en weer verder
[Dit bericht is gewijzigd door r8ality op 29-01-2003 14:09]
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 14:09 schreef febster het volgende:
masterlijk
quote:GEzellig
Op woensdag 29 januari 2003 14:09 schreef Jerruh het volgende:
whoei!!!*net discussie van 2 uur achter de rug heb over bachelor-master*
quote:zeg het maar, toe maar, kom maar, gooi het eruit
Op woensdag 29 januari 2003 14:09 schreef Jerruh het volgende:
whoei!!!*net discussie van 2 uur achter de rug heb over bachelor-master*
quote:blieblie dus
Op woensdag 29 januari 2003 14:10 schreef febster het volgende:[..]
GEzellig
.
Kheb net een 6 sp gescoort met het halen van een 7 voor een project.
quote:gefeli!!
Op woensdag 29 januari 2003 14:10 schreef febster het volgende:[..]
GEzellig
.
Kheb net een 6 sp gescoort met het halen van een 7 voor een project.
mjwa....door invoering van da hele bachelormastergedoe lopen een stuk of 200 studenten studieachterstand op.....waaronder ik.... zucht
ik had ff een vraagje, zijn al die mensen op het kaartje de grote posters hier of zijn er nog meer (aangezien er zo veel delen zijn)
quote:da zijn waarschijnlijk mensen die al langer met mekare posten, ik ben hier eiglik nog maar net, ook al post ik wel redelijk veel
Op woensdag 29 januari 2003 14:16 schreef --H-I-M-- het volgende:
ben er weer:ik had ff een vraagje, zijn al die mensen op het kaartje de grote posters hier of zijn er nog meer (aangezien er zo veel delen zijn)
(als je toch perse een jerruh-vlaggeske wilt planten, ergens bij eindhoven beukenlaan aan de linkerkant )
quote:Er komen er steeds een paar bij, moet ik nog ff uitzoeken en erbij pleuren en de mindere posters er weer ff afmikken
Op woensdag 29 januari 2003 14:16 schreef --H-I-M-- het volgende:
ben er weer:ik had ff een vraagje, zijn al die mensen op het kaartje de grote posters hier of zijn er nog meer (aangezien er zo veel delen zijn)
Ik ben geloof ik sinds gister ook een regelmatige poster, zolang ben ik nou ook weer niet lid van FOK!
Mocht je me erbij willen zetten, dan mag je me tussen BarB en Blieblie#2 neer zetten onder de r van BarB
Ik heb zo het idee dat dit wel een van de actiefste Eindhoven "chats" is de rest wat ik gezien heb is niet bepaald actief...
quote:Heb ik opgericht
Op woensdag 29 januari 2003 14:41 schreef Wizard_of_life het volgende:
Ja het kaartje is leuk ja.Ik ben geloof ik sinds gister ook een regelmatige poster, zolang ben ik nou ook weer niet lid van FOK!
Mocht je me erbij willen zetten, dan mag je me tussen BarB en Blieblie#2 neer zetten onder de r van BarB
Ik heb zo het idee dat dit wel een van de actiefste Eindhoven "chats" is de rest wat ik gezien heb is niet bepaald actief...
quote:Nou mij bevalt het! Ik neem al dat het topic ook al een tijdje bestaat, maareh leuk. Ik hoop dat het een succes blijft!
Op woensdag 29 januari 2003 14:43 schreef r8ality het volgende:[..]
Heb ik opgericht
Maar natuurlijk ook credits aan diegenen die het topic aan succes hebben geholpen
Ik ga mn kamer opruimen, naar de kapper en shoppen....zucht daar gaat mn vrije dag...
[Dit bericht is gewijzigd door Wizard_of_life op 29-01-2003 14:54]
quote:Idd
Op woensdag 29 januari 2003 14:50 schreef Wizard_of_life het volgende:[..]
Nou mij bevalt het! Ik neem al dat het topic ook al een tijdje bestaat, maareh leuk. Ik hoop dat het een succes blijft!
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 14:50 schreef r8ality het volgende:[..]
Idd
veel mensen die hier vanaf het begin komen posten nog maar weinig (inclusief mezelf dus )
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 15:11 schreef ArTiC het volgende:
mooi dat er weer vers bloed zich meld hierveel mensen die hier vanaf het begin komen posten nog maar weinig (inclusief mezelf dus
)
quote:Ik mis de Helliemond-fights
Op woensdag 29 januari 2003 15:11 schreef ArTiC het volgende:
mooi dat er weer vers bloed zich meld hierveel mensen die hier vanaf het begin komen posten nog maar weinig (inclusief mezelf dus
)
quote:oeh kewl, gangs of helmond tegen eindhovuh?
Op woensdag 29 januari 2003 15:15 schreef r8ality het volgende:[..]
Ik mis de Helliemond-fights
quote:ugh tis maar goe da je het positieve van alles in ken zien
Op woensdag 29 januari 2003 15:49 schreef Fonz het volgende:
vandaag punten gehaald:
2.8,2.8 (ingecalculeerd) 5.7 en 5.2![]()
weer 2 dingen die ik niet hoef te herkansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |