Nee hoor DIG.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Dat is correctquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:34 schreef dimmak het volgende:
Maar het China subforum gaat dus sluiten?
Goede oude tijden met Jack Peng (Dealperfect etcquote:Op donderdag 9 juni 2022 17:07 schreef shiz het volgende:
Was ergens te verwachten... vroeger hadden we in een paar dagen een deel volgeluld...... 't is nu minder interessant. Meeste meuk ligt ook wel bij de Action o.i.d. in de vakken, merken zitten zelf met een shop op Amazon of met een eigen site en warehouse in de EU. Voor je eckte 'alleen in China'-meuk ga je eigenlijk niet meer naar een 3rd party Chinese webshop... meestal gewoon AliExpress waar de merken zelf een store hebben ook of i.i.g. de prijzen naar beneden geconcurreerd worden. Dat hele goede met importeren/belasting/heffingen heeft het er ook niet leuker op gemaakt.
Mijn laatste bestelling is een eScooter. Helaas werd mijn Kuickwheel S1-C Pro in februari gestolen.Sindsdien gewacht op een goed alternatief... erm, die is er eigenlijk niet. Als je 500W of meer wilt, met goede vering, waterdicht, NFC, haakje voor boodschappen, etc voor een schappelijke prijs wilt, kom je haast niet om Kuickwheel heen... dat is tot ik erachter kwam dat Kugoo Kirin de S1-D (met combinatieslot i.c.m. metaaldraad) ge-rebrand heeft naar de Kirin M3 (G1). Die was alleen 759 op de officiële site en alleen heel kort op AliExpress bij een third party voor rond de ¤569 geweest. Die willen die prijs echter niet meer geven, overal ¤699. Op goed geluk toch nog eens voorbijgesurft op hun eigen website... https://www.kugookirineu.com en opeens in de sale voor ¤599 met t/m 20.6 nog 5% korting met 'SUMMER5'. Dus toch maar gelijk toegeslagen. Gelukkig is het hier legaal om tot 600W met die dingen te rijden, gelijkgesteld aan fietser.
Laatste tijd met m'n Lidl eBike dan maar onderwegs, maar dat is gedoe met het fietsenhok in de kelder heen en weer geouwehoer.
Verder... de hobby van de laatste jaren is (mechanische horloges), dus daarvan vaak wat onderweg.
Meest recente order: https://www.aliexpress.com/item/1005003612740645.html een Seizenn van de Merkur groep.
Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen.quote:
Ja baasquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen.
gratis varkensquote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:31 schreef larry_flynt het volgende:
Poah wat heb ik het hier in mijn studententijd naar mijn zin gehad! Heerlijk troep kopen en genieten met uitpakken. Nu sporadisch nog wat dingen die ik echt nodig heb. Dingen voor de barbecue, telefoonhoesjes, oortjes en nep lego. Maar bijna geen echte 'zooi' meer.
Valt me ook op dat alles vrij duur is nu. Action is some goedkoper dan aliexpress.quote:Op donderdag 9 juni 2022 17:07 schreef shiz het volgende:
Was ergens te verwachten... vroeger hadden we in een paar dagen een deel volgeluld...... 't is nu minder interessant. Meeste meuk ligt ook wel bij de Action o.i.d. in de vakken, merken zitten zelf met een shop op Amazon of met een eigen site en warehouse in de EU. Voor je eckte 'alleen in China'-meuk ga je eigenlijk niet meer naar een 3rd party Chinese webshop... meestal gewoon AliExpress waar de merken zelf een store hebben ook of i.i.g. de prijzen naar beneden geconcurreerd worden. Dat hele goede met importeren/belasting/heffingen heeft het er ook niet leuker op gemaakt.
Mijn laatste bestelling is een eScooter. Helaas werd mijn Kuickwheel S1-C Pro in februari gestolen.Sindsdien gewacht op een goed alternatief... erm, die is er eigenlijk niet. Als je 500W of meer wilt, met goede vering, waterdicht, NFC, haakje voor boodschappen, etc voor een schappelijke prijs wilt, kom je haast niet om Kuickwheel heen... dat is tot ik erachter kwam dat Kugoo Kirin de S1-D (met combinatieslot i.c.m. metaaldraad) ge-rebrand heeft naar de Kirin M3 (G1). Die was alleen 759 op de officiële site en alleen heel kort op AliExpress bij een third party voor rond de ¤569 geweest. Die willen die prijs echter niet meer geven, overal ¤699. Op goed geluk toch nog eens voorbijgesurft op hun eigen website... https://www.kugookirineu.com en opeens in de sale voor ¤599 met t/m 20.6 nog 5% korting met 'SUMMER5'. Dus toch maar gelijk toegeslagen. Gelukkig is het hier legaal om tot 600W met die dingen te rijden, gelijkgesteld aan fietser.
Laatste tijd met m'n Lidl eBike dan maar onderwegs, maar dat is gedoe met het fietsenhok in de kelder heen en weer geouwehoer.
Verder... de hobby van de laatste jaren is (mechanische horloges), dus daarvan vaak wat onderweg.
Meest recente order: https://www.aliexpress.com/item/1005003612740645.html een Seizenn van de Merkur groep.
webshop is klant bij postnl en moet klagen. jij moet dus klagen bij aliexpressquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:26 schreef THEFXR het volgende:
Heb toch even wat advies nodig.
Pakket van Ali is niet aanwezig in het postkantoor, terwijl het volgens het systeem wel zou moeten zijn.
Met veel moeite postnl gebeld(oude nrs werken niet)de man in kwestie kon alleen een notitie maken, want het zou morgen worden teruggestuurd, hij kon er geen blok opzetten, ik vroeg hoe kan het worden teruggestuurd als het kwijt is, maar volgens was hem dat niet zo, verder werd de rest op Ali afgeschoven, die gaan dan een onderzoek instellen??
heeft iemand een goede raad voor mij?
genoeg mensen denk ikquote:Op maandag 12 juni 2023 09:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kijk eens, wie trapt erin?
[ afbeelding ]
Boomersquote:Op maandag 12 juni 2023 09:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kijk eens, wie trapt erin?
[ afbeelding ]
Ook wel veel veranderd sinds die tijd.quote:Op zondag 9 juli 2023 10:03 schreef J.B. het volgende:
Na zes mooie jaren heeft m'n Xiaomi 20000mAh Powerbank 2 het leven gelaten, hij laadt nog prima maar de batterij is helaas gaan zwellenDeed me terugdenken aan dit topic waar de powerbanks van Xiaomi (vooral de eerste 10000mAh versie) toentertijd een kleine hype waren, daar heb ik er ook een paar van gehad. Die heb ik uiteindelijk allemaal doorverkocht nadat ik de 20000 mAh versie heb gekocht. Gezien de huidige prijzen zal de opvolger waarschijnlijk geen Xiaomi meer worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |