Wat een triestheid. Tot nooit.quote:
Op zaterdag niet nee.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:29 schreef superniger het volgende:
What the fuck. In het weekend beginnen ze niet om half 9?
Minachting van je kijkers.
Familie van Kofi?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:01 schreef superniger het volgende:
Alyson Annan is een parodie op een bondscoach.
Max Caldas. Bondscoach van de mannen. 😀quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:13 schreef borisz het volgende:
Altijd leuke quizvraag. Met wie was Annan getrouwd voordat ze toch van de andere kant bleek te zijn?
Kan toch niet, in een korte broek achter een desk staanquote:Op zondag 8 augustus 2021 18:14 schreef showtimer het volgende:
Roy heeft zich al gekleed op een strandfeest bij Henry?
Gasten worden niet gekleed lijkt me of de zelfgekozen kleding moet echt een no go zijn.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:30 schreef Salina het volgende:
Roy had de andere dagen wel altijd mooie overhemden aan moet ik zeggen. Al zullen die van de NOS zijn denk ik. Of worden presentatoren en gasten niet meer gekleed door de omroep en is dat iets van vroeger?
Ik vond het wel een aardig programma al met al (Tokio Vandaag). Niet super bijzonder maar lekker wegkijken elke dag. Terugblik op alles wat je eventueel gemist hebt of nog eens wil terugzien.
En daarna Studio Tokio. Meer interviews en achtergronden.
Goed vermaak voor de lege avonden.
In dat geval is er vandaag iets mis gegaan dan.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:36 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gasten worden niet gekleed lijkt me of de zelfgekozen kleding moet echt een no go zijn.
Ach, in zo'n programma moet het kunnen. Het is niet meer 1952.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:39 schreef Salina het volgende:
[..]
In dat geval is er vandaag iets mis gegaan dan.![]()
Sjoerd klonk een beetje jaloersquote:Op zondag 8 augustus 2021 18:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ach, in zo'n programma moet het kunnen. Het is niet meer 1952.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |