quote:Op maandag 2 augustus 2021 01:48 schreef skysherrif het volgende:
slechtste tijd mogelijk voor vissers finale
Om te kijken dan, net te laat om wakker te blijven, net te vroeg voor de wekkerquote:
Oh ik vind het wel een perfecte tijd eigenlijk, lekker in de ochtendsessie, is het toch iets minder druk hierquote:Op maandag 2 augustus 2021 01:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Om te kijken dan, net te laat om wakker te blijven, net te vroeg voor de wekker![]()
Verder gun ik haar een enorm snelle tijd
2 weken vakantie hier. Woensdag naar de zon vliegen genotquote:Op maandag 2 augustus 2021 02:00 schreef skysherrif het volgende:
Als ik morgen vrij was helemaal eens. Gaat niets boven lekker rustig in de nacht topsport bekijken
Vooral het slapen vantevoren lijkt me ruk, sowieso al de stress maar dan ook nog zo warm.quote:Op maandag 2 augustus 2021 02:00 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik zou niet eens mee kunnen doen met zulke temperaturen
Goed geregeldquote:Op maandag 2 augustus 2021 02:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
2 weken vakantie hier. Woensdag naar de zon vliegen genot
Ik mag toch hopen dat er gewoon airco is op die kamers waar ze zitten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 02:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vooral het slapen vantevoren lijkt me ruk, sowieso al de stress maar dan ook nog zo warm.
Andersom geldt dat ook, had eens een NK waar ze vanuit Suriname kwamen overgevlogen en ze niet goed werden van de regen en kou terwijl het zomer was
Ik eet nu een bakje fruitsalade.quote:Op maandag 2 augustus 2021 02:03 schreef Dagoduck het volgende:
Die Mexicaan eet vast heel veel bakjes salades.
Genotquote:Op maandag 2 augustus 2021 02:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik eet nu een bakje fruitsalade.
Op tijd voor wat denk ik de saaiste nacht van deze spelen is. Muv nacht 1 wellicht.
Blijkbaar hebben ze in Japan een kerncentrale aangezet die uit stond sinds Fukushima om alle energie te kunnen leveren voor airconditioningquote:Op maandag 2 augustus 2021 02:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat er gewoon airco is op die kamers waar ze zitten.
Niet een zak Maltesers en M&M's verorberenquote:Op maandag 2 augustus 2021 02:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik eet nu een bakje fruitsalade.
Op tijd voor wat denk ik de saaiste nacht van deze spelen is. Muv nacht 1 wellicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |