quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt
Valt me vooral van @:maxi-mus een beetje tegen
Ik kijk er naar uitquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik deponeer 'm pas volgende week. Niet dat ik pretendeer dat ik veel meer volg dan alleen Ajax.
ik twijfel meer over AZ op 3 dan nummers 1 en 2quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uitVooral wie jij op n zet.
Ik denk dat ik het spannender vind op welke plek ik Feyenoord uiteindelijk ga zetten.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uitVooral wie jij op n zet.
Klopt ik ben nu razend!!!!!!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit zijn typisch van die dingen waar @:scrummie woest van wordt
Ja daar moest ik ook goed over nadenkenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik twijfel meer over AZ op 3 dan nummers 1 en 2
RaboGangquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zit ook van jongs af aan bij de ABN. Ter info.
Ik ook. Mijn vader koos toen het cadeau voor meisjes voor me omdat het voor jongens een Ajaxbal oid was.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zit ook van jongs af aan bij de ABN. Ter info.
Een ajaxbal met handtekeningen ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook. Mijn vader koos toen het cadeau voor meisjes voor me omdat het voor jongens een Ajaxbal oid was.
Een levenslang trauma zoals je merkt.
Ik was vorig jaar 1e dus ik snap die aanvallen op mijn voorspellingen niet zo.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:48 schreef El-Stinho het volgende:
Vorig jaar zette ik Willem II en Getafe in de linkerrijtjes, daar was qua samenstelling nauwelijks wat veranderd, en het seizoen erop doen ze mee om degradatie. Voetbalgenot.
En nu ben je Ziggo klant.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook. Mijn vader koos toen het cadeau voor meisjes voor me omdat het voor jongens een Ajaxbal oid was.
Een levenslang trauma zoals je merkt.
En je kreeg ook zo'n pinpas van Ajax en een Ajaxrekening, daar was ik echt trots op.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:49 schreef GGMM het volgende:
Die bal had ik ook ja
Frank Verlaat en Ferdi Vierklau
Staat Regilio Vrede er ook op?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:49 schreef GGMM het volgende:
Die bal had ik ook ja
Frank Verlaat en Ferdi Vierklau
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |