SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja, al die pennetjes en deuveltjes zijn leuk en aardig, maar het heeft zo zn nadelenquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel jammer dat die dingen daar niet echt op gebouwd zijn.
ja dat zag er weird uit ja. Dat stuur heb ik nog niet gezienquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:40 schreef gianni61 het volgende:
vanmorgen al een gebroken stuur, nu een gebroken polstok.
gaat lekker met het materiaal
En dan janken?quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga even een lamp aandoen hier.
polstok heb ik gelukkig nooit gebroken.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:40 schreef gianni61 het volgende:
vanmorgen al een gebroken stuur, nu een gebroken polstok.
gaat lekker met het materiaal
Als ik wil huilen dan zet ik mijn pet wel op.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan janken?
Janken met de lamp aan..
Weet niet of 2 s'en zo'n goed idee isquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we nog een 's' erbij kopen.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, nee gewoon echte grote mensen lampen, geen kale peertjes
Ach ja, sommige mensen (ik) hebben nog verhuisdozen ergens in de kast of kamer staan.quote:
Wikipedia vindt het wel okquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of 2 s'en zo'n goed idee is
klapte gewoon in 1 keer helemaal er afquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat zag er weird uit ja. Dat stuur heb ik nog niet gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ja maar dubbel S is nog wel een beetje beladen sinds 1945,quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wikipedia vindt het wel ok
https://nl.wikipedia.org/wiki/Polsstokhoogspringen
ik denk een kneuzingquote:
laten we niet doen alsof een pols stok wel logisch isquote:
Dat zit ook bij de steeplechase.quote:
Klinkt als heel veel moeitequote:
zo ziet het ook uit.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt als heel veel moeite
Ik zou niet eens over de eerste hindernis komen.quote:
Op je toffels.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou niet eens over de eerste hindernis komen.
te korte benen..quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou niet eens over de eerste hindernis komen.
quote:
En gebrek aan wilskracht ..quote:
dat helpt ook niet echt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
En gebrek aan wilskracht ..
Kan net een rondje meerennen op dat tempo denk ik.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Op de brommer hoor die laatste ronde
Zou ik ook knap vindenquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan net een rondje meerennen op dat tempo denk ik.
Heeft ze gewonnenquote:
k ga het niet proberen. Ik doe over 5km minimaal 10 minuten langerquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op brommer houd ik het misschien nog wel 2 rondjes volquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze rennen best wel goed door, maar een rondje zou nog wel moeten lukken. Liefst niet de laatste ronde waar ze extra snel rennen.quote:
Toffelsteeplestruikelchase.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
En gebrek aan wilskracht ..
Ja dat was de 1500, dat komt laterquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft ze gewonnen![]()
Zag vanmorgen die race dat ze op d'r bek ging en vervolgens alsnog als eerste over de streep kwam
Is Hassan een vrouw?quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft ze gewonnen![]()
Zag vanmorgen die race dat ze op d'r bek ging en vervolgens alsnog als eerste over de streep kwam
Nieuw Olympisch record.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor jou hebben we de tepel-chase.
Ja dit is niet die ene die een nieuwe jas an heeftquote:
Iets doen we toch verkeerd Losquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Weet je wat het is, je krijgt niemand erbij nu, allemaal zitten ze in all resorts in Marmaris. Die bouwvakkerts.
Daar is men nog niet uit.quote:
Was toch ook ophef over zo'n vrouwelijke professor op Oxford, die weigerde zwangere mensen te zeggen in plaats van zwangere vrouwen, shame shame shamequote:Op maandag 2 augustus 2021 15:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar is men nog niet uit.
Vandaag wel eerste transseksueel op de spelen bij het gewichtheffen.
Eerst man nu vrouw, hoe dan? Vraag ik me af. Dat dat mag.
O ja las het gisterenquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was toch ook ophef over zo'n vrouwelijke professor op Oxford, die weigerde zwangere mensen te zeggen in plaats van zwangere vrouwen, shame shame shame
net als dat moedermelk ineens mensenmelk moet hetenquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was toch ook ophef over zo'n vrouwelijke professor op Oxford, die weigerde zwangere mensen te zeggen in plaats van zwangere vrouwen, shame shame shame
Mensenmelkquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensenmelk doet me eerder aan een soort soylent green denkenquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
net als dat moedermelk ineens mensenmelk moet hetenkolderiek
Of borstkasvoeding.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
net als dat moedermelk ineens mensenmelk moet hetenkolderiek
Die is alweer uitgeschakeld ook.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar is men nog niet uit.
Vandaag wel eerste transseksueel op de spelen bij het gewichtheffen.
Eerst man nu vrouw, hoe dan? Vraag ik me af. Dat dat mag.
De mens Godquote:
Omdat ze er niks van bakte zal het wel met een sisser aflopen. Als ze met 2 vingers in de neus had gewonnen zou het erger zijnquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:14 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/olympis(...)slukte-pogingen.html
Transgenders in zulke sportcompetitiesWaarom gooien we mannen en vrouwen niet gewoon in alle sporten op één hoop?
Oh was hier al gepost zie ik nu![]()
Ja, je kunt er natuurlijk op wachten dat dat een keer gaat gebeuren.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Omdat ze er niks van bakte zal het wel met een sisser aflopen. Als ze met 2 vingers in de neus had gewonnen zou het erger zijn
quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:17 schreef UitStraling het volgende:
Jan, als je de baby nog een keer sperma te eten geeft dan stap ik naar de politie, zeur eens niet zo Marietje, dat is mensenmelk"
Mensenpap dan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:17 schreef UitStraling het volgende:
Jan, als je de baby nog een keer sperma te eten geeft dan stap ik naar de politie, zeur eens niet zo Marietje, dat is mensenmelk"
Het gebeurt alquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, je kunt er natuurlijk op wachten dat dat een keer gaat gebeuren.
Mensenpap met stukjes en sliertjesquote:
Gewoon een zak geld tegenaan gooien en dan is 'ie van jou.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:09 schreef kwiwi het volgende:
Straks weer bezichtiging van een huis. Word er een beetje moe van
quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het gebeurt al
Bij de UFC vecht een transgender bij de vrouwen mee die er al een paar half het ziekenhuis in gemept heeft.
Meteen een gat in de buitenmuur.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon een zak geld tegenaan gooien en dan is 'ie van jou.
Wordt geserveerd met soepstengels en croutonsquote:
vecht"sporten" walg ik echt vanquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het gebeurt al
Bij de UFC vecht een transgender bij de vrouwen mee die er al een paar half het ziekenhuis in gemept heeft.
Ja maar wij zijn meestal niet degenen met de grootste zak geldquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon een zak geld tegenaan gooien en dan is 'ie van jou.
Dat kan toch nietquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het gebeurt al
En broccoliroosjes en gehaktballetjesquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wordt geserveerd met soepstengels en croutons
quote:
klopt, maar ja, het gebeurt blijkbaar tochquote:
Kun je ze beter hun eigen competitie gevenquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
klopt, maar ja, het gebeurt blijkbaar toch
Watertanden.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En broccoliroosjes en gehaktballetjes
ik heb er niks op tegen. zolang het een eerlijk gevecht is.quote:
Dan gaan we allemaal naar goalball kijkenquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:14 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/olympis(...)slukte-pogingen.html
Transgenders in zulke sportcompetitiesWaarom gooien we mannen en vrouwen niet gewoon in alle sporten op één hoop?
Oh was hier al gepost zie ik nu![]()
wel makkelijk kampioen worden als je de enige bent in je klassequote:Op maandag 2 augustus 2021 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je ze beter hun eigen competitie geven
Gewoon meedoen in de klasse van je geboortegeslacht.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je ze beter hun eigen competitie geven
Vechtsport is barbaarsquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:29 schreef UitStraling het volgende:
Vechtsporten (zonder al teveel regels) zijn eigenlijk de enige pure sporten (survival of the fittest) ja en hardlopen dan (wegrennen), beter dan een stel stofzuigende mannen op een veldje of volwassen kerels op kinderfietsjes.
Wat is dit, doe je dit blind of wat?quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan gaan we allemaal naar goalball kijken
Eensquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon meedoen in de klasse van je geboortegeslacht.
En anders is competitiesport gewoon een offer dat je moet maken.
Bal die geluid maakt volgens mij.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is dit, doe je dit blind of wat?
Dan heb je nog een aantal "uitzonderingen" zoals Caster Semaya natuurlijk.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En anders is competitiesport gewoon een offer dat je moet maken.
Ja op dat punt is de hele discussie ooit begonnen denk ikquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:30 schreef datismijnmening het volgende:
Ligt er een beetje aan welke vechtsport. De MMA/UFC-vechters zijn vrij barbaars. Boksen en Judo is dat nauwelijks.quote:
Lichamelijk maar vooral psychologisch zoveel boeiender dan badminton, tafeltennis of windsurfen, dat zijn hoogstens campingspelletjes voor suffe mensen.quote:
Tuurlijk zijn er uitzonderingen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heb je nog een aantal "uitzonderingen" zoals Caster Semaya natuurlijk.
MMA / UFC maar ook boksen is gewoon elkaar zo hard mogelijk de tering in rammenquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan welke vechtsport. De MMA/UFC-vechters zijn vrij barbaars. Boksen en Judo is dat nauwelijks.
Dit is toch serieus voor zwakzinnigen of niet?quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan gaan we allemaal naar goalball kijken
Zo kun je heel veel sporten toch ridiculiseren?quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MMA / UFC maar ook boksen is gewoon elkaar zo hard mogelijk de tering in rammen![]()
De rest vind ik ook niksOok die jurering
strafje hier want jas gepakt, strafje daar je haar zit als een banaan, uitgeschakeld
![]()
Snap die mensen ook niet die daar nou hun hele levn jarenlang voor opzij zetten.
Dit is gewoon het vergoeilijken van ordinaire sensatiezucht. Jij wilt gewoon zo veel mogelijk bloed zien en dat heet dan "psychologisch boeiend"quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:34 schreef UitStraling het volgende:
vooral psychologisch zoveel boeiender dan badminton,
Nee, MMA is kickbokser gecombineerd met knuffelen op de grond, daarom vind ik dat een stuk minder boeiend om te kijkenquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MMA / UFC maar ook boksen is gewoon elkaar zo hard mogelijk de tering in rammen![]()
De rest vind ik ook niksOok die jurering
strafje hier want jas gepakt, strafje daar je haar zit als een banaan, uitgeschakeld
![]()
Snap die mensen ook niet die daar nou hun hele levn jarenlang voor opzij zetten.
Ja misschien welquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo kun je heel veel sporten toch ridiculiseren?
Paralympics he. Wel voor gehandicapten ja. Niet per se zwakzinnigen hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is toch serieus voor zwakzinnigen of niet?
Muggsy Boguesquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn er uitzonderingen.
Topsport bestaat uit uitzondering. Als je 1.60 bent ga je nevernooitniet in de NBA spelen.
En dat dan "Arts" noemenquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, MMA is kickbokser gecombineerd met knuffelen op de grond, daarom vind ik dat een stuk minder boeiend om te kijken
Ik kan nog zover terug met bepaalde momenten uit etappes.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja misschien welIk heb wielrennen jarenlang de grootste onzin ter wereld gevonden. Pak lekker de bus als je van A naar B moet. Ondertussen smul ik wel van alle anekdotes tijdens de Tour
Nee hoor, kijk naar Judo, dat hangt aan elkaar van eerbied en respect terwijl dat soms gasten zijn die binnen drie seconden je ruggengraat via je tenen naar buiten kunnen trekken.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is gewoon het vergoeilijken van ordinaire sensatiezucht. Jij wilt gewoon zo veel mogelijk bloed zien en dat heet dan "psychologisch boeiend"
Een van mijn vrienden heeft op best aardig niveau Judo beoefend. Een andere vriend van mij geloofde niet dat hij hem zo op de grond kon leggen. Die vloog daarna ineens door de lucht.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk naar Judo, dat hangt aan elkaar van eerbied en respect terwijl dat soms gasten zijn die binnen drie seconden je ruggengraat via je tenen naar buiten kunnen trekken.
US zou het liefst gladiatorengevechten weer terugbrengen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is gewoon het vergoeilijken van ordinaire sensatiezucht. Jij wilt gewoon zo veel mogelijk bloed zien en dat heet dan "psychologisch boeiend"
Ieder zn mening.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat dan "Arts" noemen![]()
Niks voor mij iig
US zou een ridder zijn die een mooie jonkvrouw zou scoren op een of ander toernooi. Of juist degene die niet meedeed met het toernooi en evengoed met de jonkvrouwe er vandoor ging.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
US zou het liefst gladiatorengevechten weer terugbrengen.
Dat tweedequote:Op maandag 2 augustus 2021 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
US zou een ridder zijn die een mooie jonkvrouw zou scoren op een of ander toernooi. Of juist degene die niet meedeed met het toernooi en evengoed met de jonkvrouwe er vandoor ging.
Thank you Captain Obvious. Ga nu maar weer achter je gehaktmolen bloed kijkenquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:44 schreef UitStraling het volgende:
En Tour de France kijkers zijn vaak dezelfde kijkers als de Rail Away kijkers
Als we met Foqueville terug zouden gaan naar de Middeleeuwen ben ik eens benieuwd hoe lang we het uit zouden houden daar.quote:
Ik heb nog nooit Rail Away gekekenquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:44 schreef UitStraling het volgende:
En Tour de France kijkers zijn vaak dezelfde kijkers als de Rail Away kijkers
Heeft toch iets mooi, romantisch en puurs, dat er allemaal mannetjes strijden om de hand van een schone jonkvrouwe en dat de beste wint, this is the way.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
US zou een ridder zijn die een mooie jonkvrouw zou scoren op een of ander toernooi. Of juist degene die niet meedeed met het toernooi en evengoed met de jonkvrouwe er vandoor ging.
Nee hij moest gewoon mij weer even narren, 't zijn de hormoontjes hequote:
volgens mij heb ik dat wel eens stomdronken om 4 uur snachts gekeken, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Misschien zat ik ook wel gewoon in een trein.quote:
Toen kwam je ook al een heel eind met in de goede familie geboren zijn.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft toch iets mooi, romantisch en puurs, dat er allemaal mannetjes strijden om de hand van een schone jonkvrouwe en dat de beste wint, this is the way.
Hup Darwin
Drie keer zwaaien slaan met een Claymore en ik heb reanimatie nodig denk ik.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als we met Foqueville terug zouden gaan naar de Middeleeuwen ben ik eens benieuwd hoe lang we het uit zouden houden daar.
Is dat nu anders danquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drie keer zwaaien slaan met een Claymore en ik heb reanimatie nodig denk ik.
Die gasten hadden vroeger toch allemaal een zielig zolderkamerarmpje en een enorm gespierde zwaardarm.
Godver dat is een kutplek om je te snijdenquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:57 schreef LTVDK het volgende:
Godalletyfussarshad een blikje met chocolade amandelen opgemaakt en heel braaf niet helemaal leeggegeten. Wil ik het dekseltje weggooien (zo'n scherp metalen conservending) snijd ik me precies aan de binnenkant van mijn tussen mijn vingers
Ja blijft ook lekker bloeden, en heb natuurlijk geen fatsoenlijke pleister dus die zit er nu een beetje opgefrotquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Godver dat is een kutplek om je te snijden
En dan pas een week van tevoren bekend maken zodat je geen tijd hebt om te trainenquote:
Ik voel dit gewoon helemaal.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:57 schreef LTVDK het volgende:
Godalletyfussarshad een blikje met chocolade amandelen opgemaakt en heel braaf niet helemaal leeggegeten. Wil ik het dekseltje weggooien (zo'n scherp metalen conservending) snijd ik me precies aan de binnenkant van mijn tussen mijn vingers
Daarom: 5 en 6 augustus: Moderne vijfkamp. Met name het onderdeel Paardrijden. Gaat dat zien. Ze krijgen allemaal paarden toebedeeld vanuit de organisatie (van oudsher was het zo dat ze op elkaars paarden gingen rijden) anywy, paarden waar ze geen enkele band mee hebben. Slapstick eerste klasquote:
Waar kan ik dit zien?quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarom: 5 en 6 augustus: Moderne vijfkamp. Met name het onderdeel Paardrijden. Gaat dat zien. Ze krijgen allemaal paarden toebedeeld vanuit de organisatie (van oudsher was het zo dat ze op elkaars paarden gingen rijden) anywy, paarden waar ze geen enkele band mee hebben. Slapstick eerste klas
Om ze eruit te duwen of dood te slaan en te begraven? Voordat m'n mini-shovel accessory to murder isquote:Op maandag 2 augustus 2021 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mn schoonouders zijn (ongevraagd en vooral onaangekondigd) op visite.
Mag ik een mini-shovel van iemand lenen?
Mijn eerste insteek was: eruit te duwen, maar ik vind dat je best goede ideeën hebt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Om ze eruit te duwen of dood te slaan en te begraven? Voordat m'n mini-shovel accessory to murder is
quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn eerste insteek was: eruit te duwen, maar ik vind dat je best goede ideeën hebt.
Doe een beetje gastvrij joh voordat alle spontaniteit uit je leven is gezogen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jij mag ook mijn schoonouders vermaken, hoef ik tenminste zelf niet.quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe een beetje gastvrij joh voordat alle spontaniteit uit je leven is gezogen.
Je zit nu met je rug ernaar toe op je laptop.quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij mag ook mijn schoonouders vermaken, hoef ik tenminste zelf niet.
Snel naar zolder rennen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit op 'zolder' met de deur dicht, heel belangrijk te zijn.quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je zit nu met je rug ernaar toe op je laptop.
Zit ik al standaard, hoefde niet te rennenquote:
Drukdrukdrukdruk met fokken.quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit op 'zolder' met de deur dicht, heel belangrijk te zijn.
TYP TYP TYP TYPquote:
Wel de trap af toch om de deur te openen?quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit ik al standaard, hoefde niet te rennen
"Hoor die meid toch eens hard werken, petje af hoor en ik lust nog wel een bekske koffie meej 'n kuukske"quote:
Je hebt te hoge verwachtingen van mij.quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel de trap af toch om de deur te openen?
Godnondejuquote:Op maandag 2 augustus 2021 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Hoor die meid toch eens hard werken, petje af hoor en ik lust nog wel een bekske koffie meej 'n kuukske"
Pls tell us.quote:
"TikTok-ster"quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Alles aan dit bericht is vaag.
https://www.ad.nl/show/19(...)ilmtheater~a2ecffca/
Popcorn in huis??quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb wel weer zin in een Fok!-rel.
Geen roddels of mislopende huwelijken of per ongeluk zwangerschappen ook niet of zo?quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb wel weer zin in een Fok!-rel.
Iets in de onderhandelingen met een van onze partners waar ik niet van op de hoogte was. Daar brak een aardige storm over los in mijn mailbox.quote:
Altijd leuk, zo'n e-mail slinger waar het halve bedrijf bij betrokken is.quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iets in de onderhandelingen met een van onze partners waar ik niet van op de hoogte was. Daar brak een aardige storm over los in mijn mailbox.
Jup, tot de hoogste directeur aan toe.quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd leuk, zo'n e-mail slinger waar het halve bedrijf bij betrokken is.
Vooral als er zo'n passief agressief sausje overheen zit.
Ik klikte door naar andere berichten, Waaronder de "toplessfoto's" van Britney Spears, spijt van...quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Alles aan dit bericht is vaag.
https://www.ad.nl/show/19(...)ilmtheater~a2ecffca/
quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:53 schreef kwiwi het volgende:
Oh sta nu voor het huis, vlak naast het bos in een rustige wijk die op loopafstand van een winkelgebied ligtDit zou zowaar wel eens wat kunnen zijn.
Deze smiley is daarvoor uitgevonden ---------->quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, tot de hoogste directeur aan toe.
Oh heerlijk, dan pak ik er ook gewoon even wat chips bijquote:Op maandag 2 augustus 2021 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd leuk, zo'n e-mail slinger waar het halve bedrijf bij betrokken is.
Vooral als er zo'n passief agressief sausje overheen zit.
Kijken of ik die in mijn mailtje kan plakkenquote:Op maandag 2 augustus 2021 16:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze smiley is daarvoor uitgevonden ---------->
Ik zat bij mijn vorige bedrijf ineens in een soort digitale bitchfight met twee directeuren en een manager.quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, tot de hoogste directeur aan toe.
Nee, jij moet een huis kopenquote:Op maandag 2 augustus 2021 16:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh heerlijk, dan pak ik er ook gewoon even wat chips bij
Oeh, dat is wel lekkerquote:Op maandag 2 augustus 2021 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zat bij mijn vorige bedrijf ineens in een soort digitale bitchfight met twee directeuren en een manager.
Mean Girls was er niets bij
Het was zo'n formeel bedrijf, dus stel je dan mannen in pakken voor, die dan heel kinderachtig digitaal naar elkaar gaan uithalen.quote:
Oh die zag ik niet. Wel dezequote:Op maandag 2 augustus 2021 16:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik klikte door naar andere berichten, Waaronder de "toplessfoto's" van Britney Spears, spijt van...![]()
"plots"quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:58 schreef UitStraling het volgende:
Bah, ik nam net een slok appelsap terwijl ik dacht dat het water was
Appelsapquote:Op maandag 2 augustus 2021 16:58 schreef UitStraling het volgende:
Klinkt als mijn werkgever. Ook allemaal saaie pakken. Maar doorgaans houdt men het wel netjes hierquote:Op maandag 2 augustus 2021 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was zo'n formeel bedrijf, dus stel je dan mannen in pakken voor, die dan heel kinderachtig digitaal naar elkaar gaan uithalen.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:58 schreef UitStraling het volgende:
Kwam het uit de kraan dan?quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ik appelsap in huis had, heb ik echt nooit.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Appelsap![]()
Over achtergebleven kindersmaken gesproken.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt als mijn werkgever. Ook allemaal saaie pakken. Maar doorgaans houdt men het wel netjes hier![]()
Maar die machtswellustelingen kunnen soms enorm zielig uit de hoek komenTe grote ego's
Nee gedachteloos ingeschonken zonder erbij na te denken, was ook al de derde slok voordat ik dacht huhquote:
Gekookte appelsap.quote:
Er bestaat toch ook zoiets als appelmoes.quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gekookte appelsap.
Is dat een plaatselijke delicatesse?
Iewlquote:Op maandag 2 augustus 2021 17:02 schreef UitStraling het volgende:
Ik had een varkenshaasje in appelsap en witte wijn gekookt van de week
Smaakte naar zoete schoonmaakazijn, mondgevoel was ook wollig en erg nat bij elk hapje, was een succes dus.quote:
En dan een lip hebben over mijn culinaire prestatiesquote:Op maandag 2 augustus 2021 17:02 schreef UitStraling het volgende:
Ik had een varkenshaasje in appelsap en witte wijn gekookt van de week
quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Dit dus!
Zie je ze heel aardig en poeslief tegen elkaar doen op de werkvloer, maar ondertussen kunnen ze elkaar wel ophangen aan die stropdas van ze.
Appelemoess * Brabants accentquote:Op maandag 2 augustus 2021 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er bestaat toch ook zoiets als appelmoes.
Wat doe jij in die omgeving?quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Jup. Allemaal Trumpjes-in-de-dop
Overlevenquote:Op maandag 2 augustus 2021 17:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat doe jij in die omgeving?
Klonk herkenbaarquote:Op maandag 2 augustus 2021 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Overleven![]()
Ik heb gelukkig ook best wel wat normale collega's
Dat heb ik vanavond bij de zoete aardappelfrietquote:Op maandag 2 augustus 2021 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er bestaat toch ook zoiets als appelmoes.
Dit klopt precies.quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Appelemoess * Brabants accent
Eet je koolhydraatbeperkt?quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik vanavond bij de zoete aardappelfriet@:bitterbal
Helaas weet ik daar alles van.quote:
Zoete aardappels proef je altijd zo lang, na drie dagen drijft er nog af en toe zo'n walmpje langs.quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik vanavond bij de zoete aardappelfriet@:bitterbal
Schoonmoeder?quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helaas weet ik daar alles van.
Nee vind ik gewoon lekkerder dan normale frietquote:
Nee, gelukkig niet. Heb weinig te maken met een Sales-afdeling bijvoorbeeld en wat ik aan contact heb, is alleen met een accountmanager en die is redelijk normaal.quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je dat soort types niet waar jij nu werkt?
Pohhhhquote:
Voortaan als je een man zoekt even zijn ouders een verhaaltje voor laten lezen voordat het bedfeestje begint.quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helaas weet ik daar alles van.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voortaan als je een man zoekt even zijn ouders een verhaaltje voor laten lezen voordat het bedfeestje begint.
Die salesmensen zijn het ergstequote:Op maandag 2 augustus 2021 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Heb weinig te maken met een Sales-afdeling bijvoorbeeld en wat ik aan contact heb, is alleen met een accountmanager en die is redelijk normaal.
En mijn collega's zijn normaal en volwassen, niet van die onzekere typjes, werkt een stuk lekkerder dan die roddelcultuur die ik verlaten heb.
Jezus, gewoon op een doordeweekse dag?quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pohhhh
Die nog beneden zit, as we speak
Ok ik ga alquote:Op maandag 2 augustus 2021 17:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ga weg Ga weg Ga weg
Is mijn nieuwe mantra.
Ik zat op die salesafdeling als niet-salesquote:Op maandag 2 augustus 2021 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die salesmensen zijn het ergsteVaak mensen die niks meer in huis hebben dan hun vlotte babbel, maar verder is het één grote zandverstuiving tussen de oren
Maar ik heb er helaas wel mee te maken
Onuitgenodigd, onaangekondigd, ik ga als introvert daar echt dood aan (van binnen)quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus, gewoon op een doordeweekse dag?
quote:
quote:
Nee moet nodig aan de wandelquote:
Is dit Arabisch?quote:
'Appelsap.'quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:58 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Onuitgenodigd, onaangekondigd, ik ga als introvert daar echt dood aan (van binnen)
Ik denk dat ze wachten tot ik naar beneden kom of zo.
Kunnen ze lang wachten, huehuehue
Gelukkig net op tijd erachter gekomen dat ze aan de deur stonden, dus gestopt met drinken.quote:
Even wat context: mijn schoonloeder staat hier soms wel 4x per week aan de deur.quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:25 schreef CherryLips het volgende:
Vriend van me stond zaterdag ook voor de deur beneden, maar ik liep nog in m'n nachthemd de boel te stoffen en te stofzuigen dus toen ging ie maar weer![]()
Misschien even een broodje pindakaas er achteraanquote:Op maandag 2 augustus 2021 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoete aardappels proef je altijd zo lang, na drie dagen drijft er nog af en toe zo'n walmpje langs.
"Ja ik sta in mijn nachthemd te stofzuigen hier"quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:25 schreef CherryLips het volgende:
Vriend van me stond zaterdag ook voor de deur beneden, maar ik liep nog in m'n nachthemd de boel te stoffen en te stofzuigen dus toen ging ie maar weer![]()
Is ze niet in de war met de kringloop?quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even wat context: mijn schoonloeder staat hier soms wel 4x per week aan de deur.
Ze komt dan niet binnen, maar komt van alles afgooien.
Helquote:Op maandag 2 augustus 2021 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even wat context: mijn schoonloeder staat hier soms wel 4x per week aan de deur.
Haha nee, Harry Potter-shirt en warrig haar en vieze adem.quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ja ik sta in mijn nachthemd te stofzuigen hier"
Dit zou voor mij een reden zijn om me door de deur heen naar binnen te knagen.
Dadelijk gaan ze briefjes onder de zolderkamerdeur heen schuiven.quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helaas niet.quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ze niet in de war met de kringloop?
Waarom denk je dat ik boven zit en niet naar beneden kom?quote:
Of een platgetrapte pizzaquote:Op maandag 2 augustus 2021 17:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk gaan ze briefjes onder de zolderkamerdeur heen schuiven.
Had worse.quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha nee, Harry Potter-shirt en warrig haar en vieze adem.
Die zou ik dan naar beneden gooien ja.quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tablet met deze smiley erop --------->
Ik denk niet dat ik iemand kan overtuigen dat ik jou benquote:Op maandag 2 augustus 2021 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou van mijn vrije avond moeten genieten, maar NEE
Wil een van jullie niet mijn stand-in zijn?
Vetpoemels.quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:31 schreef UitStraling het volgende:
Beetje gezellige Brabanders gaan echt niet voor twaalf uur naar huis.
De klootzakken.quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:31 schreef UitStraling het volgende:
Oh ja, je bent ongeveer 2x zo lang als dat ik ben.quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik iemand kan overtuigen dat ik jou ben
Ik wacht al op het appje van mr. 4E dat ik beneden moet komen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:33 schreef UitStraling het volgende:
Dadelijk komt DE vraag "Werrukt oe meske altijd zo lang deur?"
TYP TYP TYP TYPquote:Op maandag 2 augustus 2021 17:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik iemand kan overtuigen dat ik jou ben
Weede gij nog van den carnaval in 1990, da dat stoe met den zwabber ging tongworsteln? Oh nie Laura da was wah.quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:31 schreef UitStraling het volgende:
Lelijke schup.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zal ik naar beneden gaan en vragen of ze naar huis gaan?Waarom ga er niet semi-sociaal bij zitten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Zal ik naar beneden gaan en vragen of ze naar huis gaan?Misschien toch een dorp verder gaan wonen met meneer 4E?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal ik naar beneden gaan en vragen of ze naar huis gaan?Zit je in een familieapp?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan gaan ze nooit meer wegquote:Op maandag 2 augustus 2021 17:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom ga er niet semi-sociaal bij zitten?
Ik woonde heel veel dorpen verderop en nu wonen we in hetzelfde dorpquote:Op maandag 2 augustus 2021 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien toch een dorp verder gaan wonen met meneer 4E?
Nee, gelukkig nietquote:
US Lightquote:Op maandag 2 augustus 2021 17:49 schreef datismijnmening het volgende:
Mensen die hun schoonouders niet leuk vinden hebben de verkeerde partner.
Je zei laatst dat die van jou je niet willen zien.quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:49 schreef datismijnmening het volgende:
Oke, is goed, even Mr 4E inruilen voor een ander model met leuke ouders.quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:49 schreef datismijnmening het volgende:
Klopt wel een beetje, kinderen lijken best wel veel op hun ouders, hoe ouder ze worden des te meer, lang leve genetica.quote:
Wut?quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zei laatst dat die van jou je niet willen zien.
Hoop niet dat hij zo gaat kwekken als zn maquote:Op maandag 2 augustus 2021 17:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt wel een beetje, kinderen lijken best wel veel op hun ouders, hoe ouder ze worden des te meer, lang leve genetica.
Of eentje zonder (schoon)moederquote:Op maandag 2 augustus 2021 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, is goed, even Mr 4E inruilen voor een ander model met leuke ouders.
Plus, wie denk je dat de opvoeding heeft gedaan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt wel een beetje, kinderen lijken best wel veel op hun ouders, hoe ouder ze worden des te meer, lang leve genetica.
Ik zou dan tegen die moeder steeds overdreven bekakt Nederlands praten tot ze kwekt "Wa zedde gij?"quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoop niet dat hij zo gaat kwekken als zn ma![]()
![]()
meh oewe zweetmulderquote:Op maandag 2 augustus 2021 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou dan tegen die moeder steeds overdreven bekakt Nederlands praten tot ze kwekt "Wa zedde gij?"
Ik denk dat dit niet erger kan, dus alles schoonmoeders zijn welkomquote:Op maandag 2 augustus 2021 17:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of eentje zonder (schoon)moeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |