SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Que?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:39 schreef kwiwi het volgende:
En dan tussendoor toch nog FOK!ken gianni? Jij hebt dit vaker gedaan
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.pzc.nl/zeeuws(...)dingsbank~aa1d46109/
Dat klinkt lekkerquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:42 schreef UitStraling het volgende:
Mascarpone, snippertjes zalm, kneepje citroen, basilicum, gulpje Madeira en dille op vloerbrood
Hij had hem in februari al via een van z'n nichtjes. En toen later nog vier die hij via via kon ritselen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb jou er eigenlijk niet over gehoord
Krijgt ze weer allemaal van die engerds die alleen maar de hele dag met hun kop bij haar kont willen zittenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:46 schreef UitStraling het volgende:
@:bitterbal
Ik heb een stukje extra tekst voor Tinder voor je;
“Hoewel waterstofsulfide bekendstaat als het stinkende gas in rotte eieren – en natuurlijk in winden – wordt het van nature in ons lichaam geproduceerd en is het een wondermiddel voor je gezondheid, het regelmatig inademen van scheetjes zou het risico op ziekten als een hartaanval, beroerte en zelfs bepaalde vormen van kanker kunnen verlagen"
Ik ben meestal niet zo open en vrij over dat soort dingen, laatste was eeuhm vorige week maandag of zo.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb jou er eigenlijk niet over gehoord
net een amerikaanquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn buurman staat nu met knipperende alarmlichten vķķr de deur van de supermarkt om even een boodschap te doen. En dat is een supermarkt waar wij letterlijk naast wonen
Borstenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben meestal niet zo open en vrij over dat soort dingen, laatste was eeuhm vorige week maandag of zo.
Nee dingen die al vaak besproken zijn hebben mijn aandacht niet, dat zal het hem zijn, op een paar uitzonderingen na dan
IDEAAL NA BENENTRAININGquote:
Die ookquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En wiebeldansjes [ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:54 schreef LTVDK het volgende:
Een geheime opname van ballie https://9gag.com/gag/aB2MXbP
Vlammenwerper erop.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:54 schreef LTVDK het volgende:
Een geheime opname van ballie https://9gag.com/gag/aB2MXbP
Daar lig ik nog niet he.quote:
Had er ook behoorlijk moeite mee.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen grap overigens, wel vaker echt wiebelpootjes na een training en dan zijn trappen de Hel.
Jouw burenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn buurman staat nu met knipperende alarmlichten vķķr de deur van de supermarkt om even een boodschap te doen. En dat is een supermarkt waar wij letterlijk naast wonen
Ik heb een keer zo'n heilige berg in China beklommen, nou ja beklommen, zes uur traplopen omhoog, blij dat ik boven was, daarna tjoptjop naar beneden, dat laatste uur afdalen was echt pure hel, jelly legs to the millionquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen grap overigens, wel vaker echt wiebelpootjes na een training en dan zijn trappen de Hel.
Hehe, na een uur BBB en dan die trap af.. valt nog mee dat ik nog nooit van de trap afgevallen was, maar het traplopen gaat dan wat minder soepelquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat is vrij voorzichtig uitgedruktquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb niet bijster veel verstand van handbal, maar volgens mij gaat het niet heel geweldig nu.
Squats.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehe, na een uur BBB en dan die trap af.. valt nog mee dat ik nog nooit van de trap afgevallen was, maar het traplopen gaat dan wat minder soepel
Mijn laatste aanvaring met handbal was op m'n 17e.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is vrij voorzichtig uitgedrukt
Ken je dat nummer Sally Up, Sally Down...?quote:
Vind ik zo'n onmannelijk spelletjequote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb niet bijster veel verstand van handbal, maar volgens mij gaat het niet heel geweldig nu.
Nee, maar ik vermoed een zelfde reactie als ik heb op "Yeah".quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ken je dat nummer Sally Up, Sally Down...?
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zit echt in een epische meeting nu
Werd ergens bijgetrokken omdat iemand op vakantie is, maar de project manager die er wel is die heeft iets verkocht dat we niet hebben en nooit gaan krijgen. Heerlijk om mensen teleur te moeten stellen.
Dit zijn ook de wijfjes.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind ik zo'n onmannelijk spelletje
Je krijgt er in ieder geval een gespierde achterkant vanquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, maar ik vermoed een zelfde reactie als ik heb op "Yeah".
Nee heel ff gekeken. 3-9 achter, eentje stuk op de grond, eentje tijdstraf, wordt weer niks dit.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel de projectmanager vanuit een volle ruimte de klant laten bellen met het goede nieuws, op de luidspreker.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zit echt in een epische meeting nu
Werd ergens bijgetrokken omdat iemand op vakantie is, maar de project manager die er wel is die heeft iets verkocht dat we niet hebben en nooit gaan krijgen. Heerlijk om mensen teleur te moeten stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |