abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203495692
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:10 schreef Thaddeus het volgende:

[..]
Heerlijke teaser!! En bevestiging van originele componist van Lord of the Rings films Howard shore. Kan niet wachten!!
“It’s about the early days of the Shire and of Tolkien’s environment, so we’re an indigenous population of Harfoots, we’re hobbits but we’re called Harfoots. We’re multi-cultural, we’re a tribe not a race, so there are Black, Asian and brown, even Maori types within it.”

Wordt gewoon de zoveelste Amazon woke serie hoor *O*
pi_203496032
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 22:43 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]
“It’s about the early days of the Shire and of Tolkien’s environment, so we’re an indigenous population of Harfoots, we’re hobbits but we’re called Harfoots. We’re multi-cultural, we’re a tribe not a race, so there are Black, Asian and brown, even Maori types within it.”

Wordt gewoon de zoveelste Amazon woke serie hoor *O*
Oh nee! Bah dus totaal niet Tolkien, bagger zeg. Wist dit nog niet
pi_203496154
Mensen die klagen over "woke" hebben vaak de geestelijke vermogens waar een achtergesteld kind van vier zich kapot voor zou schamen.
Oh.
pi_203496242
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die klagen over "woke" hebben vaak de geestelijke vermogens waar een achtergesteld kind van vier zich kapot voor zou schamen.
Kom maar eens met een inhoudelijk argument.

Lord of the rings is van Tolkien. Dit speelt zich af voor de gebeurtenissen van Sauron. Maar er zijn nooit Aziatische of donkere hobbits geweest. Vind het jammer dat er dan zomaar wat bij bedacht wordt puur en alleen om diversiteit.
pi_203599753
lol

pi_203599767
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 23:14 schreef Thaddeus het volgende:

[..]

Lord of the rings is van Tolkien. Dit speelt zich af voor de gebeurtenissen van Sauron. Maar er zijn nooit Aziatische of donkere hobbits geweest. Vind het jammer dat er dan zomaar wat bij bedacht wordt puur en alleen om diversiteit.
In die tijd waren er ook helemaal geen negers

@GGMM @Scrummie
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator donderdag 10 februari 2022 @ 14:59:18 #47
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_203599866
quote:
Maar er zijn nooit Aziatische of donkere hobbits geweest.
Goed punt, er zijn ontzettend veel blanke Hobbits geweest inderdaad.

Het blijft opmerkelijk dat mensen zich hier zo aan kunnen storen. Dan kun je je inbeelden dat er wandelende bomen en tovenaars zijn, maar iemand met Aziatisch uiterlijk, nee dat kan natuurlijk niet :')
  Forum Admin donderdag 10 februari 2022 @ 15:01:26 #48
35723 crew  GGMM
pi_203599897
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 14:59 schreef noodgang het volgende:

[..]

Het blijft opmerkelijk dat mensen zich hier zo aan kunnen storen. Dan kun je je inbeelden dat er wandelende bomen en tovenaars zijn, maar iemand met Aziatisch uiterlijk, nee dat kan natuurlijk niet :')
Maar die films spelen zich na deze serie af.

Dus dat betekent dat er eerst Aziatische Hobbits waren en die zijn ergens tussen de serie en de films opeens allemaal verdwenen. Dan moeten ze wel met een hele goede uitleg komen waarom dat zo is.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 10 februari 2022 @ 15:16:08 #49
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203600113
twitter
pi_203600199
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 15:01 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dus dat betekent dat er eerst Aziatische Hobbits waren en die zijn ergens tussen de serie en de films opeens allemaal verdwenen. Dan moeten ze wel met een hele goede uitleg komen waarom dat zo is.
Die zijn een afhaalchinees in Mordor begonnen.

Oh.
pi_203600259
quote:

[..]

Er zijn volgens de boeken wel donkere hobbit geweest, als ik me niet vergis. Ondergrondse stelende pauperhobbits waar niemand wat mee te maken wilde hebben, geloof ik ( :D ) maar Tolkien had ze wel. Zijn uitgestorven voordat Bilbo geboren was geloof ik.

Er is vast iemand die hier meer van weet
-nee-
pi_203600816
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 14:59 schreef noodgang het volgende:

[..]

Het is niet gezegd door mij dat ik mij erger aan Aziatische hobbits. Het is meer dat er allerlei veranderingen zijn onder het mom van “diversiteit”.
pi_203601012
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 15:01 schreef GGMM het volgende:

[..]

Hoezo? We hebben toch niet alle hobbits gezien die bestaan in de films?
  Forum Admin donderdag 10 februari 2022 @ 16:28:35 #54
35723 crew  GGMM
pi_203601123
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 16:18 schreef Arth_NL het volgende:

[..]
Hoezo? We hebben toch niet alle hobbits gezien die bestaan in de films?
Misschien net het ene dorpje waar gaan Aziaten wonen.

Met die uitleg kan ik wel leven :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 10 februari 2022 @ 17:34:00 #55
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203601832
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 16:28 schreef GGMM het volgende:

[..]
Misschien net het ene dorpje waar gaan Aziaten wonen.

Met die uitleg kan ik wel leven :)
Het Urk van Middle-Earth.
pi_203602050
Met die taalfout kan ik niet leven. ;(
pi_203602125
quote:
Ja, eens hoor. Hoe verkracht je zo snel mogelijk zoiets... Ik verwacht er eerlijk gezegd weinig van nu ik zo die foto zie. Veel te woke en divers... Is die vrouw op de foto iemand die afkomstig is uit Haradwaith? Dan vind ik het prima, maar waarom staat ze voor een dwergendeur? En wat deden mensen uit Harad daar überhaupt?

Maar waarschijnlijk gewoon woke en diversity onzin. Ik snap niet, als je beetje verstand hebt van Tolkien's wereld, dat mensen zich hieraan niet storen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 10 februari 2022 @ 17:57:03 #58
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203602139
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 17:55 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ja, eens hoor. Hoe verkracht je zo snel mogelijk zoiets... Ik verwacht er eerlijk gezegd weinig van nu ik zo die foto zie. Veel te woke en divers... Is die vrouw op de foto iemand die afkomstig is uit Haradwaith? Dan vind ik het prima, maar waarom staat ze voor een dwergendeur? En wat deden mensen uit Harad daar überhaupt?

Maar waarschijnlijk gewoon woke en diversity onzin. Ik snap niet, als je beetje verstand hebt van Tolkien's wereld, dat mensen zich hieraan niet storen.
The dwarven princess Disa, played by Sophia Nomvete, standing at Khazad-dûm’s entrance.
pi_203602161
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 17:57 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
The dwarven princess Disa, played by Sophia Nomvete, standing at Khazad-dûm’s entrance.
Ofcourse... :')
pi_203602184
En ik zag ook al een 'people of colour' elf. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')