SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ook schapenstage gehad~!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:24 schreef UitStraling het volgende:
Schapenexamen vandaag dames, iedereen pakt een lief schaap naar keuze, gaat wijdbeens staan, zachtjes hurken zonder geluid te maken en dan komt examinator US kijken of jullie goed zitten, succes ermee dames.
Schapoloogquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook schapenstage gehad~!
En anders moeten we toch eens op zoek gaan naar een stukje grond, of misschien ergens in de zee een stuk grond opspuiten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Deze sc loopt nog goed. Laten we dat koesteren. En elkaar
ik heb ooit geleerd dat ik ze kan eten en er nuttig spul voor kleding afkomt.. good enoughquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook schapenstage gehad~!
quote:
Alpaca's dan maar?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:29 schreef bitterbal het volgende:
vind schapen verder niet hele boeiende dieren
Die kijken je altijd zo ... schaapachtig aanquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:29 schreef bitterbal het volgende:
Je eet er drie per week gek.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:29 schreef bitterbal het volgende:
trustequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:30 schreef dud0r het volgende:
Tijd voor bed. Morgen vroeg op om voor de regen te gaan trainen.![]()
![]()
Vrij zeldzaam.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Deze sc loopt nog goed. Laten we dat koesteren. En elkaar
Ik ben nu wat meer van de buitenritten. Heb onlangs een strandrit van 4 uur geboekt op een arabier en dat was het dubbel en dwars waardquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ken ze verder niet, ik was even aan het rondkijken naar manege's in de buurt uit nieuwsgierigheid.
Deze zijn iig niet giftig.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja leuker maar oo niet heel erg spannend
Ze zijn zelfs heel vervelend als je van a naar b moet in de schaapskooiquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:29 schreef bitterbal het volgende:
Huehue.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En anders moeten we toch eens op zoek gaan naar een stukje grond, of misschien ergens in de zee een stuk grond opspuiten.
ja uiteraardquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze zijn zelfs heel vervelend als je van a naar b moet in de schaapskooi
Lamsvleesquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ooit geleerd dat ik ze kan eten en er nuttig spul voor kleding afkomt.. good enough
Met een beetje geluk kunnen we dus nog het einde meemakenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:31 schreef bitterbal het volgende:
New Report Suggests ‘High Likelihood of Human Civilization Coming to an End’ Starting in 2050
https://www.vice.com/en/a(...)dKpmYNl2jERJL-wEUmMY
O prima, als ik dan nog een paar keer lekker op vakantie mag?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:31 schreef bitterbal het volgende:
New Report Suggests ‘High Likelihood of Human Civilization Coming to an End’ Starting in 2050
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:30 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n monsterlijk mislukt beest zou ik een spuitje geven, of een boel spuitjes.
Hondenkattenhondenkattenhondenhondenhondenkattencaviahondkonijnkatkatkat.
Moeten we wel snel zijn voordat ze het weer opkopen en er een Polenpark van makenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Huehue.
Misschien kunnen we ergens een verlaten bungalowpark op de kop tikken?
Mja, ik heb zo'n 20 jaar niet meer gereden. Het zal wel heel snel weer terugkomen, maar als ik ooit weer eens wat buiten ga rijden, wil ik er wel weer even inzitten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben nu wat meer van de buitenritten. Heb onlangs een strandrit van 4 uur geboekt op een arabier en dat was het dubbel en dwars waard
Ga je meequote:
misschien is het nu wel al begonnenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met een beetje geluk kunnen we dus nog het einde meemaken
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen komen mijn fotoboekjes binnen
Ben zo benieuwd
Ik denk dat pa het echt fantastisch gaat vinden
Waarom niet in het jaar 3000, heb ik er geen last van.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:31 schreef bitterbal het volgende:
Allemaal een geigerteller om en we gaan rond het beton van Tsjernobyl wonenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Huehue.
Misschien kunnen we ergens een verlaten bungalowpark op de kop tikken?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga je mee![]()
Knuffelend onder de dekens
Dit gaat US helemaal verkeerd lezen natuurlijk ...quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb onlangs een strandrit van 4 uur geboekt op een arabier
Oh, ja dat is zeer verstandigquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, ik heb zo'n 20 jaar niet meer gereden. Het zal wel heel snel weer terugkomen, maar als ik ooit weer eens wat buiten ga rijden, wil ik er wel weer even inzitten.
Uit-Straling.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allemaal een geigerteller om en we gaan rond het beton van Tsjernobyl wonen
Ik heb alleen zo'n log ding.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allemaal een geigerteller om en we gaan rond het beton van Tsjernobyl wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |