abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204631084
Deze week krijg ik mogelijk toch mijn eerste levering na maanden….
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  Moderator donderdag 9 juni 2022 @ 13:50:28 #62
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_205004418
Kickje DIG
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_205004844
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juni 2022 13:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kickje DIG
GAM* :+
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator donderdag 9 juni 2022 @ 14:33:51 #64
pi_205004855
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 14:32 schreef dimmak het volgende:

[..]
GAM* :+
Nee hoor DIG.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_205004869
Maar het China subforum gaat dus sluiten?
  Moderator donderdag 9 juni 2022 @ 14:35:39 #66
pi_205004875
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 14:34 schreef dimmak het volgende:
Maar het China subforum gaat dus sluiten?
Dat is correct
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  donderdag 9 juni 2022 @ 17:07:14 #67
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_205006008
Was ergens te verwachten... vroeger hadden we in een paar dagen een deel volgeluld... :P ... 't is nu minder interessant. Meeste meuk ligt ook wel bij de Action o.i.d. in de vakken, merken zitten zelf met een shop op Amazon of met een eigen site en warehouse in de EU. Voor je eckte 'alleen in China'-meuk ga je eigenlijk niet meer naar een 3rd party Chinese webshop... meestal gewoon AliExpress waar de merken zelf een store hebben ook of i.i.g. de prijzen naar beneden geconcurreerd worden. Dat hele goede met importeren/belasting/heffingen heeft het er ook niet leuker op gemaakt.

Mijn laatste bestelling is een eScooter. Helaas werd mijn Kuickwheel S1-C Pro in februari gestolen. ;( Sindsdien gewacht op een goed alternatief... erm, die is er eigenlijk niet. Als je 500W of meer wilt, met goede vering, waterdicht, NFC, haakje voor boodschappen, etc voor een schappelijke prijs wilt, kom je haast niet om Kuickwheel heen... dat is tot ik erachter kwam dat Kugoo Kirin de S1-D (met combinatieslot i.c.m. metaaldraad) ge-rebrand heeft naar de Kirin M3 (G1). Die was alleen 759 op de officiële site en alleen heel kort op AliExpress bij een third party voor rond de ¤569 geweest. Die willen die prijs echter niet meer geven, overal ¤699. Op goed geluk toch nog eens voorbijgesurft op hun eigen website... https://www.kugookirineu.com en opeens in de sale voor ¤599 met t/m 20.6 nog 5% korting met 'SUMMER5'. Dus toch maar gelijk toegeslagen. Gelukkig is het hier legaal om tot 600W met die dingen te rijden, gelijkgesteld aan fietser. :D Laatste tijd met m'n Lidl eBike dan maar onderwegs, maar dat is gedoe met het fietsenhok in de kelder heen en weer geouwehoer.

Verder... de hobby van de laatste jaren is (mechanische horloges), dus daarvan vaak wat onderweg. :P
Meest recente order: https://www.aliexpress.com/item/1005003612740645.html een Seizenn van de Merkur groep.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 10 juni 2022 @ 08:25:44 #68
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_205010628
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 17:07 schreef shiz het volgende:
Was ergens te verwachten... vroeger hadden we in een paar dagen een deel volgeluld... :P ... 't is nu minder interessant. Meeste meuk ligt ook wel bij de Action o.i.d. in de vakken, merken zitten zelf met een shop op Amazon of met een eigen site en warehouse in de EU. Voor je eckte 'alleen in China'-meuk ga je eigenlijk niet meer naar een 3rd party Chinese webshop... meestal gewoon AliExpress waar de merken zelf een store hebben ook of i.i.g. de prijzen naar beneden geconcurreerd worden. Dat hele goede met importeren/belasting/heffingen heeft het er ook niet leuker op gemaakt.

Mijn laatste bestelling is een eScooter. Helaas werd mijn Kuickwheel S1-C Pro in februari gestolen. ;( Sindsdien gewacht op een goed alternatief... erm, die is er eigenlijk niet. Als je 500W of meer wilt, met goede vering, waterdicht, NFC, haakje voor boodschappen, etc voor een schappelijke prijs wilt, kom je haast niet om Kuickwheel heen... dat is tot ik erachter kwam dat Kugoo Kirin de S1-D (met combinatieslot i.c.m. metaaldraad) ge-rebrand heeft naar de Kirin M3 (G1). Die was alleen 759 op de officiële site en alleen heel kort op AliExpress bij een third party voor rond de ¤569 geweest. Die willen die prijs echter niet meer geven, overal ¤699. Op goed geluk toch nog eens voorbijgesurft op hun eigen website... https://www.kugookirineu.com en opeens in de sale voor ¤599 met t/m 20.6 nog 5% korting met 'SUMMER5'. Dus toch maar gelijk toegeslagen. Gelukkig is het hier legaal om tot 600W met die dingen te rijden, gelijkgesteld aan fietser. :D Laatste tijd met m'n Lidl eBike dan maar onderwegs, maar dat is gedoe met het fietsenhok in de kelder heen en weer geouwehoer.

Verder... de hobby van de laatste jaren is (mechanische horloges), dus daarvan vaak wat onderweg. :P
Meest recente order: https://www.aliexpress.com/item/1005003612740645.html een Seizenn van de Merkur groep.
Goede oude tijden met Jack Peng (Dealperfect etc c_/ )... :') Toen het nog 'nieuws' kon zijn ook.

Hier komt af en toe nog wat Lepin direct van alie en obscure technische dingen die hier niet of voor dikke markup te krijgen zijn. Normale china troep zoals jij ook al aangeeft via europese shops-in shops (bol, amazon etc.. verdienen de tussenpartijen weer aan ons :N ).
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_205047111
Poah wat heb ik het hier in mijn studententijd naar mijn zin gehad! Heerlijk troep kopen en genieten met uitpakken. Nu sporadisch nog wat dingen die ik echt nodig heb. Dingen voor de barbecue, telefoonhoesjes, oortjes en nep lego. Maar bijna geen echte 'zooi' meer.
  Moderator dinsdag 9 augustus 2022 @ 23:31:07 #70
pi_205595413
Schopje GC
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 23:34:56 #71
319979 Fok-it
All is well
pi_205595442
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 23:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Schopje GC
Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Moderator dinsdag 9 augustus 2022 @ 23:43:33 #72
pi_205595491
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 23:34 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen.
Ja baas
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_205595535
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 11:31 schreef larry_flynt het volgende:
Poah wat heb ik het hier in mijn studententijd naar mijn zin gehad! Heerlijk troep kopen en genieten met uitpakken. Nu sporadisch nog wat dingen die ik echt nodig heb. Dingen voor de barbecue, telefoonhoesjes, oortjes en nep lego. Maar bijna geen echte 'zooi' meer.
gratis varkens :D
pi_206208197
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 17:07 schreef shiz het volgende:

Valt me ook op dat alles vrij duur is nu. Action is some goedkoper dan aliexpress.
  dinsdag 3 januari 2023 @ 17:31:55 #75
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_207406701
What's up shoppers?

Dang. Hier (Oostenrijk) is vanaf januari schijnbaar een of andere nieuwe regeling in kracht getreden waarbij businesses die spul hierheen direct naar de consument sturen een of andere verantwoordelijke partij aanwijzen die ervoor moet zorgen dat er middelen en systemen in plaats zijn om de verpakking als afval te verwerken... of zoiets dergelijks. Resultaat: momenteel kun je van AliExpress niks naar Oostenrijk laten leveren. Vage shizzle. Hoop dat NL niet met zulke praktijken te doen hebben. De lollige dagen van $0.99 deals en gratis pig-lampje-sleutelhangers en onder de radar door vliegen voelen als lichtjaren achter ons. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_207410355
Toevallig van de week nog een Switch beschermhoes binnen gekregen van ome Ali. Voor de rest nog maar heel weinig en alleen maar Ali.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_207415462
Vorige week toevallig nog een paartje QCY T20 binnen gekregen. Absoluut geen miskoop tot nu toe.

En een ESP32 starterskit gekocht om binnenkort eens te gaan knutselen.
pi_208114349
Heb toch even wat advies nodig.
Pakket van Ali is niet aanwezig in het postkantoor, terwijl het volgens het systeem wel zou moeten zijn.
Met veel moeite postnl gebeld(oude nrs werken niet)de man in kwestie kon alleen een notitie maken, want het zou morgen worden teruggestuurd, hij kon er geen blok opzetten, ik vroeg hoe kan het worden teruggestuurd als het kwijt is, maar volgens was hem dat niet zo, verder werd de rest op Ali afgeschoven, die gaan dan een onderzoek instellen??

heeft iemand een goede raad voor mij?
pi_208119800
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 17:26 schreef THEFXR het volgende:
Heb toch even wat advies nodig.
Pakket van Ali is niet aanwezig in het postkantoor, terwijl het volgens het systeem wel zou moeten zijn.
Met veel moeite postnl gebeld(oude nrs werken niet)de man in kwestie kon alleen een notitie maken, want het zou morgen worden teruggestuurd, hij kon er geen blok opzetten, ik vroeg hoe kan het worden teruggestuurd als het kwijt is, maar volgens was hem dat niet zo, verder werd de rest op Ali afgeschoven, die gaan dan een onderzoek instellen??

heeft iemand een goede raad voor mij?
webshop is klant bij postnl en moet klagen. jij moet dus klagen bij aliexpress
  zaterdag 1 april 2023 @ 23:06:12 #80
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_208622223
Alle zoekmachines zijn kapoet :{
pi_209236847
Iemand nog een tipje voor een klein formaat zaklamp?
pi_209485007
Kijk eens, wie trapt erin?

"If you're not a manc, you're a wank"
pi_209485023
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2023 09:29 schreef Eric_Cantona het volgende:

[ afbeelding ]
genoeg mensen denk ik
  zaterdag 17 juni 2023 @ 01:37:23 #84
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_209539744
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2023 09:29 schreef Eric_Cantona het volgende:

[ afbeelding ]
Boomers
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_209820071
Na zes mooie jaren heeft m'n Xiaomi 20000mAh Powerbank 2 het leven gelaten, hij laadt nog prima maar de batterij is helaas gaan zwellen ;( Deed me terugdenken aan dit topic waar de powerbanks van Xiaomi (vooral de eerste 10000mAh versie) toentertijd een kleine hype waren, daar heb ik er ook een paar van gehad. Die heb ik uiteindelijk allemaal doorverkocht nadat ik de 20000 mAh versie heb gekocht. Gezien de huidige prijzen zal de opvolger waarschijnlijk geen Xiaomi meer worden.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2023 10:06:20 ]
pi_209826982
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2023 10:03 schreef J.B. het volgende:
Na zes mooie jaren heeft m'n Xiaomi 20000mAh Powerbank 2 het leven gelaten, hij laadt nog prima maar de batterij is helaas gaan zwellen ;( Deed me terugdenken aan dit topic waar de powerbanks van Xiaomi (vooral de eerste 10000mAh versie) toentertijd een kleine hype waren, daar heb ik er ook een paar van gehad. Die heb ik uiteindelijk allemaal doorverkocht nadat ik de 20000 mAh versie heb gekocht. Gezien de huidige prijzen zal de opvolger waarschijnlijk geen Xiaomi meer worden.
Ook wel veel veranderd sinds die tijd.
Toen was je blij als je power bank met 2.4A kon opladen of iets als Quick Charge ondersteunde.
Nu heb je allerlei snellaadtechnieken, draadloos opladen of zelfs je laptop opladen.

Familielid van mij had ook tot voor kort dezelfde XIaomi power bank. Die deed half poef dus nieuwe besteld.
Dit keer deze Charmast besteld.
  maandag 10 juli 2023 @ 08:57:15 #87
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_209834747
Ben zeer tevreden met mijn Aukey PB-WL02 .

Ideaal.

Die Xiaomi powerbanks waren vroeger zo geliefd dat er ook vele fakes waren met net andere printkwaliteit e.d. :D
Dat waren nog tijden.
  maandag 10 juli 2023 @ 09:12:54 #88
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_209838677
Iemand de laatste tijd nog een smartphone uit China besteld?
Zit te kijken naar een Poco F5. Die kost hier in Nederland zo'n ¤400 maar op Aliexpress regelmatig voor bijna ¤100 minder te krijgen (bedrag is boven de ¤150 dus Ali haalt BTW er af).
Maar je zit natuurlijk wel dat je vervolgens alsnog (kans) hebt dat je bij de postbezorger de BTW en inklaringskosten kan gaan betalen. En als dat over de volle prijs gaat is het verschil met Nederland nihil/weg.

EDIT: ergens hoop ik nog dat Amazon (Prime day?) of Belsimpel nog eens gaat stunten.
Belsimpel heeft bijv. de 12/256 versie al met een redelijke scherpe prijs van ¤399.

[ Bericht 12% gewijzigd door Iemand91 op 10-07-2023 14:18:23 ]
  maandag 10 juli 2023 @ 15:15:07 #90
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_209840428
Ik doe het me de laatste jaren maar gewoon niet meer aan. Een van mijn laatste China phones was een ZTE Nubia Z9 en daarna ben ik overgestapt op een lokaal gesourcete Huawei P10 Plus, P20 Pro en uiteindelijk mijn P30 Pro. Na 4 jaar trouwe dienst echter tijd voor iets nieuws. Huawei = geen 5G... geen native Google-spul integratie en ook Leica is afgesprongen helaas.

Wat de hedendaagse P30 Pro min of meer is, is de Xiaomi Mi 13 Ultra. Echter in vele landen niet eens op de markt gebracht (zoals ook de Vivo X90 Pro+), die krijgen alleen de niet-flagship versies in de serie; beetje vaag. Voor minder gedoe en weten waar je aan toe bent betaal je helaas wel de prijs. Maar met een global versie heb je dan wel weer de non-CN banden en bruikbaardere garantie, e.d. . Heb een whopping 1499,- EUR betaald voor deze camera met belfunctie (wel met gratis fotoprinter). :X Maar goed, over 4 jaar verspreid is dat 'maar' ongeveer ¤1 p/dag. :P Zo kun je natuurlijk alles goedpraten. :D

Uit China halen is niet me ding meer. ;( Maar een Poco hoef je misschien ook niet per se uit NL te halen...
Poco's kregen vaak global launches bij Goboo, uit Spanje en heel redelijk geprijsd. Maar ik lees net dat ze min of meer uit de lucht zijn gehaald. Allicht idd dan Prime Day. Vergeet dan niet te kijken op Amazon DE/ES/IT want die sturen vaak gewoon van Amazon EU S.a.r.L naar je toe maar hanteren andere prijzen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')