Wel kutmods, beetje zoals hier dus haha.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:49 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
maar gaat wel prima denk ik, is niet echt veel veranderd sinds jij bent vertrokken denk ik
Sorry het gaat nu over dat het niet over Braddie gaat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:49 schreef Makrelis het volgende:
Ik heb een doos met tekengerei van mijn pa gekregen. Hij was technisch tekenaar. Allemaal van die sjablonen, passers, handige gereedschapjes voor op de tekentafel. Ik herken die dingen allemaal uit mijn kindertijd. Nostalgie.![]()
Een oude zakjapanner van Casio in een booktype mapje. Te gek gewoon. Ik ga eens uitzoeken hoe een rekenliniaal werkt.
Tja, ik heb waarschijnlijk vervroegde dementie, de regels ben ik binnen de kortste keren vergeten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:50 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
tong mocht ook allemaal zeiktopics openen over de moderatie, maar als een normale user ook maar één reactie te veel in het feedbacktopic plaatste werd die gebanned
Voldemortquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Of zullen we een codenaam voor braddie gebruiken. Noemen we hem Jaap ofzo
toch nog even een update voor moira: we zijn inmiddels verdergegaan zonder catkillerquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel kutmods, beetje zoals hier dus haha.
Nog steeds een raar besluit wat zeer persoonlijk lijkt van jou afgekomen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik heb het enige tijd geleden ook al eens geprobeerd. En daarvoor en daarvoor en daarvoor.
Deze post gaat verwijderd wordenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:54 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Nog steeds een raar besluit wat zeer persoonlijk lijkt van jou afgekomen.
Je moderators zijn prima in staat de SC te leiden en modereren waar nodig, zo gaat het al jaren en het gaat al jaren goed. @:ama post zelfs mee in de live chats als braad op youtube zit. de KLB moderators hebben geen enkele problemen met braadvids hier en de besprekingen daar over, jij blijkbaar wel.
Waarom dit niet aan de moderators overlaten ipv als FA je zin doordrukken?
Sterke post.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:54 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Je moderators zijn prima in staat de SC te leiden en modereren waar nodig, zo gaat het al jaren en het gaat al jaren goed. @:ama post zelfs mee in de live chats als braad op youtube zit. de KLB moderators hebben geen enkele problemen met braadvids hier en de besprekingen daar over, jij blijkbaar wel.
De beste Guusdiscord tijden waren met Guus en Moira als enigen aan het roerquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel kutmods, beetje zoals hier dus haha.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:52 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
toch nog even een update voor moira: we zijn inmiddels verdergegaan zonder catkiller
Fat Hobbit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:52 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
more like vollebuik haha snap je
Dit is niet mijn persoonlijke besluit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:54 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Van wie dan wel?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dit is niet mijn persoonlijke besluit.
Gvd Goebbels en Eva Braun aan de macht joh.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:55 schreef Moira het volgende:
[..]
De beste Guusdiscord tijden waren met Guus en Moira als enigen aan het roer
De vergelijking met Kluun is wel een terechte imo. Er is geen enkele argumentatie te verzinnen waarom dat nog op FOK! mag blijven.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik kan dit beamen namens iedereen met common sensequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Guus Jong-Il en Moira Zedongquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:56 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Gvd Goebbels en Eva Braun aan de macht joh.
wacht even, jij post 4x in heel KLB in het laatste half jaar en gaat je nu mengen in deze discussie in KLB SC?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:57 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik kan dit beamen namens iedereen met common senseHet is gewoon weer tijd voor een full Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden Braddie-ban.
Deze creepy shit is ook wel next level van wat het uit de WEB-tijd enzo was
Nja je spreekt nu wel tegen iemand die hier op FOK! al 139581734981791 braddiecycli heeft meegemaakt, zowel vanuit de crew, als vermaakte volger, en als iemand die Braddie irl ook een beetje kent.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:00 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
wacht even, jij post 4x in heel KLB in het laatste half jaar en gaat je nu mengen in deze discussie?
Iets met ivoren toren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:00 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
wacht even, jij post 4x in heel KLB in het laatste half jaar en gaat je nu mengen in deze discussie in KLB SC?
Echt hequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:00 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
wacht even, jij post 4x in heel KLB in het laatste half jaar en gaat je nu mengen in deze discussie in KLB SC?
Gezien je Guus Meeuwis Makrelis bent zal je het ongetwijfeld wel weten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:01 schreef Makrelis het volgende:
En Guus zal dan wel een cockring hebben die ook om je vinger past.
Maar turnen op de OS is afgelopen en nu weet ik niks meer om te doenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:05 schreef Solotovski het volgende:
Laat ons lekker in de sc en wees blij dat we het alleen hier over braddie hebben.
Ga wat nuttigs doen ofzo
Omdat het niet klopt, het een wel en het andere niet zonder geldige reden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:02 schreef Moira het volgende:
[..]
Nja je spreekt nu wel tegen iemand die hier op FOK! al 139581734981791 braddiecycli heeft meegemaakt, zowel vanuit de crew, als vermaakte volger, en als iemand die Braddie irl ook een beetje kent.
Die post was meer om Pharkus te backen, ik verbaas me er eigenlijk eerder over dat hier vanuit de KLB SC niet hetzelfde sentiment heerst dat het weer eens tijd wordt voor een pauze
Dat haal ik niet uit mijn zin. Heb jij de lagere school wel afgemaakt dat je blijkbaar zo belabberd begrijpend kunt lezen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:04 schreef Nine. het volgende:
[..]
Gezien je Guus Meeuwis Makrelis bent zal je het ongetwijfeld wel weten.
Ga met Makrelis over turnen DM'en dan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:06 schreef Moira het volgende:
[..]
Maar turnen op de OS is afgelopen en nu weet ik niks meer om te doen
Liever niet tbhquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga met Makrelis over turnen DM'en dan.
Niet snappen waar PI's voor dienen. Of heb je soms zand in je kut?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:07 schreef Makrelis het volgende:
Dat haal ik niet uit mijn zin. Heb jij de lagere school wel afgemaakt dat je blijkbaar zo belabberd begrijpend kunt lezen?
Op het strand neuqen kan wel maar is opletten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:12 schreef Nine. het volgende:
[..]
Niet snappen waar PI's voor dienen. Of heb je soms zand in je kut?
Begrijp ik het nu goed dat de rode zone #teamvermaledijd is en de blauwe zone #teamgebenedijd? Waar valt Limburg dan onder?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 02:21 schreef CharlesKinbote het volgende:
WAAROM ZIJN ER NOG ALTIJD LIMBURGERS DIE KRUIPEN VOOR DE HOLLANDERS EN DIE KONTENKRUIPEN?
IS DE EIGEN IDENTITEIT ZO MIN DAT MEN ZICH ONDERDAAN MAAKT AAN HUN AANMATIGENDHEID?
ELK VOLK, REGIONAAL OF NATIONAAL, IS TROTS EN TOONT DIE TROTS, ALLEEN LIMBURG WIL BIJ IETS HOREN WAAR HET DE JURE NIET BIJ HOORT (NEDERLAND) EN WIL ERGENS NIET BIJ HOREN WAAR HET DE JURE WEL BIJ HOORT (DUITSLAND).
GEEN TWEEDE VOLK ZAL GEVONDEN WORDEN DAT ZICHZELF ZO BELAZERT.
[ afbeelding ]
Autonomie is voor Limburgse separatisten onbespreekbaar (weg uit dat vermaledijde door Holland gedomineerde) Nederland [of een federale structuur zou de provinciale structuur al moeten vervangen of Nederland zou al uiteen moeten vallen in een Koninkrijk Holland en een Republiek Nederland, zie elders op deze website]. We hebben recht op soevereiniteit (Zelfbeschikkingsrecht der Volkeren), dan gaan we ook voor soevereiniteit! Desnoods opgaan in Duitsland (staatsrechtelijk het enige acceptabele alternatief voor soevereiniteit dat ook juridisch door te zetten is). Natuurlijk zou een Groot-Limburg (Belgisch en oostelijk Limburg weer samen) ook goed verteerbaar zijn.
Valt helaas onder Nederland. Doet ons geen goed op de internationale corruptie-index vrees ik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:16 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Begrijp ik het nu goed dat de rode zone #teamvermaledijd is en de blauwe zone #teamgebenedijd? Waar valt Limburg dan onder?
de creepy shit staat wel los van fok toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:57 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik kan dit beamen namens iedereen met common senseHet is gewoon weer tijd voor een full Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden Braddie-ban.
Deze creepy shit is ook wel next level van wat het uit de WEB-tijd enzo was
Dat is wel een leuke anekdote voor de kids ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:16 schreef Makrelis het volgende:
Ik ben trouwens ontmaagd op een strand op Samsø. Dat dorpje heet Ballen.
Hier kan ik nog wel 10 users opnoemen uit nws en pol.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De vergelijking met Kluun is wel een terechte imo. Er is geen enkele argumentatie te verzinnen waarom dat nog op FOK! mag blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |