Wheel of Time zo een grote flop dan? Zie 7.1 op IMDB en aantal award nominaties? Wil eigenlijk nog zien. Moet eens een Amazon abo fixen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk dat ze beide gaan floppen, net als die vreselijke Wheel of Time serie.
Maar we gaan het zien.
Wat een pessimistische insteek.quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk dat ze beide gaan floppen, net als die vreselijke Wheel of Time serie.
Maar we gaan het zien.
7,1 is voor een serie erg laag. Zou me verbazen als het niet voor/na/tijdens seizoen 2 wordt gecancelt.quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Wheel of Time zo een grote flop dan? Zie 7.1 op IMDB en aantal award nominaties? Wil eigenlijk nog zien. Moet eens een Amazon abo fixen.
Ja volgens mij is het best lastig een goede fantasy-serie te maken.quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een pessimistische insteek.
Ik heb in allebei veel zin, zeker, alleen vind ik ze op basis van de plaatjes tot nu toe nogal op elkaar lijkenquote:Op donderdag 14 juli 2022 12:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat wordt toch genieten, twee high-budget fantasyseries in dezelfde weken.
House of the Dragon heeft in elk geval veel mensen die al hebben meegewerkt aan GoT waar de productie vaak wel prima in orde was. Alleen het schrijfwerk was toen rampzalig op het einde maar degene die daar verantwoordelijk voor waren zijn niet eens betrokken bij dit project. Daarbij zag die teaser er best prima uit hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja volgens mij is het best lastig een goede fantasy-serie te maken.
En van die focus op diversiteit krijg ik al snel kriebels.
En de teasers voor beide series waren ook niet geweldig.
Qua visueel werk wel genot hoorquote:
Ik moet zeggen dat ik hier ook veel positiever over ben dan de eerste teaserquote:
Erg goed. Alleen valt nu pas het kwartje dat de acteur aan wiens gezicht ik me zo enorm stoor de jonge Elrond speelt, en dus ongetwijfeld prominent gaat zijnquote:
quote:
Dank.quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://lotr.fandom.com/wiki/Halbrand
Ik zie wel enige gelijkenis ja.quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Dank.
Ik moest denken aan Aragorn uit de films. (Ik weet dat dit ver voor de films afspeelt)
Zal het Sauron zijn in menselijke vorm?quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://lotr.fandom.com/wiki/Halbrand
Dat zou zomaar kunnen ja.quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal het Sauron zijn in menselijke vorm?
Waarom was WoT vreselijk? Ben ik heel naïef als ik 'm nog in mijn lijst heb staan?quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar we gaan het zien.
Het is niveau Xena warrior princessquote:Op donderdag 14 juli 2022 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom was WoT vreselijk? Ben ik heel naïef als ik 'm nog in mijn lijst heb staan?
Maar Xena heeft wel een speciaal plekje in mijn hart.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is niveau Xena warrior princess
En de "special effects" zijn ook van dat niveau.
WoT was wel wat tegenvallend t.o.v. het budget wat het had en bepaalde beslissingen die genomen werden op het gebied van het verhaal.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom was WoT vreselijk? Ben ik heel naïef als ik 'm nog in mijn lijst heb staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |