Die metertjes zijn leuk ja! Zie het nut van de custom firmware niet zo snel alleen! Ze bellen zover ik weet niet naar China.quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:03 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En nu al binnen. Direct custom firmware erop geflashed. Best geinig spul.
Met custom firmware heb je de bijbehorende app niet nodig.quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:25 schreef Captain_koek het volgende:
Die metertjes zijn leuk ja! Zie het nut van de custom firmware niet zo snel alleen! Ze bellen zover ik weet niet naar China.
Met dezelfde reden als hierboven ook custom firmware op deze camera.quote:De camera begrijp ik helemaal! Zou ik ook zsm flashen
Grote kans dat de stofzuiger nooit geleverd wordt, zeker niet voor dezelfde prijsquote:Op woensdag 8 december 2021 22:42 schreef Exterminator het volgende:
...
... ondanks dit apparaat NIET meer op voorraad staat als ik nu een bestelling zou willen plaatsen bij deze webshop (staat deze stofzuiger als ‘gereserveerd’ voor me)?
Gisteren bezorgd.quote:Op zondag 28 november 2021 22:26 schreef Iemand91 het volgende:
En nog maar een Yi Home 1080P IP camera besteld.
Ik ben niet van plan om deze stock te gebruiken; net als de thermometers hierboven ben ik van plan om er custom firmware op te zetten. Hopelijk gaat dat lukken want het is een wildgroei aan camera's van Yi en daardoor dus ook een wildgroei aan custom firmware.
wat vreemd, bij ali zit de btw er gewoon in, kan je ook zie op je ali factuur als het goed is.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:08 schreef einzeinz het volgende:
Ik vraag me toch af hoe je de invoerkosten/afhandelingskosten bij Aliexpress correct kunt inschatten.
Ik kocht in september een hardcover voor mijn smartphone, komt er netjes door vanuit China.
Ik kocht begin december een t-shirt op Aliexpress, betaalde 23 euro (incl. VAT), krijg een mail+brief dat ik invoerkosten moet betalen, het gaat om 7 euro VAT en 15 euro (22 euro) afhandelingskosten bij Bpost.
Heb die betaald maar ik krijg er geen logisch inzicht in hoor.
Heel vreemd, het lijkt echt gewoon willekeur. Schoonbroer had het ook voor, bestelt tientallen dingen op Ali en 2x wordt ie 'gepakt' zeg maar en mag hij gaan dokken.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat vreemd, bij ali zit de btw er gewoon in, kan je ook zie op je ali factuur als het goed is.
btw invoerkosten zijn vanaf 150 euro, btw vanaf 1 cent
gewoon weigeren, er is al een deal per 1 juli en bij ali loopt dat gewoon goed, als je de factuur laat zien moeten ze het gewoon gratis vrijgeven bij de douane.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:08 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Heel vreemd, het lijkt echt gewoon willekeur. Schoonbroer had het ook voor, bestelt tientallen dingen op Ali en 2x wordt ie 'gepakt' zeg maar en mag hij gaan dokken.
Kijk of iemand op Ali dat product ook kan leveren uit een EU warehouse.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:30 schreef Stoffa het volgende:
Zijn er hier mensen met ervaring in het doen van orders boven de 150 euro op AliExpress sinds de nieuwe regels zijn ingegaan?
Moest je daadwerkelijk invoerkosten en btw afdragen? Of juist niet? Ben benieuwd.
de btw komt er al bij Ali bij geen ontkomen aan, invoerkosten heb ik geen ervaring mee.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:30 schreef Stoffa het volgende:
Zijn er hier mensen met ervaring in het doen van orders boven de 150 euro op AliExpress sinds de nieuwe regels zijn ingegaan?
Moest je daadwerkelijk invoerkosten en btw afdragen? Of juist niet? Ben benieuwd.
alles in 1x in huis.quote:Op zondag 13 maart 2022 13:36 schreef THEFXR het volgende:
de afgelopen tijd heb ik bij Ali veel pakketten die worden samengevoegd tot gecombineerde zendingen, welk voordeel heb ik daar bij? ik betaal nl voor elk artikel aparte verzendkosten.
ja, voordeel voor hun, als het zoekraakt ben je gelijk een paar pakketten kwijt.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:26 schreef mschol het volgende:
[..]
alles in 1x in huis.
voorde rest een kostenbesparende maatregel
ook voor jou, want in 1x alles in huisquote:
tja, pay peanuts, get monkeysquote:als het zoekraakt ben je gelijk een paar pakketten kwijt.
Hier eenzelfde probleem, 9 en 12 maart bericht gekregen dat het pakket in het land is, vervolgens niks meer gehoord/ontvangenquote:Op zondag 1 mei 2022 17:51 schreef THEFXR het volgende:
Half maart een aantal pakketten via Ali het land ingekomen, maar nog niet binnen, zijn er problemen met de post of zoek geraakt?
Gaat bij mij om zes bestellingen en ook nog eens op twee verschillende adressen.quote:Op maandag 2 mei 2022 00:46 schreef THEFXR het volgende:
ben echt benieuwd of we die nog gaan krijgen.
Dit is al een tijdje een probleem ja. Vreemd genoeg heb ik een combined delivery wel binnen twee weken binnen gekregen, maar het losse kleine spul is drama op het moment.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:51 schreef THEFXR het volgende:
Half maart een aantal pakketten via Ali het land ingekomen, maar nog niet binnen, zijn er problemen met de post of zoek geraakt?
als je een 10 day guaranteed delivery hebt, dan kan je toch wel via support een dispute aanmaken? wel een klus om langs EVA te komenquote:Op maandag 2 mei 2022 13:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dit is al een tijdje een probleem ja. Vreemd genoeg heb ik een combined delivery wel binnen twee weken binnen gekregen, maar het losse kleine spul is drama op het moment.
En ik heb nog een pakket met een "10 day delivery guarantee", dat volgens mij nu op zo'n 80 dagen zit waarvan ik ook echt denk dat ze het kwijtgeraakt zijn (maar nog geen dispute kan aanmaken omdat die uiterlijke levertijd nog niet is afgelopen). Als compensatie heb ik alvast een coupon van wel $1,00 gekregen
Nee, dan wordt er gewoon aangegeven dat de periode voor kopersbescherming nog niet is afgelopen en dat je moet wachten tot het einde van die teller.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als je een 10 day guaranteed delivery hebt, dan kan je toch wel via support een dispute aanmaken? wel een klus om langs EVA te komen
false advertisingquote:Op maandag 2 mei 2022 16:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, dan wordt er gewoon aangegeven dat de periode voor kopersbescherming nog niet is afgelopen en dat je moet wachten tot het einde van die teller.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |