SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Nee eerst nog om een andere kamer gevraagd, kwam ik daar binnen en zaten de kakkerlakken al gezellig op me te wachten op het bedquote:
Oh WA doet moeilijk geloof ikquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Het betreft een cijfer van 1-10 welk je het dicht brengt bij de gewenste vorm:
[ afbeelding ]
Bijvoorbeeld BAF=Vshape 7/10
https://www.fia.com/sites(...)05%20-%20Fuel%20.pdfquote:Op zondag 1 augustus 2021 22:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
zucht... om die nutteloze 'er moet minimaal nog een liter brandstof in je tank zitten' regel?
Matig dit.quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Hogere wiskunde voor mij.quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
So sad.quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.fia.com/sites(...)05%20-%20Fuel%20.pdf
quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.fia.com/sites(...)05%20-%20Fuel%20.pdf
Dat ook, en gun Lewis ook de extra punten nietquote:
En waar correspondeert die BAF factor van 8 visueel gezien dan ongeveer meequote:Op zondag 1 augustus 2021 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Wel heel universeel.
Wow lekkere kont die meid?
Hoezo, hoe zag ze eruit?
BAF=round 8/10
Damn die zat er doorheen. Had je dat gezien?quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ook, en gun Lewis ook de extra punten niet
Wel bipsgerelateerd?quote:
Die was echt leeg jaquote:Op zondag 1 augustus 2021 22:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Damn die zat er doorheen. Had je dat gezien?
Ja die heeft opeens plots 'long-COVID' door zijn besmetting vorig jaar terwijl die op Silverstone helemaal los aan het gaan was. Volgens mij is die gewoon niet gewend om echt te moeten racen zoals tegen Alonsoquote:Op zondag 1 augustus 2021 22:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Damn die zat er doorheen. Had je dat gezien?
Dankzij Alonso kwam Hamilton wel een rondje tekort, anders had 'ie alsnog gewonnen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die heeft opeens plots 'long-COVID' door zijn besmetting vorig jaar terwijl die op Silverstone helemaal los aan het gaan was. Volgens mij is die gewoon niet gewend om echt te moeten racen zoals tegen Alonso
Vermoed dat er ook een stukje boe geroep (wat ik overigens belachelijk vind) zooi bij zit. Hij wordt momenteel even niet meer gezien als 'the greatest'.quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die heeft opeens plots 'long-COVID' door zijn besmetting vorig jaar terwijl die op Silverstone helemaal los aan het gaan was. Volgens mij is die gewoon niet gewend om echt te moeten racen zoals tegen Alonso
Fernando reed wel als een baasquote:Op zondag 1 augustus 2021 22:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dankzij Alonso kwam Hamilton wel een rondje tekort, anders had 'ie alsnog gewonnen.
Denk dat veel mensen dat wel gewoon vinden uiteindelijk. Niet iedereen woont in Nederland.quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vermoed dat er ook een stukje boe geroep (wat ik overigens belachelijk vind) zooi bij zit. Hij wordt momenteel even niet meer gezien als 'the greatest'.
Zodra hij even niet drie rondjes voor iedereen uit rijdt omdat hij in een superieure wagen zit begint het geklaag en getwijfel.quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen dat wel gewoon vinden uiteindelijk. Niet iedereen woont in Nederland.
Zijn maniertjes zijn altijd al vervelend geweest. Als die even beetje tegenslag heeft al helemaal.
Eens. Zodra het niet gaat of lukt hoor je hem direct. Het is ook altijd 'what happend' 'this guy' enz. Maar goed, dat heb ik van Seb ook wel een tijd gevonden. Die heeft ook een tijd gehad dat ie niks anders deed dan zeiken over de radio.quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen dat wel gewoon vinden uiteindelijk. Niet iedereen woont in Nederland.
Zijn maniertjes zijn altijd al vervelend geweest. Als die even beetje tegenslag heeft al helemaal.
Ik vind eigenlijk dat ze die radio af moeten schaffen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Eens. Zodra het niet gaat of lukt hoor je hem direct. Het is ook altijd 'what happend' 'this guy' enz. Maar goed, dat heb ik van Seb ook wel een tijd gevonden. Die heeft ook een tijd gehad dat ie niks anders deed dan zeiken over de radio.
Het "lastige" daaraan is natuurlijk ook dat we vooral HAM op de radio horen, de rest miept ongetwijfeld ook, maar ja, die komen er niet mee op tv.quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Eens. Zodra het niet gaat of lukt hoor je hem direct. Het is ook altijd 'what happend' 'this guy' enz. Maar goed, dat heb ik van Seb ook wel een tijd gevonden. Die heeft ook een tijd gehad dat ie niks anders deed dan zeiken over de radio.
Kan ik nog steeds veel lekkerdere dingen bedenkenquote:Op zondag 1 augustus 2021 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je elkaar heeeeel erg lief en mooi vind.
Spaghetti vongolequote:Op zondag 1 augustus 2021 22:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kan ik nog steeds veel lekkerdere dingen bedenken
Ik wil hier een hele verkeerde opmerking op maken maar ik ga me gewoon netjes gedragenquote:
Je wil er gelijk een piemel in hè?quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kan ik nog steeds veel lekkerdere dingen bedenken
quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je wil er gelijk een piemel in hè?
quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je wil er gelijk een piemel in hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |