik ...
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:55 schreef LTVDK het volgende:
https://www.newsweek.com/(...)rent-strains-1616167
Fuck de Delta, tijd voor de Lambda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |