SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja, al die pennetjes en deuveltjes zijn leuk en aardig, maar het heeft zo zn nadelenquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel jammer dat die dingen daar niet echt op gebouwd zijn.
ja dat zag er weird uit ja. Dat stuur heb ik nog niet gezienquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:40 schreef gianni61 het volgende:
vanmorgen al een gebroken stuur, nu een gebroken polstok.
gaat lekker met het materiaal
En dan janken?quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga even een lamp aandoen hier.
polstok heb ik gelukkig nooit gebroken.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:40 schreef gianni61 het volgende:
vanmorgen al een gebroken stuur, nu een gebroken polstok.
gaat lekker met het materiaal
Als ik wil huilen dan zet ik mijn pet wel op.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan janken?
Janken met de lamp aan..
Weet niet of 2 s'en zo'n goed idee isquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we nog een 's' erbij kopen.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, nee gewoon echte grote mensen lampen, geen kale peertjes
Ach ja, sommige mensen (ik) hebben nog verhuisdozen ergens in de kast of kamer staan.quote:
Wikipedia vindt het wel okquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of 2 s'en zo'n goed idee is
klapte gewoon in 1 keer helemaal er afquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat zag er weird uit ja. Dat stuur heb ik nog niet gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ja maar dubbel S is nog wel een beetje beladen sinds 1945,quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wikipedia vindt het wel ok
https://nl.wikipedia.org/wiki/Polsstokhoogspringen
ik denk een kneuzingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |