En als Harnasko een hele goede score neer zet, wordt het misschien wel alleen zilverquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeetje, gaat ROC hier géén goud pakken?
Wel blij dat ik Dina niet in mijn godenteam heb gegooid dan.
Natuurlijkquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog maar een inquiry, de 15e van de dag!
Waar baseer je dit op?quote:Op zondag 8 augustus 2021 01:48 schreef zorro28 het volgende:
Rusland is echt viesmad dat ze verloren hebben, genot.
Ik zag op instagram onder de posts van Olympics behoorlijk wat boze reactiesquote:
Jeetje, viesmad.quote:
Nou ja, Ashram maakte inderdaad een fout op het laatste onderdeel, dat kan niemand ontkennen. Voor de rest gaan gewoon de algemene dingen van een jurysport op, en er zullen vast genoeg voorbeelden zijn waar dat in Russisch voordeel heeft uitgepakt.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje, viesmad.
Vind jij dat ze een punt hebben?
Even de beelden terugkijken na het baanwielrennen danquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:25 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nou ja, Ashram maakte inderdaad een fout op het laatste onderdeel, dat kan niemand ontkennen. Voor de rest gaan gewoon de algemene dingen van een jurysport op, en er zullen vast genoeg voorbeelden zijn waar dat in Russisch voordeel heeft uitgepakt.
Weer MAD, ik ga genieten.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:56 schreef zorro28 het volgende:
In de teamfinale ROC nu ook tweede na 1 onderdeel, achter Bulgarije.
Die hep toch iedereenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |