Mja niet helemaal als ze FOKkers gaan bedreigen, FOK!kers dingen uit het FOK!archief doorspelen, en die hele Telegramfeed zo'n beetje bestaat uit reageren op FOK!kers en materiaal aangeleverd vanuit FOK!kers toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:18 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
de creepy shit staat wel los van fok toch?
Of voor hier. Ik heb geen kinderen en hoef ze ook niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:18 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Dat is wel een leuke anekdote voor de kids ja.
het ergste is nog wel dat ze soms gifjes van mij posten zonder credit te gevenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:22 schreef Moira het volgende:
[..]
Mja niet helemaal als ze FOKkers gaan bedreigen, FOK!kers dingen uit het FOK!archief doorspelen, en die hele Telegramfeed zo'n beetje bestaat uit reageren op FOK!kers en materiaal aangeleverd vanuit FOK!kers toch?
Alleen hierom al zou Nederland de doodstraf moeten heroverwegenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:26 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
het ergste is nog wel dat ze soms gifjes van mij posten zonder credit te geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Dat is toch wel de bloody limit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:26 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
van wat ik zie hebben ze een dag of twee veel over fok gepost maar daarbuiten vrij weinigquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:22 schreef Moira het volgende:
[..]
Mja niet helemaal als ze FOKkers gaan bedreigen, FOK!kers dingen uit het FOK!archief doorspelen, en die hele Telegramfeed zo'n beetje bestaat uit reageren op FOK!kers en materiaal aangeleverd vanuit FOK!kers toch?
gelukkig maarquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:23 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Of voor hier. Ik heb geen kinderen en hoef ze ook niet.
Donequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:21 schreef Solotovski het volgende:
kut, tt moest Schoenbekooievaar zijn
Het is iig een extra reden om geen voedingsbodem te willen zijn voor shit omtrent de Braad. Een FOK!-Braddiepauze is ook standaard onderdeel van de cyclusquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:29 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
van wat ik zie hebben ze een dag of twee veel over fok gepost maar daarbuiten vrij weinig
denk ook niet dat het een goed precedent schetst als je ergens niet meer over mag praten vanwege een paar kneusjes met een telegramaccount
niet dat ik een braddiebespreekverbod niet begrijp hoor, die gast zorgt altijd wel voor gezeik op de een of andere manier
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:26 schreef HermieHermann het volgende:
Dit is de essentie.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:29 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
niet dat ik een braddiebespreekverbod niet begrijp hoor, die gast zorgt altijd wel voor gezeik op de een of andere manier
Vertel je het gewoon aan iemand anders z'n kids, vinden ze vast erg leuk. Chemische castratie een optie?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:23 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Of voor hier. Ik heb geen kinderen en hoef ze ook niet.
Nog even en ik lig weer in de wieg, jonge dibbes, jong kipje, ik wil met pensioen jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |