Ik denk dat Pieters die plek dan wel over zou nemen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:10 schreef heywoodu het volgende:
Iemand heeft zich teruggetrokken van het omnium bij de vrouwen, maar nog onbekend wie. Litouwen heeft namelijk een startbewijs gekregen. Hopelijk niet Wild
Wat komt er allemaal zo vroeg? Marathon o.a. natuurlijk maar dat is later pas.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:35 schreef heywoodu het volgende:
Vandaag was trouwens de laatste dag uitslapen tot 01.00, hierna wordt het elke dag voor middernacht en de volgende drie dagen zelfs ruim ervoor.
Snelwandelen, zwemmen open waterquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:36 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wat komt er allemaal zo vroeg? Marathon o.a. natuurlijk maar dat is later pas.
Ik kijk het zwemmen in open water wel het laatste half uur terug, de rest geloof ik welquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:35 schreef heywoodu het volgende:
Vandaag was trouwens de laatste dag uitslapen tot 01.00, hierna wordt het elke dag voor middernacht en de volgende drie dagen zelfs ruim ervoor.
Maar er mag er maar één per land.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk dat Pieters die plek dan wel over zou nemen.
Dat snelwandelen kan je gewoon skippen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:35 schreef heywoodu het volgende:
Hahahahahaha jij bent af.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:37 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Dat snelwandelen kan je gewoon skippen.
Maar mocht Wild zich terugtrekken dan zou Pieters de vervangster zijn en niet de Litouwsequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar er mag er maar één per land.
Ah juist, zwemmen misschien meepakken maar voor snelwandelen gaat mijn wekker niet af. Sorry heywoodu.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Snelwandelen, zwemmen open water
Eerst nog even hekjelopen voor de Humphry's onder ons.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
NOS komt vast over een kwartier aankakken
50km snelwandelen duurt wel wat langer dan 3 uurquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al die nummers die 3 uur duren en die achterlijk vroeg beginnen kijk ik wel terug op D+. Service he
Die moeten het maar lekker houden bij bootje varen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Nog een paar jaartjes wachten, dan komt Nieuw-Zeeland de wielerwereld veroveren.
Ja, daar ga ik al helemaal niet het wekkertje voor zetten. Dat is bewust je rite slopenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:39 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
50km snelwandelen duurt wel wat langer dan 3 uur
Moeten zij weten, wij weten wel beter en kijken op D+quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:40 schreef Szura het volgende:
NOS herhaalt nu een beachvolleybalwedstrijd
Gewichtheffen is vanmiddag pas hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom zenden ze een juryhobby uit terwijl het mooiste onderdeel van de hele Spelen gaande is?
Gewichtheffen is een sport, geen hobby.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewichtheffen is vanmiddag pas hoor.
Ach, we zitten in de eindsprint inmiddels. Alle remmen los.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, daar ga ik al helemaal niet het wekkertje voor zetten. Dat is bewust je rite slopen
Die kunnen zich straks plaatsen voor de strijd om brons en goud.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:42 schreef TheVulture het volgende:
Waarom is die paring hier dan weer 6-7 ; 5-8 ; 2-3 en 1-4?
Gaan de 4 snelste tijden dan gewoon voor de medailles?
Ja maar waarom dan niet gewoon 1-8, 2-7 etc.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:43 schreef Aguero het volgende:
[..]
Die kunnen zich straks plaatsen voor de strijd om brons en goud.
Beetje zinloze ronde dit.
Omdat je dan twee landen hebt die niet voor hetzelfde rijden denk ik. Geen idee waarom dit verder zo in elkaar zit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar waarom dan niet gewoon 1-8, 2-7 etc.
First roundquote:Race Distance: 4000m - Progression: The eight teams will be matched in the First Round as follows: The 6th fastest team against the 7th fastest team. The 5th fastest team against the 8th fastest team. The 2nd fastest team against the 3rd fastest team. The fastest team against the 4th fastest team.
quote:Race Distance: 4000m - Progression: The winners of heats 3 and 4 in the First Round ride the final for the gold and silver medals. The remaining six teams will be ranked by their times in the First Round and will be paired as follows: The two fastest teams ride the final for the bronze medal. The next two fastest teams ride the final for 5th and 6th places. The last two teams ride the final for 7th and 8th places.
Ja ik lees het net dat van de top 4 de winnaars voor goud gaan, en de rest wordt dan weer op tijd gerangschikt. Ingewikkelde formulequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:46 schreef Aguero het volgende:
[..]
Omdat je dan twee landen hebt die niet voor hetzelfde rijden denk ik. Geen idee waarom dit verder zo in elkaar zit.
Er is toch ook wel een bronzen finale lijkt me?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik lees het net dat van de top 4 de winnaars voor goud gaan, en de rest wordt dan weer op tijd gerangschikt. Ingewikkelde formule
Zet er dan meteen een bagagedrager opquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:47 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Maar kijk dan, dit kan toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |