SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou kopenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deze komt in de bundel Klassieke verhalen uit de KSC
FTFYquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Roemeens is een Latijnse taal. Lijkt heel sterk op Italiaans. Fins, LetsEsts en Hongaars behoren tot de Fins-Oegrische tak van de Oeraltalen.
Of als hij buiten komt na het douchen dat ballie nog aan het hek hangt omdat ze met dr kleren vast is komen te zitten tijdens de ontsnappingquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Modder op haar gezicht gesmeerd om op te gaan in de tuin
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Of als hij buiten komt na het douchen dat ballie nog aan het hek hangt omdat ze met dr kleren vast is komen te zitten tijdens de ontsnapping
En dat ie dan bij haar uitgekomen is door het koekjeskruimelspoor te volgen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Of als hij buiten komt na het douchen dat ballie nog aan het hek hangt omdat ze met dr kleren vast is komen te zitten tijdens de ontsnapping
ja hij was echt super opgeruimd en schoon dus het leek alsof die ook echt baalde van zijn autoquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dat ie dan bij haar uitgekomen is door het koekjeskruimelspoor te volgen.
Oh er was gewoon nog een vervolg op dit verhaalquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:33 schreef bitterbal het volgende:
andere keer had ik met hem in den haag centrum afgesproken dus we waren zon beetje ana het wandelen.. Kreeg die ineens last van mijn maag... Dus naar het plein en daar is hij naar een italiaans restaurant naar de wc gegaan. HIj is 25 minuten weg geweest omdat hij gerriederrie kreegEn hij liep die zaak uit en het personeel heeft toen blijkbaar over hem in het italiaans staan roddelen
![]()
hij schaamde zich dood. Ik kon er de humor wel van inzien maar hij is gelijk naar huis gegaan toen
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:33 schreef bitterbal het volgende:
andere keer had ik met hem in den haag centrum afgesproken dus we waren zon beetje ana het wandelen.. Kreeg die ineens last van mijn maag... Dus naar het plein en daar is hij naar een italiaans restaurant naar de wc gegaan. HIj is 25 minuten weg geweest omdat hij gerriederrie kreegEn hij liep die zaak uit en het personeel heeft toen blijkbaar over hem in het italiaans staan roddelen
![]()
hij schaamde zich dood. Ik kon er de humor wel van inzien maar hij is gelijk naar huis gegaan toen
ja heb een tijdje met hem gedate totdat di mamma kwamquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh er was gewoon nog een vervolg op dit verhaal
Hahaha, maar je had niet gekookt voor hem toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:33 schreef bitterbal het volgende:
![]()
nee zou ik hem nooit aandoen, voor hem kokenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hahaha, maar je had niet gekookt voor hem toch?
Oeiquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb een tijdje met hem gedate totdat di mamma kwam
Voor vrouwen is dat niet anders hoor. Misschien een gedeelde plek met ineens heftig ongesteld.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:34 schreef gianni61 het volgende:
Dategerriederrie is wel een beetje worst case scenario voor een man denk ik
hij schaamde zich kapot. ik zei is niet erg maar hij wilde echt gelijk naar huis. durfde mij ook niet meer aan te kijken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:34 schreef gianni61 het volgende:
Dategerriederrie is wel een beetje worst case scenario voor een man denk ik
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah vandaar dat automerkquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zoiets was het wel. Romeinen vermengd met Daciërs.![]()
En heel interessant is de Hongaarse enclave in Roemenië. Daar zijn de mensen zowat Hongaarser dan de Hongaren zelf
Werd je afgekeurd door zijn moedertje?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Godver.quote:
Beetje wegvegen en gewoon romantisch doortafelen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor vrouwen is dat niet anders hoor. Misschien een gedeelde plek met ineens heftig ongesteld.
nee hij had gewoon ineens geen tijd meer want hij wilde moeders neit alleen laten. Eerst zou ze 2 weken komen maar ze ging maar niet weg en toen heb ik er zelf mee gekaptquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Werd je afgekeurd door zijn moedertje?
Hrrrr.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje wegvegen en gewoon romantisch doortafelen.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hij had gewoon ineens geen tijd meer want hij wilde moeders neit alleen laten. Eerst zou ze 2 weken komen maar ze ging maar niet weg en toen heb ik er zelf mee gekapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |