Goed punt inderdaad. Als Feyenoord afgelopen weekend heeft gekeken naar ST Gallen - Luzern in de Super League dan kunnen ze concluderen dat dit onderonsje gewoon gewonnen moet worden. Maar goed, het zou zomaar kunnen dat die gasten van Luzern ook hebben gekeken naar dat potje tegen die club uit Kosovo. Beide teams zullen dus waarschijnlijk weinig tot geen ontzag voor elkaar hebben. Luzern heeft trouwens wel oud Bayern topper Holger Badstuber. Zou me overigens niet verbazen als die op de bank begint.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat Luzern is nou niet echt een ploeg om ongerust van te worden, maar het zou zomaar kunnen dat die Zwitsers hetzelfde denken over Feyenoord. De bal is rond.. gras is groen.. dus Feyenoord verliest, maar we laten ons verrassen
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat Luzern is nou niet echt een ploeg om ongerust van te worden, maar het zou zomaar kunnen dat die Zwitsers hetzelfde denken over Feyenoord. De bal is rond.. gras is groen.. dus Feyenoord verliest, maar we laten ons verrassen
Waarom? Dan hebben we dus gewoon zijn salaris volledig doorbetaald gok ik. Had je hem dus net zo goed kunnen laten opdraven in de reclamefilmpjes rondom kerstquote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:45 schreef alopio het volgende:
Heb ik iets gemist? Volgens Krabby is het contract van Kelly al een tijdje ontbonden. Dat zou een feest zijn
Dat is waar, maar gewoon het idee dat er weer iets opgeruimd is uit het Stam/Troost tijdperk is wel fijnquote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom? Dan hebben we dus gewoon zijn salaris volledig doorbetaald gok ik. Had je hem dus net zo goed kunnen laten opdraven in de reclamefilmpjes rondom kerst
??quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:03 schreef Scrummie het volgende:
Azarkan naar Excelsior maar toch ook niet.
Ah.quote:
Ik krijg behoorlijke Achahbar vibes bij Azarkan. Behalve dat Achahbar nog wel meer talent had ook. Denk wel dat Azarkan sneller is.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah.
Wel zonde fijn technisch spelertje is dat, al heeft hij sinds dat prima debuut tegen Dordrecht 2 jaar geleden ook amper een ontwikkeling doorgemaakt verder.
Al is Excelsior wat dat betreft een prima keuze om dat wel te doen.
Omdat Slot in een ritme van 2 keer per week spelen wil blijven zodat de spelers daar alvast aan kunnen wennenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:49 schreef KingRadler het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Feyenoord zondag ook een wedstrijd speelt.
Ik zou toch alles op de Conference League zetten.
Hoe Fey nu speelt kunnen ze maar 1 wedstrijd aan per week.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat Slot in een ritme van 2 keer per week spelen wil blijven zodat de spelers daar alvast aan kunnen wennen
Oke.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:52 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Hoe Fey nu speelt kunnen ze maar 1 wedstrijd aan per week.
Dat wordt een aardige boete.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat gigantische FUCK UEFA doek steeds vol in beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |