Sifangodin had gewoon alles van 800 meter tot en met 50km snelwandelen gewonnenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:23 schreef DeeBee het volgende:
Overigens liep Hassan gister de laatste 200m in 27.7 en Mu deed het vandaag in 28.0 op de 800m.
Sifan had de quadruple moeten kiezen.
Mega talent overigens, die Mu.Zou tof zijn als zij het wereldrecord aan kan gaan vallen op termijn!
medaille afpakken en aan hassan gevenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:23 schreef DeeBee het volgende:
Overigens liep Hassan gister de laatste 200m in 27.7 en Mu deed het vandaag in 28.0 op de 800m.
Sifan had de quadruple moeten kiezen.
Mega talent overigens, die Mu.Zou tof zijn als zij het wereldrecord aan kan gaan vallen op termijn!
Een meerkamp tussen de lakens?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 01:58 schreef TheVulture het volgende:
Rivkah vindt de meerkamp leuk, waarschijnlijk omdat ze er ooit een tussen de lakens heeft gehad
Zou jou toch moeten aansprekenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 01:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De helden van nergens in uitblinken genot.![]()
Stukje middelmaat
Ja sorry, Meerkampsterquote:
Ik zou er iets tegen kunnen zeggen, maar mensen die er niks van snappen moeten we er ook bij hebben.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 01:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De helden van nergens in uitblinken genot.![]()
Stukje middelmaat
Vetter is een outsider lijkt mequote:Op woensdag 4 augustus 2021 01:59 schreef Poepz0r het volgende:
Maken wij kans op een PLAK bij de dames?
Goed verhaal ouwe reus.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 01:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zou er iets tegen kunnen zeggen, maar mensen die er niks van snappen moeten we er ook bij hebben.
Ook zo'n zeikstemmetje genot. Nadine Broersen boh bohquote:Op woensdag 4 augustus 2021 02:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vetter is een outsider lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |