SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja van die Hollandse ventjes in de grote stad die dan opeens moeite krijgen met 'sch' uit te sprekenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, sowieso... (oh, dat woord komt ook in vele variaties: zo ie zo is de lelijkste.. maar goed) wat ik een beetje raar vond in Den Haag, hoorde ik ergens straattaal en dan keek ik om en dan was het een roomblanke jongeman.
Ik heb denk ik een vastgeroest denkraam.
Zeiden vrienden van me ook vaak om te kuttenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:30 schreef UitStraling het volgende:
En ik heb twee jaar lang achter elke zin, witte wel, gezegd tot een vriend van me dat na ging doen
gelijk heeft iequote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:30 schreef UitStraling het volgende:
En ik heb twee jaar lang achter elke zin, witte wel, gezegd tot een vriend van me dat na ging doen
Je zin gewoon anders schrijven. Opgelosd.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, heel eerlijk, maar soms vind ik d en t's lastig.
Soms maak ik er weleens verleden tijd van jaquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je zin gewoon anders schrijven. Opgelosd.
Oh ik echt nooit, al vanaf hele jonge leeftijd aangeleerd door m'n vader hoe het moest, ben er nog steeds blij mee.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou,quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
Hebben jullie ook wel eens langdurig woorden fout geschreven?
Nopequote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
Broccoli-Gehakd.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
Ik twijfel ook heel vaak over vast of aan elkaar. Had ik vroeger veel minder last van. I blame the Englishquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Broccoli is wel een kutwoord, telkens nadenken of het nu met 2 c's of 2 l'en moetquote:
Los heeft bijdehandjes gegetenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nope is geen correct Nederlands.
Broccoli is goddelijk en ja ik moet soms ook nadenken hoe ik het schrijf.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Broccoli is wel een kutwoord, telkens nadenken of het nu met 2 c's of 2 l'en moet
Wat mij stoort zijn Nederlanders die Engels willen gebruiken en het gewoon verkeerd schrijven...hou het dan bij Nederlands, sukkelsquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik moest even 1 seconde nadenken hoe je chagrijnig schreef.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:35 schreef UitStraling het volgende:
Ik schreef nieuwsgierig altijd als nieuwsschierig![]()
Of Nederlanders die denken heel hooggeleid te schrijven en complete wartaal uitslaan.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat mij stoort zijn Nederlanders die Engels willen gebruiken en het gewoon verkeerd schrijven...hou het dan bij Nederlands, sukkels
Oh god ja, daar ken ik er ook een paar vanquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:35 schreef UitStraling het volgende:
Ik schreef nieuwsgierig altijd als nieuwsschierig![]()
Sowieso Nederlanders die Engels pratenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat mij stoort zijn Nederlanders die Engels willen gebruiken en het gewoon verkeerd schrijven...hou het dan bij Nederlands, sukkels
Sorryquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of Nederlanders die denken heel hooggeleid te schrijven en complete wartaal uitslaan.
Steenkolen-Engels, pik je er zo uit.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sowieso Nederlanders die Engels praten_!
Soms moet het.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan ergens? Vind dat ik als half Schotse wel Engels mag gebruiken in mijn zinnen eigenlijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nope is geen correct Nederlands.
Shag reinig.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest even 1 seconde nadenken hoe je chagrijnig schreef.
I know!quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is like heel super annoying snap jequote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vaak mensen die heel interessant willen doen. Uil van Minerva.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of Nederlanders die denken heel hooggeleid te schrijven en complete wartaal uitslaan.
"Hard voor wijnig, noooit sjagrijnig."quote:
Beter ga je (hue hue) dan ook nooit ergens heen en blijf je gewoon altijd lekker in Nederland.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heel vaak ook niet hoor, is gewoon om "hip" te doenquote:
Ik had het nu puur over m'n eigen spraakgebrek.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heel vaak ook niet hoor, is gewoon om "hip" te doen
Ik had een keer door dat een meisje bij de vleeswaren geen Engels kende en toen ben van bijna alles in het Engels gaan vragen wat het allemaal was in die toonbankquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is like heel super annoying snap je
'Ken je daar wel met je baguette staan te zwaaien, ik wil verdomme gewoon een frikandel speciaal en niet van die rare stinkende meuk'quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Beter ga je (hue hue) dan ook nooit ergens heen en blijf je gewoon altijd lekker in Nederland.
Of ga je in het buitenland gewoon stug door met Nederlands praten maar doe je dat dan gewoon heel hard en langzaam
Nederlanders met Nederlandse ouders hoeven gewoon geen Engels te praten in Nederland, beetje hipster gedragquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Beter ga je (hue hue) dan ook nooit ergens heen en blijf je gewoon altijd lekker in Nederland.
Of ga je in het buitenland gewoon stug door met Nederlands praten maar doe je dat dan gewoon heel hard en langzaam
Ja, ik heb ook trekquote:
Gewoon Schots praten, dat verstaat toch echt helemaal niemandquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zelfs de Schotten niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon Schots praten, dat verstaat toch echt helemaal niemand
Okquote:
Beetje haggis aanbieden en iedereen dan kotsend wegrennen, omdat ze je verkeerd begrepen hadden.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon Schots praten, dat verstaat toch echt helemaal niemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |