SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Drie weesgegroetjes en een uurtje strafgezelligdoen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Geen B-G TT, gemiste kans
* moppermopper
Die mag je gewoon ongestraft platmeppenquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:00 schreef UitStraling het volgende:
Er zit hier weer een dikke vlieg binnen en die is irritanterder dan welke schoonmoeder dan ook.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:00 schreef UitStraling het volgende:
Er zit hier weer een dikke vlieg binnen en die is irritanterder dan welke schoonmoeder dan ook.
Geeft minder troep dan een platgeslagen schoonmoeder.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die mag je gewoon ongestraft platmeppen
elektrocuteren met die hap!quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:00 schreef UitStraling het volgende:
Wel veel genoegen.quote:
Heeft ze geen andere hobbies?quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel veel genoegen.
Oke, - 30000 karmapunten
Ik hoor dit een tante van mij zeggen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Komp zuh nie noar beneej? Warumnieee?"
Ik ben haar grootste hobby, maar dat snap ik wel. Niks leukers dan zo'n menschuwe stugge schoondochter die echt op je komst zit te wachten.quote:
Gecondoleerd.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoor dit een tante van mij zeggen.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben haar grootste hobby, maar dat snap ik wel. Niks leukers dan zo'n menschuwe stugge schoondochter die echt op je komst zit te wachten.
Zoals daar zijn; kuukskes bakken, breien, ANWB paden langs fietsen, kienen, kaarten, zemelen, koffie drinken en rozen kweken.quote:
[..]
Ik ben haar grootste hobby, maar dat snap ik wel. Niks leukers dan zo'n menschuwe stugge schoondochter die echt op je komst zit te wachten.
[..]
Knijpt ze ook in je wang?quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien toch eens al je ballen en clitorissen verzamelen en bespreekbaar maken. Ik heb een S.O.A. (quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ze eens proberen.quote:
[..]
Of van die ongevraagde luide adviezen dat je kamillethee moet drinken als je aan de rooie klats bent.quote:
2 van deze dingen heb ik geen idee wat het isquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals daar zijn; kuukskes bakken, breien, ANWB paden langs fietsen, kienen, kaarten, zemelen, koffie drinken en rozen kweken.
Koffie en rozen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
2 van deze dingen heb ik geen idee wat het is
Je mag weer levenquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
OMG MENSEN ZE ZIJN WEG !!!!
*Haalt het confetti-kanon van stal en stopt er van vreugde een cavia in
Daar was ik ook heel snel klaar mee geweest. Maar haar schoonmoeder zal ook wel de kleding van manlief komen strijken.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien toch eens al je ballen en clitorissen verzamelen en bespreekbaar maken. Ik heb een S.O.A. () maar 4x per week onaangekondigd binnen komen vallen.... daar zit je toch gewoon helemaal niet op te wachten
Ja, die verpest ze vastquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wil ze geen oma worden, poep je er snel twee uit en duw je die in haar handen, opgelost.
Nou, meid tochquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
OMG MENSEN ZE ZIJN WEG !!!!
*Haalt het confetti-kanon van stal en stopt er van vreugde een cavia in
Van zemelen kan ik me het nog wel indenken. Maar had je wel ingeschat als iemand die graag gaat kienen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
2 van deze dingen heb ik geen idee wat het is
quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien toch eens al je ballen en clitorissen verzamelen en bespreekbaar maken. Ik heb een S.O.A. () maar 4x per week onaangekondigd binnen komen vallen.... daar zit je toch gewoon helemaal niet op te wachten
Jullie mochten live meegenieten en gedeelde smart is nog altijd halve smartquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, meid toch![]()
De grootste beproevingen doorstaan we SAMEN![]()
Misschien gewoon maar eens gaan doenquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Nee, gelukkig komt ze van die 4x misschien 1x binnen, maar hallo, ik wil ook weleens gewoon in mn onderbroek beneden lopen. (theoretisch gesproken dan he)
Ongewenste intimiteitenquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Of in de zij. Even vetjes checken
Ben daar te puriteins voorquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien gewoon maar eens gaan doen
zemelen is toch een gewoon Nederlands woordquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van zemelen kan ik me het nog wel indenken. Maar had je wel ingeschat als iemand die graag gaat kienen.
Dus overmorgenvroeg staat ze er weerquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Nee, gelukkig komt ze van die 4x misschien 1x binnen, maar hallo, ik wil ook weleens gewoon in mn onderbroek beneden lopen. (theoretisch gesproken dan he)
Welke wist je nog meer niet dan?quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
zemelen is toch een gewoon Nederlands woord
Zemelen is urenlang praten aan de koffietafel over niks.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
zemelen is toch een gewoon Nederlands woord
Dikke kans van wel, want dan is het weer 'mért' geweest, dus dan allerhande dingen van dit fenomeen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus overmorgenvroeg staat ze er weer
Even kijken of manlief een schone onderbroek aan heeft en dan kan de dag weer beginnen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus overmorgenvroeg staat ze er weer
Ik kom mijn eerste jeugdvriendinnetje nog wel eens tegen bij mijn ouders, die vinden ze leuker dan mij gvdquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben echt blij dat mijn vriendinnen nooit zo close met ouders waren. Als man is het misschien nog wel iets erger.
Mijn moeder had vroeger van die vriendinnen. Hele middag beetje koffie drinken en wij maar buiten spelen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zemelen is urenlang praten aan de koffietafel over niks.
Honderd zeventien.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn postbezorger kan waarschijnlijk zo vertellen hoeveel badjassen ik heb
koekjes.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welke wist je nog meer niet dan?
Ja, maar vast niet de kleur van je ondergoed.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hou op, schei uitquote:
Opeens weet je het...quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
niet altijd aanwezigquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar vast niet de kleur van je ondergoed.
#commandoquote:
"verkeerdelijk"quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kienen
Beetje de geestelijk gehandicapte versie dus.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De Brabants/Limburgs/Belgische variant op bingo.
Op zich een goed teken dat ik dit niet weetquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kienen
Mijn oma doet dat altijdquote:
Bestaat dat nog? Dat was echt meer iets voor mijn oma.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:21 schreef UitStraling het volgende:
Al die Brabantse schoonmoeders onder elkaar "wa hedde gij gewonne meej kienen?"
Nul?quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Al die Brabantse schoonmoeders hebben thuis vierhonderd brei-etuitjes liggen met bloemetjes van de blokkerquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:21 schreef UitStraling het volgende:
Er zit hier toch een cultuurverschilquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:21 schreef UitStraling het volgende:
Dat is wel de (Brabantse) helquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:21 schreef UitStraling het volgende:
Mijn oma kneep vroeger altijd hard in mijn wangen "zie je er wat minder uit als een klein lijkje"quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn oma doet dat altijd![]()
Hoi oma, drie kussen, knuffel en dan knijpt ze even in je zijvet om te checken of je bent aangekomen
Wil ze je verkopen op de mért?quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn oma doet dat altijd![]()
Hoi oma, drie kussen, knuffel en dan knijpt ze even in je zijvet om te checken of je bent aangekomen
Oh ja, oma's hebben totaal geen filter.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn oma kneep vroeger altijd hard in mijn wangen "zie je er wat minder uit als een klein lijkje"
Was jij vroeger zo'n pips binnenzit-kind met cara?quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn oma kneep vroeger altijd hard in mijn wangen "zie je er wat minder uit als een klein lijkje"
Wat is een mert?quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil ze je verkopen op de mért?
Watquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Best erg dat ik op basis van hoe US en 4EBE hebben er schrijven is ze ongeveer op de kaart in Brabant kan plaatsen.
US, kom er maar inquote:
Zo'n kienzaaltje ruikt ook echt naar groentesoep, worstenbroodjes en urine.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is wel de (Brabantse) hel
Niet caviapis, toevallig?quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n kienzaaltje ruikt ook echt naar groentesoep, worstenbroodjes en urine.
Bestaan die echt nog?quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jullie hebben speciale zaaltjes voor het Kienen?quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Merk het aan mn moeder ook. Lopen we over straat. Zegt ze ineens:"Zoooooo, die is dik."
Ik:Dat kunnen ze horen
Mn moeder: hm?
Verkopen ze daar ook worstnbroitjes?quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Het Groot Valkenswaards Kienstadion, wie kent het niet.
quote:
Gisteren nog even naar binnen gelopenquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jullie hebben speciale zaaltjes voor het Kienen?![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ik kom niet op de markt. Daar lopen types als Gordon rondt.
Is dit niet gewoon 'de generatie' Mijn ouders zeggen ook soms dingen dat ik denk 'dat zég je toch niet'quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Merk het aan mn moeder ook. Lopen we over straat. Zegt ze ineens:"Zoooooo, die is dik."
Ik:Dat kunnen ze horen
Mn moeder: hm?
denket. Witnie.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verkopen ze daar ook worstnbroitjes?
Wittegeit of witnie?quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Gisteren nog even naar binnen gelopen
Da gleuft ginne kut meer.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik spreek keurig ABN en geen Brabants dialect.
Alleen als er een beetje fatsoenlijke mensen zijn.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Je komt niet op veel plekken ofwel?
Alleen elitaire etablissementen en hipsige damsco dingen denk ik.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Je komt niet op veel plekken ofwel?
Ik geloof dat ik dat al vrij vroeg vond van mijn moeder, maar ik scheen dat vroeger als kind ook weleens gezegd te hebben tegen een dikke meneer. Die meneer zei toen: ja je hebt wel gelijk meisje.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon 'de generatie' Mijn ouders zeggen ook soms dingen dat ik denk 'dat zég je toch niet'![]()
Dat vindt gen xylmnop overigens ook van ons
"Godfried van Bouillon."quote:
Vandaar dat je ook in deze SC zit.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alleen als er een beetje fatsoenlijke mensen zijn.
Nog tien jaar met de huidige schoonmoeder en je spreekt perfect Brabantsquote:
'alleen maar nette mensen'quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vandaar dat je ook in deze SC zit.
En ben je stuk gelukkiger.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog tien jaar met de huidige schoonmoeder en je spreekt perfect Brabants![]()
Dan heeft je leven zin gehad
Dit is ook een gęnante uitlaatklep.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vandaar dat je ook in deze SC zit.
Ook lekker dan als je overal anders maar een beetje moet doen alsof, zie je er op je dertigste uit als een droge aardappel.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is ook een gęnante uitlaatklep.
Een guilty pleasure.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is ook een gęnante uitlaatklep.
Zoals driekwart van heel NL?quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook lekker dan als je overal anders maar een beetje moet doen alsof, zie je er op je dertigste uit als een droge aardappel.
Kwam laatst een kapster van me tegen. Die heeft een paar zware jaren gehad zeg.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook lekker dan als je overal anders maar een beetje moet doen alsof, zie je er op je dertigste uit als een droge aardappel.
ach ik krijg steeds meer de indruk dat we hier met z'n allen toch nét niet helemaal op een dwarsdoorsnede van de samenleving zittenquote:
Moraalridderes gespot!quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ach ik krijg steeds meer de indruk dat we hier met z'n allen toch nét niet helemaal op een dwarsdoorsnede van de samenleving zitten
Wat gaf het weg?quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ach ik krijg steeds meer de indruk dat we hier met z'n allen toch nét niet helemaal op een dwarsdoorsnede van de samenleving zitten
Je hebt meer dan één kapster?quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kwam laatst een kapster van me tegen. Die heeft een paar zware jaren gehad zeg.
Polonaisequote:Op maandag 2 augustus 2021 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In onderbroek de polonaise meelopen "gewoon schijt aan hebbe witte wel"
Gohquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Aangezien ik geen 30 meer ben vermoed ik dat ik ook voor de term 'droge aardappel' kwalificeerquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat vreemd?quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hebt meer dan één kapster?
quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iedereen hier is raar en denkt te veel aan eten.![]()
Maar ik vind jullie wel lief hoor.
Als je gelukkig bent en jezelf kunt zijn kun je heel lang een sappig kersje blijven hoorquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Aangezien ik geen 30 meer ben vermoed ik dat ik ook voor de term 'droge aardappel' kwalificeer
Verkeerde account Bitterbal.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Speaking off...
Ik ga sushi bestellen, omnomnom
quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind Bos nog steeds het normaalst. En die woont begeleid
Heb er maar één op dit moment. Maar de ander is weggegaan een tijd geleden en die knipte me ook graag.quote:
Wat is een huidroutine?quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zolang je een beetje een vettig huidtype hebt en een goede huidroutine, kun je best jonger door het leven.![]()
Kan uitfit-technisch vandaag ook door voor een kind van 6.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je gelukkig bent en jezelf kunt zijn kun je heel lang een sappig kersje blijven hoor
[..]
[..]
Huidverzorging in de ochtend en avond.quote:
Bij een aantal kan ik me dat niet voorstellen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat we irl, allemaal supersaai en degelijk zijn
Inb4 spreek voor jezelf 4E
Vlechtjes, zwemluier, kapotte knieën en je sabbelt al de hele dag op dezelfde sinaasappellolly?quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kan uitfit-technisch vandaag ook door voor een kind van 6.
/care
Vandaar ook de disclaimer.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij een aantal kan ik me dat niet voorstellen.
Raar dit.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huidverzorging in de ochtend en avond.
Hoge staart, tuinbroek en sterretjes oorbellenquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vlechtjes, zwemluier, kapotte knieën en je sabbelt al de hele dag op dezelfde sinaasappellolly?
Voor mij normaalquote:
Shit betrapt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik vermoed wel wat bijzondere vlierflappersquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Gebruik je geen dagcrčme. Straks ben je 40 en en ziet je huid eruit als een 80 jarige hagedis.quote:
Hoge staartquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoge staart, tuinbroek en sterretjes oorbellen
Woon je op Terschelling ofzo?quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kak, alle sushitenten zijn op maandag gesloten, wat is deze shizzle..
Ik heb een piemel.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gebruik je geen dagcrčme. Straks ben je 40 en en ziet je huid eruit als een 80 jarige hagedis.
3x raden waar ik woon, op basis van eerdere postsquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Woon je op Terschelling ofzo?
Gefeliciteerd.quote:
Gezellig daar in Boekelquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kak, alle sushitenten zijn op maandag gesloten, wat is deze shizzle..
Joeee, oke Helmondquote:
Maaskantje.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
3x raden waar ik woon, op basis van eerdere posts
Oss.quote:
Afgezakte Aussie aan, paren tegen de schutting van de buren met iemand die toevallig zijn hond aan het uitlaten wasquote:
Haha, US woont in Horzik.quote:
Ongetwijfeld ook zo'n brakke groen uitgeslagen schutting nog slechter dan bouwmarkt-kwaliteit. Ding staat dan ook een beetje scheef en ga je goed te keer lig je met schutting en al in de tuin van de buren.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Afgezakte Aussie aan, paren tegen de schutting van de buren met iemand die toevallig zijn hond aan het uitlaten was
quote:
"Hoi schat, vergeet je niet om vanavond een schone onderbroek aan te doen als je met mevrouw 4E in bed duikt. "quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lol, mn schoonloeder belde alweer.. net 2 uur en een kwartier hier geweest.
Ik vind dit zo raawwwwwrrrr
Even vragen hoe je dag was?quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
"Hoi schat, vergeet je niet om vanavond een schone onderbroek aan te doen als je met mevrouw 4E in bed duikt. "
Ze belde niet naar mij, want dat durft ze waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even vragen hoe je dag was?
Je-mig zegquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die plakzooi trek je dan toch juist uit?quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
"Hoi schat, vergeet je niet om vanavond een schone onderbroek aan te doen als je met mevrouw 4E in bed duikt. "
Mijn facepalm zie je nog in Den Dungen.quote:
Jouw schone onderbroeken plakken?quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die plakzooi trek je dan toch juist uit?
Op de mért?quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik haal mijn groentjes wel altijd in Den Dungen
Mihoen-etersquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik lees hier op de kaart van de Chinees: mihoen met babi pangang (zit bij elkaar)
PARDON?
Als in.. door elkaar heen? Wat een boer zoekt vrouw- taferelen zeg
Vind je warme sla lekker?quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar het kapsalon schandvoer zit er weer in hoor. Hoeft geen traditie van gemaakt te worden.
Die kapsalon kleeft nu als te dikke mayonaise aan de binnenkant van je aorta, voor altijd.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar het kapsalon schandvoer zit er weer in hoor. Hoeft geen traditie van gemaakt te worden.
Nee. groen er gauw vanaf geschraapt maar de rest was ook niet geweldig. Dusjah.quote:
dissolve ik wel weer met een extra slokje whisky vanavond of zo.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kapsalon kleeft nu als te dikke mayonaise aan de binnenkant van je aorta, voor altijd.
Ken daar serieus niks vanquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ze hebben wel rare namen daar bij jou, US
Woud, De Bus, Hersend, Hoek
Ben weer veilig terug hoor, geen reden tot paniekquote:Op maandag 2 augustus 2021 17:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laat je wel op tijd van je horen? Anders hebben we hier weer een bal in paniek
Nee, dat snap ikquote:
Klinkt daar allemaal alsof de inspiratie op was. Ik bedoel Empel, Hedel, Ruimel... wat zijn dat voor namen johquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Klinkt daar allemaal alsof de inspiratie op was. Ik bedoel Empel, Hedel, Ruimel... wat zijn dat voor namen joh
Googlemaps eerderquote:
Empel en Hedel ken je toch wel?quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Klinkt daar allemaal alsof de inspiratie op was. Ik bedoel Empel, Hedel, Ruimel... wat zijn dat voor namen joh
quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb ook een Brabantse kat bedenk ik me nuquote:Op maandag 2 augustus 2021 19:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]"doe maar wat"
Je vergeet Bladel en Reusel.
In Reusel heb ik mijn caven gehaald.
Geen idee. Wel Hongerige Wolf en Doodstilquote:Op maandag 2 augustus 2021 19:01 schreef UitStraling het volgende:
In Groningen ligt toch ook een plaatsje Wolvenjacht of zoiets?
Wat moet ik in Empel en Hedel doen danquote:Op maandag 2 augustus 2021 19:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Empel en Hedel ken je toch wel?
Ruimel is wel een leuke naam voor een hond, een bruine, die zich vaak krabt, en slecht luistert.
Mijn kat komt uit Friesland.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb ook een Brabantse kat bedenk ik me nu
Zit je nu nog boven?quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]"doe maar wat"
Je vergeet Bladel en Reusel.
In Reusel heb ik mijn caven gehaald.
Hongerige Wolf. Bij Bad Nieuweschans.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:01 schreef UitStraling het volgende:
Grunn is heel ver wegquote:Op maandag 2 augustus 2021 19:01 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb ook een Amsterdammerquote:Op maandag 2 augustus 2021 19:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn kat komt uit Friesland.
Hongerige Wolf is met stip de mooiste plaatsnaam van het landquote:Op maandag 2 augustus 2021 19:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Geen idee. Wel Hongerige Wolf en Doodstil
Haal die camera eens weg, Bupa.quote:
Kapot schuppen dan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn kat komt uit Friesland.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:03 schreef UitStraling het volgende:
Reusel ben ik nog ooit bekeurd voor wildplassen, ik had niet in de gaten dat ik midden op het dorpsplein stond tegen een glazen muurtje en het was mčrt en overdag en ik had al wat drankjes op en mijn vriendin was boos
We gaan bieden, het is mooier dan op de foto's vond ik. Ik zou wel echt super teleurgesteld zijn als we dit niet krijgen nu.. want dit gaan we niet meer snel vinden, maar goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haal die camera eens weg, Bupa.
Ik weet niet waar je dan helemaal heen moet in Groningen als het vanaf Assen nog drie kwartier is. Maar daar bovenin kun je van ellende wel een beetje doodgaan. Oost Groningen overigens ook.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Grunn is heel ver weg
Ben je bij Assen en denk je dat je er bijna bent, nee hoor.. mag je nog 3 kwartier.
Nou, het was Oost-Groningen.. Woldendorp of zoquote:Op maandag 2 augustus 2021 19:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dan helemaal heen moet in Groningen als het vanaf Assen nog drie kwartier is. Maar daar bovenin kun je van ellende wel een beetje doodgaan. Oost Groningen overigens ook.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We gaan bieden, het is mooier dan op de foto's vond ik. Ik zou wel echt super teleurgesteld zijn als we dit niet krijgen nu.. want dit gaan we niet meer snel vinden, maar goed.Jeetje wat modern.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En geen zwembad
-XOXO-
Ik zou echt niet weten wat hier staatquote:Op maandag 2 augustus 2021 19:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Je hebt daar ook mooie caven met California tekening.
[..]
We gaan bieden, het is mooier dan op de foto's vond ik. Ik zou wel echt super teleurgesteld zijn als we dit niet krijgen nu.. want dit gaan we niet meer snel vinden, maar goed.Gaaf! Lekker dicht bij de Bodensee ook, FrauenfeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Cavia's met donkere neusjes, oortjes en pootjes.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten wat hier staat
Neequote:Op maandag 2 augustus 2021 19:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jeetje wat modern.![]()
En geen zwembad
[..]
We gaan bieden, het is mooier dan op de foto's vond ik. Ik zou wel echt super teleurgesteld zijn als we dit niet krijgen nu.. want dit gaan we niet meer snel vinden, maar goed.O wow. Dat is tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Modern ook
![]()
Veel kapers op de kust?![]()
Nee, dat is cavia's, maar ik ben een beetje idioot.quote:
Dat definieert doodgaan welquote:Op maandag 2 augustus 2021 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, het was Oost-Groningen.. Woldendorp of zo
* noteert.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cavia's met donkere neusjes, oortjes en pootjes.
Dat rood in de badkamer ga je wel weghalen toch?quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
NeeMaar ja, misschien ooit jacuzzi in de tuin als we eindelijk weer wat geld over hebben
Jezus, zeik niet zo mensquote:Op maandag 2 augustus 2021 19:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat rood in de badkamer ga je wel weghalen toch?
Geen idee, 2 anderen zei de makelaar dus waarschijnlijk max 1?quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O wow. Dat is tofModern ook
![]()
Veel kapers op de kust?
Tof!quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We gaan bieden, het is mooier dan op de foto's vond ik. Ik zou wel echt super teleurgesteld zijn als we dit niet krijgen nu.. want dit gaan we niet meer snel vinden, maar goed.
Ja dat was ook mijn eerste gedachte toen ik de foto's zagquote:Op maandag 2 augustus 2021 19:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat rood in de badkamer ga je wel weghalen toch?
Ja, wtf is dat voor depressieve bendequote:
Als je die armslag hebt gewoon doenquote:Op maandag 2 augustus 2021 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, 2 anderen zei de makelaar dus waarschijnlijk max 1?Maar goed, een vrijstaand huis in zo'n rustige straat bij het bos in een stad raken we altijd wel weer kwijt lijkt me. Dus ook als we over de vraagprijs heen moeten vind ik geen ramp.
Als we dit krijgen mag iedereen langs komen voor een meet, want genoeg logeerplekquote:Op maandag 2 augustus 2021 19:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Binnenkort hopelijk housewarming bij kwiwi
Zie je wel Buda. ze is het gewoon met me eensquote:Op maandag 2 augustus 2021 19:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat was ook mijn eerste gedachte toen ik de foto's zagMaar gek genoeg zag het er ter plekke niet zo raar uit. Mijn smaak is het niet hoor, ik ben meer van het hout. Maar voor de komende jaren prima.
Jaquote:Op maandag 2 augustus 2021 19:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zie je wel Buda. ze is het gewoon met me eens![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oud, hout en conservatief.
Van die oudemensenmeuk net als Etto dusquote:Op maandag 2 augustus 2021 19:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rode badkamerkastjes.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waar heb jij bij tijd en wijle last van
Doet niks af aan mijn post.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zie je wel Buda. ze is het gewoon met me eens![]()
Zoals bij ieders tante dus?quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er gebeurt daar over het algemeen echt niet zo veel. Trieste omgeving inderdaad. Om nou te zeggen 'daar ga je voor je lol wonen'..... nope.....quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wtf is dat voor depressieve bendeLijkt het Oostblok wel
Af en toe eng hoeveel Etto en Dimmy op elkaar lijken.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van die oudemensenmeuk net als Etto dus
Dat doelbewust willen zaniken over iets waar iemand blij mee isquote:Op maandag 2 augustus 2021 19:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Don't touch Buda's inner circle
Ook al klonenquote:Op maandag 2 augustus 2021 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Af en toe eng hoeveel Etto en Dimmy op elkaar lijken.
Sommige dingen overlappen somsquote:Op maandag 2 augustus 2021 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van die oudemensenmeuk net als Etto dus
Hahaha.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
True to that.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat doelbewust willen zaniken over iets waar iemand blij mee isGewoon verderfelijk gedrag.
Die ros je er gewoon uit als je ze niet wat vindquote:
Nou wat een kudtmensen hier allemaalquote:Op maandag 2 augustus 2021 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een prachtige woondoos onder de brugquote:Op maandag 2 augustus 2021 19:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die ros je er gewoon uit als je ze niet wat vind![]()
Als je alles van je nieuwe huis mooi moet vinden ga je nooit wat vinden.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou wat een kudtmensen hier allemaal
Het is niet doelbewust afzeiken hoor. Gewoon mijn eerlijke mening.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat doelbewust willen zaniken over iets waar iemand blij mee isGewoon verderfelijk gedrag.
Mene gij niequote:Op maandag 2 augustus 2021 19:16 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb knalrode gordijnen in de keuken, is hip en fruitig en geeft het een air van joie de vivre
Fruitigquote:Op maandag 2 augustus 2021 19:16 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb knalrode gordijnen in de keuken, is hip en fruitig en geeft het een air van joie de vivre
Je houdt je eerlijke mening maar gewoon voor je of vraag aan je tandartsmama of ze een stukje opvoeding over wil doen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is niet doelbewust afzeiken hoor. Gewoon mijn eerlijke mening.![]()
Het is een leuk huisje alleen niet mijn smaak.
[..]
We gaan bieden, het is mooier dan op de foto's vond ik. Ik zou wel echt super teleurgesteld zijn als we dit niet krijgen nu.. want dit gaan we niet meer snel vinden, maar goed.Mooi huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie keuken ook, modern. Kraan aan de juiste kant.Vakman pur sang
Een heropvoedingsbeugeltje.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je houdt je eerlijke mening maar gewoon voor je of vraag aan je tandartsmama of ze een stukje opvoeding over wil doen.
Jeetje heb je zand tussen je bilspleet ofzo?quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je houdt je eerlijke mening maar gewoon voor je of vraag aan je tandartsmama of ze een stukje opvoeding over wil doen.
Appelsap is echt zoiets dat je alleen in het ziekenhuis drinktquote:Op maandag 2 augustus 2021 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fruitig![]()
Past bij de appelsap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |