quote:Nee.
Op zondag 23 februari 2003 17:34 schreef YPPY het volgende:
Zijn dat jouw schoenen op het strand?
quote:Welke weg?
Ben je die weg nog over gekomen?
quote:Op de andere foto's staat en weg met een laagje water. En een bus ervoor.
Op zondag 23 februari 2003 17:44 schreef k_man het volgende:[..]
Nee.
[..]Welke weg?
quote:Ow.. ok!
Op zondag 23 februari 2003 17:49 schreef YPPY het volgende:
Op de andere foto's staat en weg met een laagje water. En een bus ervoor.
Ja we zijn via een voetgangersbrug aan de overkant gekomen. Daar hebben we in de bergen gewandeld.
Had je ook gemerkt dat er nog een pagina 2 en 3 zijn?
quote:Niet gezwommen dus.
Op zondag 23 februari 2003 17:51 schreef k_man het volgende:[..]
Ow.. ok!
Ja we zijn via een voetgangersbrug aan de overkant gekomen. Daar hebben we in de bergen gewandeld.
Pagina 2 en 3 heb ik niet gezien. Ik ga nog even zoeken dan.
quote:Niet daar, wel in zee twee keer.
Op zondag 23 februari 2003 17:54 schreef YPPY het volgende:
Niet gezwommen dus.Het ziet er zo wel leuk uit met die bus voor het water.
die bus is trouwens niet onze bus, wij hadden een veel luxer exemplaar.
(Ik weet niet of een link vanaf msn.com werkt)
Volgens mij is Havanna een en al fotogenieke hoekjes, straatjes, portiekjes, wegjes, situaties, mensen etc.
quote:Die staan toch op die site, ze zijn idd mooi!
Op zondag 23 februari 2003 23:22 schreef Hik het volgende:
Super k_man!Kan niet wachten om de rest te zien!
quote:Nog twee weekjes geduld... Bij de travelmeet kun je ze alle 300 zien.
Op zondag 23 februari 2003 23:22 schreef Hik het volgende:
Super k_man!Kan niet wachten om de rest te zien!
quote:Yes!!!
Op maandag 24 februari 2003 16:06 schreef k_man het volgende:[..]
Nog twee weekjes geduld... Bij de travelmeet kun je ze alle 300 zien.
quote:Ik neem aan dat hij meer foto's heeft dan alleen die van de site, dat bedoelde ik!
Op maandag 24 februari 2003 09:18 schreef Kimmie het volgende:[..]
Die staan toch op die site, ze zijn idd mooi!
En jawel:
quote:
Op maandag 24 februari 2003 16:06 schreef k_man het volgende:Nog twee weekjes geduld... Bij de travelmeet kun je ze alle 300 zien.
BTW: 39x36= 1404 foto's... wie biedt er meer?!
quote:Ze spreken Spaans.
Op maandag 16 juni 2003 17:22 schreef Caipirinhia het volgende:
Wat spreken ze daar.. Lijkt dat het meest op Portugees of Spaans....
EN ja, waarschijnlijk cubaans, maar lijkt dat meer op portugees of Spaans, of gewoon ECHT nergens op?!
Cuba is Spaans geweest.
Ik weet dan k_man er geweest is, nu nog 5 minuten wachten en hij gaat hier ook posten.
quote:*iets langer dan 5 min nodig had*
Op donderdag 24 juli 2003 10:59 schreef Dennis75 het volgende:
Begin oktober ga ik voor 3 weken naar Cuba, zijn er mensen hier die daar geweest zijn, en leuke, interessante plkeken weten waar ik zeker naar toe moet gaan???
Ga je op eigen gelegenheid?
Maar wat voor jou interessant is kan ik moeilijk beoordelen natuurlijk. Ik hou zelf nogal van architectuur en mooie steden en stadjes, terwijl het strand me veel minder trekt. Misschien is dat voor jou wel precies omgekeerd.
Hoe dan ook: vermijd Varadero. Ik ben er zelf gelukkig niet geweest, want het schijnt echt versachrikkelijk te zijn. Een soort toeristenreservaat waar je niks ziet van het 'echte' Cuba. Daar zitten dan van die mensen drie weken all-in aan het strand, maken een keer een dagexcursie naar Havana en hebben dan Cuba gezien...
Wat ik de mooiste dingen vond aan mijn reis:
Verder: het eten is vrijwel overal bijzonder matig. Dat is eigenlijk het enige nadeel van Cuba. Ga iig niet te veel eten in de restaurants van het hotel, of andere duidelijk herkenbare restaurants, want die zijn het ergst. 's Avonds ga je gewoon de straat op tot je wordt aangesproken. Dan loop je mee naar een particulier eethuisje waar moeder de vrouw lekker staat te koken voor de paar gasten van die avond. Kan qua eten ook nog tegenvallen, maar de sfeer is iig veel leuker. Kost je zo'n $ 10 voor een maaltijd en een drankje.
Je kunt voor de lunch ook wat geld omwisselen in het lokale geld (iemand spreekt je wel aan) en wat kopen bij een stalletje op straat.
Mensen zullen je veel aanspreken: voor een eethuisje, een casa particular (soort bed & breakfast - slapen bij de mensen thuis dus), maar vooral ook om je om geld of iets anders te vragen. Het irritante is dat sommige mensen je echt aanspreken uit interesse, maar dat velen dus ook op een dollar uit zijn. Mensen meteen afwimpelen is dus lullig (want mischien wil deze figuur echt gewoon een praatje maken), maar aan de andere kant zit je dan dus vaak een kwartier met iemand te praten tot de aap toch uit de mouw komt.
Klik eens op de tweede link in mijn sig voor foto's.
[Dit bericht is gewijzigd door k_man op 24-07-2003 12:26]
De beschrijving die k_man geeft, deelt volledig mijn ervaring, hoewel ik niet al die stadjes bezocht heb. De Vinales Valei is overigens echt heel mooi, met daarin de beroemde muurschildering.
Het was voor mij in ieder geval een onvergetelijke vakantie
quote:Horen we nu ook van jou hoe het was? Of zelfs een reisverslag? Dan hebben anderen daar ook weer wat aan.
Op vrijdag 25 juli 2003 09:27 schreef Dennis75 het volgende:
Heeey bedankt allemaal!!!, ik ben weer een stuk geholpen!!!, vooral met dat verhaaltje van jou k_man!!! Thanx allemaal!!!!
quote:Zekers!!! ik ga hier verslag uitbrengen als ik terug ben!!!
Op vrijdag 25 juli 2003 16:18 schreef YPPY het volgende:[..]
Horen we nu ook van jou hoe het was? Of zelfs een reisverslag? Dan hebben anderen daar ook weer wat aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |