SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Waar zien jullie mij voor aan joh, het is gewoon niet mijn soort filmquote:
God jah doe jij dat ffquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
First things first, hij heeft een naam nodig @:Dr_Flash
Nothing you can make that can't be madequote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Waar zien jullie mij voor aan joh, het is gewoon niet mijn soort film
Hij is drummer in een deathmetal bandquote:
die uit charlois? :pquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hij is drummer in een deathmetal band
Dan heet ie nu Cesar.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hij is drummer in een deathmetal band
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nothing you can make that can't be made
No one you can save that can't be saved
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time
It's easy
All you need is Bal
All you need is Bal
All you need is love, Bal
Bal is all you need
Hahaha nee die is van 10 jaar geledenquote:
Wat, zijn er meer dan alleen sjaarloos?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha nee die is van 10 jaar geleden
Ik moet dat nog een keertje af kijken.. (zoals zo veelquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:58 schreef kwiwi het volgende:
Zit voor de 5e keer sons of anarchy te kijken..
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat, zijn er meer dan alleen sjaarloos?
Ik typte eerst sjaalroos.
Dit wist ik al naar aanleiding van de indeling van je kledingkastquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:58 schreef kwiwi het volgende:
Zit voor de 5e keer sons of anarchy te kijken..
Je poes?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:00 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb fokking de hele dag al Tiffany in mijn oor aan het wurmen.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:00 schreef Ygritte het volgende:
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit wist ik al naar aanleiding van de indeling van je kledingkast
Breakfast ?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:00 schreef Ygritte het volgende:
ja joe joe bedankt bedankt.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ja joe joe bedankt bedankt.
De jaren 80 versie overigens
Nee, of er überhaupt iets anders is dan slaarjoos.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]Vraag je nou of ik meer dan 1 scharrel heb gehad in mn leven?
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, of er überhaupt iets anders is dan slaarjoos.
Hoe heette dat lied van zo'n mokkel uit diezelfde tijd ook al weer? Debbie iets...quote:
Debbie Gibson?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hoe heette dat lied van zo'n mokkel uit diezelfde tijd ook al weer? Debbie iets...
Ze was toen 17 kom ik nu pas net achterquote:
Jaaaa die ja !quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hoe heette dat lied van zo'n mokkel uit diezelfde tijd ook al weer? Debbie iets...
Gevalletje "be careful what you wish for, you just might get it"quote:
Hahaha ja iddquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gevalletje "be careful what you wish for, you just might get it"
Die staat in ieder geval niet op mijn playlistquote:
Aan haar snuitje te zien zitten er 300+ piemels tussen de eerste en de tweede versiequote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze was toen 17 kom ik nu pas net achter
Snap ik, pure ooraids is dat.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die staat in ieder geval niet op mijn playlist
Op basis van die 2e dacht ik 'maar hoe oud is ze dan' '71 kennelijk en toen dacht ik 'huh maar ff hoe oud was ze toen ze het zong dan'quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aan haar snuitje te zien zitten er 300+ piemels tussen de eerste en de tweede versie
quote:
Godversquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze Nederlandse versie moet je hebben. Met Zanger Rinus in de clip
Beetje projectie ?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aan haar snuitje te zien zitten er 300+ piemels tussen de eerste en de tweede versie
Dit is ook wel classicquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze Nederlandse versie moet je hebben. Met Zanger Rinus in de clip
Ik ben zelfs heel erg bang dat die clip in Brabant is opgenomenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit is ook wel classicEr is hier echt zķ veel mis mee op allerlei mogelijke manieren
Dacht je al te herkennen in dat blauwe truitje.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weten we trouwens zeker dat dit niet gewoon tijden een Fok-meet is opgenomen?
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht je al te herkennen in dat blauwe truitje.
Alsof Rinus zo ver buiten Drachten komt.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben zelfs heel erg bang dat die clip in Brabant is opgenomen
Ook een klassiekerquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit blijft ook een parel, zeker omdat die kerel meegedaan heeft aan dat SBS programma.
Ik kom echt al te lang op FOK!
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit blijft ook een parel, zeker omdat die kerel meegedaan heeft aan dat SBS programma.
Man man man man manquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die kerel moet bitterbal wel aanspreken met pakkende eerste zin "ik hou van zomer, zon en strand". Ook blond.
Die heeft wel slick moves die gast.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Was jij niet veel te druk met dansjes doen?
(zwarte jasje)
RIPquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:20 schreef CherryLips het volgende:
Picnic kan m'n huis weer niet vinden.
Ieder dorp heeft toch wel van die zangers.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Man man man man man![]()
Die voetjes elke keer
Oh een leggings met spijkerrokjes![]()
Dat wordt verhongeren.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:20 schreef CherryLips het volgende:
Picnic kan m'n huis weer niet vinden.
Nu komen ze achter jou aan.quote:
Nee hoor :p Dat is alleen zo bij hullie in Braboland. En zanger Rinus danquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ieder dorp heeft toch wel van die zangers.
Dacht je dat Fles iedere morgen voor niets hier post dat het weer x minuten eerder donker is?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Wilde nog een rondje doen, maar het is ineens erg donker.
Het is de leeftijd denk ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben wel van de leggings met spijkerrokjes
Over een paar weken is het alweer kerstmis.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Wilde nog een rondje doen, maar het is ineens erg donker.
Staat je vast goedquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben wel van de leggings met spijkerrokjes
Wat de caaf niet kent...quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb net nieuw duur hooi gekocht. Ze moeten niet zo zeuren.
EERST HALLOWEENquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over een paar weken is het alweer kerstmis.
Eerst nog even naar Boedapest. Daarna mag de winter invallenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over een paar weken is het alweer kerstmis.
Ja, dat kan toch alleen Henk van Ingrid ok vinden?quote:
Gaat wel erg snel vandaagquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dacht je dat Fles iedere morgen voor niets hier post dat het weer x minuten eerder donker is?
Daar is het 's avonds sowieso echt in een klap donker.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerst nog even naar Boedapest. Daarna mag de winter invallen
Herfstversiering? Wat klinkt dat Leuk!quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:24 schreef CherryLips het volgende:
Per 1 september weer de herfstversiering van stal halen
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:26 schreef Ygritte het volgende:
Maar jongens... kijk eens hoe ver je dan toch nog kan komen na een wat wiebelige start![]()
Ok Henk.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee gek, zwart, nja of paars dan, pittig blauw kan ook wel en lila zeker.
Gewoon wat oranje neptakken in een vaas en m'n Disney-kaarsenhoudersquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Herfstversiering? Wat klinkt dat Leuk!
Hij trekt wél volle zalenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Ik bedacht het me ook. Hij maakt nog steeds dezelfde muziek, ik zit nog steeds op FOK!.
Ook al leuk !quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon wat oranje neptakken in een vaas en m'n Disney-kaarsenhouders
Net hoe groot je zaal is.quote:
Waarom schiet niemand hem dood?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Ik bedacht het me ook. Hij maakt nog steeds dezelfde muziek, ik zit nog steeds op FOK!.
Da's zielig voor CE z'n vriendin.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom schiet niemand hem dood?
Zullen we een keer samen "Ik geloof in mij" bingen?quote:
Schuldig aan gemaaktquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:28 schreef IJsdraakje het volgende:
En de rillingen lopen me over de rug bij het idee van die capri-leggings onder een spijkerrokje.
Hint, https://nl.wikipedia.org/wiki/Foetale-alcoholsyndroomquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:29 schreef Ygritte het volgende:
Er is wel iets bijzonders met de mondmotoriek
En vast ook wel met andere dingen
Heel eerlijk. Ik trek Nederlandstalige muziek zeeeeeeeeer slechtquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zullen we een keer samen "Ik geloof in mij" bingen?
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:28 schreef IJsdraakje het volgende:
En de rillingen lopen me over de rug bij het idee van die capri-leggings onder een spijkerrokje.
Heel eerlijk. Ik ook.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heel eerlijk. Ik trek Nederlandstalige muziek zeeeeeeeeer slecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet, maar dat zit 'm vooral in het geen rokjes dragen toen dat hip was.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heel eerlijk. Ik ook.Als je drank hebt doe ik een heroverwegingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel drank dan he....
Altijd openen in icognitomodus.quote:
Doe ik meestal nietquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar is incognito-mode toch voor uitvonden?
Ik zit ineens op seniorenzanger.nlquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doe ik meestal niet![]()
Ik heb echt de meest random weird ass shit nu![]()
Met mijn vorige vriendin kon ik echt nachtenlang muziek luisteren; maar hier kwamen ze niet zo snel op uit. Dat ging dan ook echt vaak alle kanten op.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doe ik meestal niet![]()
Ik heb echt de meest random weird ass shit nu![]()
Dat soort nachten ken ik wel, geniaal vaakquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met mijn vorige vriendin kon ik echt nachtenlang muziek luisteren; maar hier kwamen ze niet zo snel op uit. Dat ging dan ook echt vaak alle kanten op.
Heerlijk dat soort nachten.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met mijn vorige vriendin kon ik echt nachtenlang muziek luisteren; maar hier kwamen ze niet zo snel op uit. Dat ging dan ook echt vaak alle kanten op.
Teringlijertjequote:
Nu moet ik ineens denken aan een roadtrip met een collega. 's nachts van Nederland naar Zwitserland rijden met Henk Wijngaard op repeat. 's Morgens presentatie geven aan management, 's avonds racletten en daarna met nog wat mensen in een of andere discotheek beland.quote:
Ik heb nu onder andere:quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een special over Varg Vikernessquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb nu onder andere:
Ghosts on the underground
Nobody gave walter a chance (zielig hondje)
Cats and ping pong trick shots
Mix - Rutger van Barneveld (whooohooo)
Top 80 songs you didn't know where covers
Victorian Woman - Life in victorian times
Queen & David Bowie under pressure
Heeeeerlijk random
Ja ik eerder ookquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb hier net echt veeeel te hard om gelachen![]()
![]()
![]()
Collegaatje van mijn vriendin gaf een keer een verjaardagsfeestje, het lieve scheetje werd 18 en die had maar liefst had zeven blije kut CD's in huis, kwamen wij daaraan met een stel bezopen punkers en metalheads en toen vond ik onderstaand pareltje, uit pure ellende heb ik die dik 500 keer opgezet tot elke punker en metalhead als een dolle kwijlend en kotsend stond te springen, scheetje van 18 ook met haar dikke tieten, was een gouden nachtjequote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu moet ik ineens denken aan een roadtrip met een collega. 's nachts van Nederland naar Zwitserland rijden met Henk Wijngaard op repeat. 's Morgens presentatie geven aan management, 's avonds racletten en daarna met nog wat mensen in een of andere discotheek beland.
Volgens mij matchen onze smaken best aardig.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb een special over Varg Vikerness
Mayhem Freezing moon Disney version![]()
Herman van Veen
Iets over Quentin Tarantino
En blackmetal en new wave/goth clips
Hahaha mooi is datquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij matchen onze smaken best aardig.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb nu onder andere:
Ghosts on the underground
Nobody gave walter a chance (zielig hondje)
Cats and ping pong trick shots
Mix - Rutger van Barneveld (whooohooo)
Top 80 songs you didn't know where covers
Victorian Woman - Life in victorian times
Queen & David Bowie under pressure
Heeeeerlijk random
Dit is zoooo erg, dacht klik het maar ff aanquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij matchen onze smaken best aardig.
In echt elke foute nachtclub wordt dit gedraaid johquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Collegaatje van mijn vriendin gaf een keer een verjaardagsfeestje, het lieve scheetje werd 18 en die had maar liefst had zeven blije kut CD's in huis, kwamen wij daaraan met een stel bezopen punkers en metalheads en toen vond ik onderstaand pareltje, uit pure ellende heb ik die dik 500 keer opgezet tot elke punker en metalhead als een dolle kwijlend en kotsend stond te springen, scheetje van 18 ook met haar dikke tieten, was een gouden nachtje![]()
Ik denk dat hij het product is van een poging van het kruisen van een vleermuis met een hond en dat dat een beetje mislukt isquote:
Wurm dit ff ergens anders zegquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Collegaatje van mijn vriendin gaf een keer een verjaardagsfeestje, het lieve scheetje werd 18 en die had maar liefst had zeven blije kut CD's in huis, kwamen wij daaraan met een stel bezopen punkers en metalheads en toen vond ik onderstaand pareltje, uit pure ellende heb ik die dik 500 keer opgezet tot elke punker en metalhead als een dolle kwijlend en kotsend stond te springen, scheetje van 18 ook met haar dikke tieten, was een gouden nachtje![]()
Op zich heb ik die invloed wel jaquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In echt elke foute nachtclub wordt dit gedraaid joh
Dit veroorzaakt kortsluiting in m'n hoofd.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dit is zoooo erg, dacht klik het maar ff aan![]()
Ja ik had het wel beter verwacht eigenlijk, ach Ja, paar minuten van ons leven die we nooit meer terug krijgenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit veroorzaakt kortsluiting in m'n hoofd.
Waar de fuck zit ik naar te kijkenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kijken naar Mayhem. Luisteren ben ik nog niet achter.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waar de fuck zit ik naar te kijken
Het is gewoon fucked upquote:
Wat is dit danquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
I knowwww!!!quote:
Dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waar de fuck zit ik naar te kijken
Zal ff kijken voor jequote:
Altijd al geweten dat je een normaaltje wasquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Wacht. Youtube. Wat doe je.
Ik krijg Ed Sheeran als muzieksuggestie. WAT HEB IK AANGEKLIKT.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat je een normaaltje was
sinds wanneer zijn mensen die naar SHeeran luisteren normaal ???quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat je een normaaltje was
Personeel weggejaagd?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, op woensdag rond etenstijd naar de supermarkt is echt introvert- heaven
quote:
Zou ik nooit doenquote:
Dit trek ik erg makkelijkquote:
Ed Sheeran, mooie muziek, lekker gevoeligquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Wacht. Youtube. Wat doe je.
Ik krijg Ed Sheeran als muzieksuggestie. WAT HEB IK AANGEKLIKT.
Ja ik ookquote:
Fijn sociaalarm uitje gevonden zoquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er waren echt maar 8 klanten in heel die winkel of zo.
Volgende week weer.
Met het geluid uit.quote:
Uitje met de stichting.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fijn sociaalarm uitje gevonden zo
Ik krijg wurgneigingen van die gast.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ed Sheeran, mooie muziek, lekker gevoelig
De achterkant van de chauffeur onderkwijlenquote:
quote:
Random geluiden maken.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje overal aan likken in de winkel.
Dick van DIjk heeft nog nooit zo goed geklonkenquote:
Snap ik niet, ik draai dat 4x per uur.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik krijg wurgneigingen van die gast.
De handvaten van de winkelwagentjes zijn het lekkerste én de zwarte rolbandquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje overal aan likken in de winkel.
HandvaTTENquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De handvaten van de winkelwagentjes zijn het lekkerste én de zwarte rolband
Oke jongen, ik begon niet over poep.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met poep gooien naar vakkenvullers.
Jij liever dan ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Snap ik niet, ik draai dat 4x per uur.
Nét altijd even over dat randje jij hequote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met poep gooien naar vakkenvullers.
quote:
Niet mee eens, het is 'minder goed'quote:
#somstegendestrominginquote:Toch wordt het meervoud handvaten zo algemeen gebruikt dat dit uiteindelijk ook het woordenboek heeft gehaald, hoewel de Dikke Van Dale er wel bij schrijft: minder juist. Gebruik dus bij voorkeur handvatten, want daarmee zit je altijd goed.
Was ook speciaal voor jouquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Krijg hier echt kortsluiting van.
Ja dus omdat het gros van de mensen te dom is om het goed te zeggen wordt de foute versie maar geaccepteerdquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet mee eens, het is 'minder goed'
[..]
#somstegendestromingin
Taal leeft jongens.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja dus omdat het gros van de mensen te dom is om het goed te zeggen wordt de foutre versie maar geaccepteerd![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hopelijk valt het morgen mee
(ik was echt ziekig bij de 2e)
Nee, mensen zijn dom, dat is het:Dquote:
Mega spierpijn, hoofdpijn, moe, wat verhoging. 1 dag flink last van, dag erna heeeeel stuk beter, dag daarna over.quote:
Ik deze,quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
ik krijg Steel Panther ineens tussen de aanbevelingen erbij
Dus jij bezigt archaīsche taal?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee, mensen zijn dom, dat is het2
Ja die had ik ook weleensquote:
Ja eh.. ik heb hetzelfde met wilTquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja dus omdat het gros van de mensen te dom is om het goed te zeggen wordt de foute versie maar geaccepteerd![]()
Persoonlijk hoop ik nooit.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:15 schreef Ygritte het volgende:
Wanneer zou 'me moeder' formeel mogen?
Okquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eh.. ik heb hetzelfde met wilT
Nooitquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:15 schreef Ygritte het volgende:
Hopelijk nooit.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:15 schreef Ygritte het volgende:
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:15 schreef Ygritte het volgende:
Ach ja, 'ons mam' is ook geaccepteerd in Brabantquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:15 schreef Ygritte het volgende:
Daar krijg ik 500x meer kriebels van dan van handvatenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, boeie wat Brabant wil.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach ja, 'ons mam' is ook geaccepteerd in Brabant
Morgen ochtend kijken. moet om 1700 werkenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mega spierpijn, hoofdpijn, moe, wat verhoging. 1 dag flink last van, dag erna heeeeel stuk beter, dag daarna over.
Dacht 't niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Euh 🤔quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Smekquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, wat is jullie grootste taalergernis?
Inb4 HandVATEN
Mensen die vanille niet kunnen uitsprekenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Inb4 HandVATEN
Dat roep ik ongeveer 4x per secondequote:
Dat is toch ook te stom voor woorden als mensen dat zeggenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik heb "hun hebben" ook al moeten slikken.
Hun hebben.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Inb4 HandVATEN
Dat bestaat dan ook voor 80% uit halfjesquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Me meisje.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Inb4 HandVATEN
Collega van mij doet ditquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik heb "hun hebben" ook al moeten slikken.
Mee eensquote:
Arm Wattenschijfje meneer 4Equote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat roep ik ongeveer 4x per seconde
Ja, zeg het maar?quote:
Ik had flink wat paracetamol erin gemikt en toen ging het primaquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Morgen ochtend kijken. moet om 1700 werken
Hunnieeeeequote:
Heel gezellig in huize 4Equote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Arm Wattenschijfje meneer 4E
Houdoequote:
Me cavia'squote:
Eens... alles met me moeder, me meisje, me broerquote:
Ja, maar soms ook met confetti, als ik in een blije bui benquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Je schiet nu toiletontstoppers met je kanon?
Beter ga je. Dat klinkt als straattaalquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Eens... alles met me moeder, me meisje, me broer
'Wilt' vind ik ook heel ergerlijk en 'beter ga je' 'beter doe je'
Gebruik ik echt nooit terwijl ik al heel mijn leven in Brabant woonquote:
"Wilt uwes 'n bekske koffie?"quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Eens... alles met me moeder, me meisje, me broer
'Wilt' vind ik ook heel ergerlijk en 'beter ga je' 'beter doe je'
Wat zeg jij nou weer.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is toch wat kaal zonder kut erachter.
Gewoon elke dag een salvo zodat iedereen weet wat de stemming is.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar soms ook met confetti, als ik in een blije bui ben
dat is het ookquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beter ga je. Dat klinkt als straattaal
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
Jeuk krijg ik er vanquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zeg dat expres altijd heel hard en soms wissel ik het af met houtoe om te narren.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gebruik ik echt nooit terwijl ik al heel mijn leven in Brabant woon
Als ik muffins met glasscherven en spijkers ga schieten, dan wil mijn schoonmoeder binnenkomen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon elke dag een salvo zodat iedereen weet wat de stemming is.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Wilt uwes 'n bekske koffie?"
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik muffins met glasscherven en spijkers ga schieten, dan wil mijn schoonmoeder binnenkomen.
De hint is nog niet aangekomen tho
Ik zeg gewoon Ajuuuu en de mazzlequote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gebruik ik echt nooit terwijl ik al heel mijn leven in Brabant woon
Als in 'tight' of wat?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:24 schreef LTVDK het volgende:
Vroeger was hier een populair woord onder jongeren (toen ik dat nog was) het woord 'dicht'. En dan niet als in iets dat gesloten was maar om aan te geven dat iets leuk of gezellig was
Stiekem kan jij gewoon geen Nederlands en ben je éé'n grote ons mammert kut houdoe figuurquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zeg dat expres altijd heel hard en soms wissel ik het af met houtoe om te narren.
Of gewoon plat verbastert tot 'hedde'quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zeg dat expres altijd heel hard en soms wissel ik het af met houtoe om te narren.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Verkeerd gebruik van als en dan.
Ik gebruik het woord handvaten hier maar niet meer.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:26 schreef bitterbal het volgende:
durf hier helemaal niet meer te ttypen
Ik hoorde hier laatst 'moker' om van alles en nog wat aan te duiden. Iets was 'moker duur' 'moker vervelend'.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:24 schreef LTVDK het volgende:
Vroeger was hier een populair woord onder jongeren (toen ik dat nog was) het woord 'dicht'. En dan niet als in iets dat gesloten was maar om aan te geven dat iets leuk of gezellig was
Als van 'ik had gisteren een feestje, dat was echt dicht'quote:
Laat ze toch de pestpokkepleuris krijgen die taalnazi's.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:26 schreef bitterbal het volgende:
Dat was 30 jaar geleden toch al ouderwets Amsterdams taalgebruikquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hoorde hier laatst 'moker' om van alles en nog wat aan te duiden. Iets was 'moker duur' 'moker vervelend'.
Zal wel... ik wordt oud
"Ik ben pas om 5 afgewerkt dus ik kom wat later"quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:27 schreef UitStraling het volgende:
Ik zeg serieus echt te vaak "Ok ik rij alvast aan hč"
Laatst...?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hoorde hier laatst 'moker' om van alles en nog wat aan te duiden. Iets was 'moker duur' 'moker vervelend'.
Zal wel... ik wordt oud
Nou ja, sowieso... (oh, dat woord komt ook in vele variaties: zo ie zo is de lelijkste.. maar goed) wat ik een beetje raar vond in Den Haag, hoorde ik ergens straattaal en dan keek ik om en dan was het een roomblanke jongeman.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal morgen een zin zeggen met het woord handvaten er inquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gebruik het woord handvaten hier maar niet meer.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:26 schreef bitterbal het volgende:
Bende gij een fiets?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:27 schreef UitStraling het volgende:
Ik zeg serieus echt te vaak "Ok ik rij alvast aan hč"
"We moeten het idee van Pietje wel wat handvaten geven"quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zal morgen een zin zeggen met het woord handvaten er in
Generation xylmnop hergebruikt alles dus dat zal ongetwijfeldquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was 30 jaar geleden toch al ouderwets Amsterdams taalgebruik
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"We moeten het idee van Pietje wel wat handvaten geven"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |