We moeten toch even zien hoe ROC twee keer simpel goud ophaaltquote:
GeKNOTSquote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen KNOTSGEK als TT, matig topic.
Ff volposten danquote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen KNOTSGEK als TT, matig topic.
Ik ga nou terugkijken (met veel doorspoelen wss want zo veel boeit het me echt nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:45 schreef wimderon het volgende:
Aan de scores te zien heb ik het vermoeden dat het niet de dag van de Kaapverdische Marcia Alves Lopes is.
Jeetje, zweet het godenteam al peentjes?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 06:49 schreef heywoodu het volgende:
Bulgarije als eerste naar de groepsfinale ipv Rusland
Dus kon ze ophoepelenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:45 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik ga nou terugkijken (met veel doorspoelen wss want zo veel boeit het me echt niet) en zij moest als 1e dus ben benieuwd
Edit: liet tot 3x toe haar hoepel vallen
Bal is het meest suffe vind ik.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoepel is wel echt het enige leuke onderdeel he?
Daar vind ik ook geen bal aan.quote:
Als je daar over blijft zeiken kun je ophoepelen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar vind ik ook geen bal aan.
Je hoeft niet meteen helemaal door het lint te gaan hoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je daar over blijft zeiken kun je ophoepelen.
Nee sorry, klopt, die overtrokken reactie sloeg als een knots op een kangoeroe.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen helemaal door het lint te gaan hoor.
Losse onderdelen zijn er alleen op World Cups en WK'squote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |