abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 4 augustus 2021 @ 11:19:36 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200732215
Morgen krijg ik mijn 2e prikkie. YESSS!!! *O* Moet mijn 2e prik ook in het gele boekje? Of kan je er maar 1 prik in laten zetten?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 4 augustus 2021 @ 11:20:21 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 4 augustus 2021 @ 11:20:54 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200732236
quote:
7s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 11:20 schreef kwiwi het volgende:
Allebei
Dankjewel :) Dan gaat morgen mijn gele boekje mee *O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200733188
quote:
7s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 11:20 schreef kwiwi het volgende:
Allebei
Tenzij je boekje al vol is.
pi_200733193
Wat is het gele boekje? Ik ken alleen het groene boekje.
pindazakje
pi_200734302
quote:
89s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 12:16 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat is het gele boekje? Ik ken alleen het groene boekje.
In het gele boekje worden je inentingen bijgehouden. Vooral voor reizen naar het verre buitenland. Tegenwoordig ook voor het iets minder verre buitenland.
pi_200734429
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 13:10 schreef Morri2 het volgende:

[..]

In het gele boekje worden je inentingen bijgehouden. Vooral voor reizen naar het verre buitenland. Tegenwoordig ook voor het iets minder verre buitenland.
Heeft dat nog relevantie met de internationale QR code die je via de app kunt ophalen?
blablablabla
pi_200734888
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 13:16 schreef Elan het volgende:

[..]

Heeft dat nog relevantie met de internationale QR code die je via de app kunt ophalen?
Ja en nee. De coronavaccins in het gele boekje zijn niet in elk land geldig; niet overal accepteren ze het. Maar het is een manier om niet-digitaal en zonder app aan te tonen dat je bent gevaccineerd. Dat kan ook door de QR-code uit te printen.

Zelf heb ik het wel laten bijstempelen in het gele boekje omdat ik de app en de tijdige registratie niet helemaal vertrouwde. Als in: "hij doet het niet" of "mijn gegevens zijn nog steeds niet verwerkt". Meer als vangnet dus.
pi_200734916
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 13:10 schreef Morri2 het volgende:

[..]

In het gele boekje worden je inentingen bijgehouden. Vooral voor reizen naar het verre buitenland. Tegenwoordig ook voor het iets minder verre buitenland.
Hmmm ok, gelukkig kom ik daar toch nooit.
pindazakje
pi_200734917
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 13:40 schreef Morri2 het volgende:

[..]

Ja en nee. De coronavaccins in het gele boekje zijn niet in elk land geldig; niet overal accepteren ze het. Maar het is een manier om niet-digitaal en zonder app aan te tonen dat je bent gevaccineerd. Dat kan ook door de QR-code uit te printen.

Zelf heb ik het wel laten bijstempelen in het gele boekje omdat ik de app en de tijdige registratie niet helemaal vertrouwde. Als in: "hij doet het niet" of "mijn gegevens zijn nog steeds niet verwerkt". Meer als vangnet dus.
Eens hoor app is lekker makkelijk maar papieren bewijs is sowieso beter.
blablablabla
pi_200734934
quote:
89s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 12:16 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat is het gele boekje? Ik ken alleen het groene boekje.
Alle oudere Chinezen hebben zo'n geel boekje van Mao gekregen.
pi_200738232
Wat moet je met dat boekje, je hebt toch die app :')
Alsof jij ooit naar een jungle gaat
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
pi_200738538
Zondag zijn er controles vanaf België naar Nederland, is zo'n geel boekje afdoende? Heb wel 2 griepprikken gehad, maar wil de app niet installeren.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_200739362
Heb ook 2 stempeltjes in het gele boekje, ik ga ook die hele app niet installeren :{w
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 4 augustus 2021 @ 19:03:16 #15
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_200740000
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 17:09 schreef Aiciu het volgende:
Zondag zijn er controles vanaf België naar Nederland, is zo'n geel boekje afdoende? Heb wel 2 griepprikken gehad, maar wil de app niet installeren.
Zo te zien niet:

https://www.rijksoverheid(...)ijs/vaccinatiebewijs

(onderaan)
pi_200741307
quote:
3s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 13:42 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]

Alle oudere Chinezen hebben zo'n geel boekje van Mao gekregen.
Het rode boekje. :P

Ik heb verder ook stempels in mijn gele boekje laten zetten. Geen idee of ik het ooit nodig heb, maar ik had dat boekje toch al.

De app heb ik nog niet op mijn telefoon geïnstalleerd. Heb nog geen plannen voor naar het buitenland, dus ik zie wel hoe het losloopt.
ROBODEMONS..................|:(
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 4 augustus 2021 @ 22:58:11 #17
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200744407
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 13:40 schreef Morri2 het volgende:

[..]

Ja en nee. De coronavaccins in het gele boekje zijn niet in elk land geldig; niet overal accepteren ze het. Maar het is een manier om niet-digitaal en zonder app aan te tonen dat je bent gevaccineerd. Dat kan ook door de QR-code uit te printen.

Zelf heb ik het wel laten bijstempelen in het gele boekje omdat ik de app en de tijdige registratie niet helemaal vertrouwde. Als in: "hij doet het niet" of "mijn gegevens zijn nog steeds niet verwerkt". Meer als vangnet dus.
ICT en de overheid. Dat is de reden dat ik laat stempelen in het gele boekje. Voor het geval dat inderdaad. Verder heb ik (nog) geen plannen om naar t buitenland te gaan. Maar mocht ik het wel in mijn bol te krijgen, dan hoef ik mij nergens zorgen om te maken.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200745276
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 13:10 schreef Morri2 het volgende:

[..]

In het gele boekje worden je inentingen bijgehouden. Vooral voor reizen naar het verre buitenland. Tegenwoordig ook voor het iets minder verre buitenland.
Dat gele boekje heeft geen enkele status binnen Europa. Je hebt een vaccinatiebewijs nodig.
Check it out
pi_200748168
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 00:28 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Dat gele boekje heeft geen enkele status binnen Europa. Je hebt een vaccinatiebewijs nodig.
Toch wel.
DL en Fra accepteren het gewoon. :D
Definitely not CIA
pi_200753002
Ik ken dat hele boekje niet, en heb al heel veel gezien van de wereld.

In welk land is er bij jullie ooit naar gevraagd?

Het lijkt mij meer een boekje voor je eigen administratie.
pi_200753054
Bij mij wilden ze de eerste stempel niet eens zetten.

Dinsdag maar om beide vragen.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_200753914
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 12:08 schreef Mr.Ping het volgende:
Ik ken dat hele boekje niet, en heb al heel veel gezien van de wereld.

In welk land is er bij jullie ooit naar gevraagd?

Het lijkt mij meer een boekje voor je eigen administratie.
Gele koorts landen in Afrika.
Definitely not CIA
  donderdag 5 augustus 2021 @ 12:50:38 #23
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_200753939
quote:
3s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 13:42 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]

Alle oudere Chinezen hebben zo'n geel boekje van Mao gekregen.
Het boek heeft een rode kleur trouwens.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Moderator donderdag 5 augustus 2021 @ 12:52:02 #24
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200753961
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 08:39 schreef capricia het volgende:

[..]

Toch wel.
DL en Fra accepteren het gewoon. :D
Ja, maar vergis je niet, het is geen erkend document voor covid vaccinaties, landen mogen het accepteren maar dat hoeft niet.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200753970
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 12:52 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, maar vergis je niet, het is geen erkend document voor covid vaccinaties, landen mogen het accepteren maar dat hoeft niet.
Dat is bekend, dat het geen officieel document is. Maar het is prima.
En ze zijn lief voor ons. O+

quote:
"Ik weet dat veel Nederlanders gehecht zijn aan hun gele boekje. Als u middels dit gele boekje kunt aantonen dat u gevaccineerd bent, kunt u probleemloos naar Frankrijk reizen. Dit geldt met onmiddellijke ingang."
Franse minister.
https://nl.ambafrance.org/Gezondheidspas-in-Frankrijk

quote:
Echter, het vaccinatieboekje (bekend als het "gele boekje"), het door de Nederlandse autoriteiten na vaccinatie afgegeven bewijs, en de door de Nederlandse autoriteiten afgegeven Covidtests worden in Frankrijk erkend

Deze documenten :
- worden beschouwd als "officieel" bewijs van inenting of niet-besmetting met Covid-19,
- zullen reizigers uit Nederland in staat stellen naar Frankrijk te reizen.


[ Bericht 26% gewijzigd door capricia op 05-08-2021 12:58:28 ]
Definitely not CIA
pi_200756147
Ik heb 3 gele boekjes. :P

2 volle en de derde die nu halfvol is.

En nog een zwart boekje met de inentingen van toen ik een baby was.

Ben echt veel in het buitenland geweest, op plekken waar ziektes die gewoon zijn voor de lokale bevolking, dodelijk zijn voor het zwak-getrainde immuunsysteem van een doorsnee Westerling.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')