Donder dan gewoon een eind op met je eindeloze pessimistische gekanker.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee joh.. het is allemaal niet zo schokkend. Heb alleen geen zin om krampachtig positief te doen over het huidige Feyenoord terwijl daar geen reden voor is.
Neuh..quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Donder dan gewoon een eind op met je eindeloze pessimistische gekanker.
Alleen zijn er genoeg redenen om positief te zijn. Dat jij die niet ziet is een ander verhaal.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee joh.. het is allemaal niet zo schokkend. Heb alleen geen zin om krampachtig positief te doen over het huidige Feyenoord terwijl daar geen reden voor is.
Voor de korte termijn niet, voor de langere termijn misschien wel want een club als Feyenoord komt er altijd wel weer bovenop.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alleen zijn er genoeg redenen om positief te zijn. Dat jij die niet ziet is een ander verhaal.
Helaas pindakaas. Misschien beter (voor ons) ook na gisteren.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:21 schreef fetX het volgende:
We wachten op dat we Union loten.
@:erasmus
Denk ik ook.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:26 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Helaas pindakaas. Misschien beter (voor ons) ook na gisteren.
Geheel in stijl gaan we winnen van Luzern en dan verliezen van Velez Mostarquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk ik ook.
Denk dat Luzern lastiger is dan die andere 2. Laten we hopen dat het lukt
Ik ben tegen homohaat.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:36 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.rozekameraden.nl
Leuk voor @:onlogisch @:elan en @:Caland
Daar zit wel erg veel kleur in.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:36 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.rozekameraden.nl
Leuk voor @:onlogisch @:elan en @:Caland
Njah, in ieder geval kunnen alle seizoenskaarthouders wel naar binnen dus ik vind helemaal mooiquote:Op maandag 2 augustus 2021 19:47 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Godverdorie walgelijk dit.
STADIONS OPEN NU
Ja het is beter dan niets, maar het zou gewoon volledig open kunnen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, in ieder geval kunnen alle seizoenskaarthouders wel naar binnen dus ik vind helemaal mooi
https://www.fr-fans.nl/ni(...)rlandse-middenvelderquote:Feyenoord is nog lang niet klaar op de transfermarkt, als je alle verhalen in de media leest. In de zoektocht naar versterkingen is Feyenoord volgens het Amerikaanse The Philly Soccer Page in gesprek met de 27-jarige middenvelder Jamiro Monteiro.
Monteiro is Kaapverdisch-Nederlands en is geboren in Rotterdam. De middenvelder was in het verleden onder andere actief voor Excelsior, FC Dordrecht, SC Cambuur en Heracles Almelo. In de afgelopen drie MLS seizoenen, was de middenvelder goed voor 9 goals en 19 assists.
Naast Feyenoord is ook Anderlecht uit op de handtekening van Monteiro. Ook een topclub uit Brazili en een ander team uit de MLS zouden de middenvelder op het oog hebben.
Koop dan niks.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
https://www.fr-fans.nl/ni(...)rlandse-middenvelder
Van Veerman naar Monteiro.
Precies, dat is het voornaamste.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, in ieder geval kunnen alle seizoenskaarthouders wel naar binnen dus ik vind helemaal mooi
Net aan toch? 2/3 is iets meer dan 30K, zitten net niet op 30K scc?quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit ja. Zeker als het is zoals tegen Drita, paar vakken die stampvol zitten en de hele tweede ring leeg in plaats van allemaal verspreid over het hele stadion..quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:30 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Net aan toch? 2/3 is iets meer dan 30K, zitten net niet op 30K scc?
Verder wel een bijzonder besluit, alsof het risico bij 2/3 zoveel minder is dan bij een volledig vol stadion. Vooral symbool-politiek als je het mij vraagt.
Feyenoord schijnt ook weer het bod verhoogd te hebben op die Sporar. 4,5mio + bonussen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:36 schreef hhh38 het volgende:
In de Spaanse media (lol) worden we gelinkt aan een 20-jarige spits van Betis: Raul Garcia. Zal wel niet concreet zijn, maar even ter info.
Dacht even dat het die van Athletic was @:El-Stinho
Dus we zouden bezig zijn met 2 spelers voor in totaal meer dan 10mln. Zou het maar niet geloven nee.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord schijnt ook weer het bod verhoogd te hebben op die Sporar. 4,5mio + bonussen.
Ik weet niet of we dat moeten geloven.
Maar die investeerders kunnen er elk moment instappen hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Terwijl we geen cent zouden hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |