SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
met zo'n pak in HUET wel.. daar zit genoeg drijfvermogen in..quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heb je echt geen idee wat boven of beneden is.
Ik herinner me dat er vroeger wel eens van die demo’s waren wat er gebeurde als een auto te water raakte. Die werden dan van een soort rails een zwembad omgekiept en kwamen die mensen dan weer veilig uit.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
met zo'n pak in HUET wel.. daar zit genoeg drijfvermogen in..
maar dat heb je standaard niet aan zeg maar.
Loopbrug zou ik ook dikke prima vindenquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee is niet prettig. Hoogte mwoah mwoa. Zo'n hangbrug heb ik helemaal geen moeite mee, maar langs een afgrond rijden op een slingeend bergweggetje... meh.
[ afbeelding ]
scroll even door naar minuut 1 zowat.. zo oefenden wijquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik herinner me dat er vroeger wel eens van die demo’s waren wat er gebeurde als een auto te water raakte. Die werden dan van een soort rails een zwembad omgekiept en kwamen die mensen dan weer veilig uit.
Dat was in helder water met goed weer. Meestal niet hoe het in het echt gebeurd.
Gereden worden is dan ook vermoeiender dan zelf rijdenquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Loopbrug zou ik ook dikke prima vinden![]()
Heb ook wel eens s' nachts onbekend door de bergen gereden op slingerweggetjes zonder vangrail. Zegt die gap naast mij 'je moet maar niet naar beneden kijken' jaaaaaa hou op zeg... hou je mond, wil het niet weten.
That's what she said.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gereden worden is dan ook vermoeiender dan zelf rijden
Ik denk dan altijd maar, eerst maak je een klapper, je schrikt je dood of je bent half suf, wat moet je doen wat moet je doen. Oh ja gordel... kut op de kop, afzetten... ergens... heb je eindelijk je gordel los loop je nog met die deur of het raam te kloten. Alles elektrisch dus mot je op zoek naar je gordelsnijder en hamer... die kan je dan natuurlijk niet vinden.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik herinner me dat er vroeger wel eens van die demo’s waren wat er gebeurde als een auto te water raakte. Die werden dan van een soort rails een zwembad omgekiept en kwamen die mensen dan weer veilig uit.
Dat was in helder water met goed weer. Meestal niet hoe het in het echt gebeurd.
Ik heb wel eens een hele nacht over Corsica gereden waar je soms ook van die smalle weggetjes net naast een steile kust hebt, toch minder eng in het donkerquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Loopbrug zou ik ook dikke prima vinden![]()
Heb ook wel eens s' nachts onbekend door de bergen gereden op slingerweggetjes zonder vangrail. Zegt die gap naast mij 'je moet maar niet naar beneden kijken' jaaaaaa hou op zeg... hou je mond, wil het niet weten.
Acuut epileptische aanval door dat kutlichtquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
scroll even door naar minuut 1 zowat.. zo oefenden wij
Het is gewoon koud herstweerquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga buiten zitten jongons, het is TE lekker nu
Krijgen we straks ook nog een verregende bitterbal die terug komt van haar werk.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is gewoon koud herstweer
Verwacht dat ze zo wel mopperend komt binnenrollenquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijgen we straks ook nog een verregende bitterbal die terug komt van haar werk.
Onder het kopje "voor deze Nederlanders zet je de wekker"quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijgen we straks ook nog een verregende bitterbal die terug komt van haar werk.
Terras zal niet druk zijn geweest.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heel de dag nietquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
helemaal geen regen
Hoe was het terras dan.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
helemaal geen regen
Zo maar eens een Glengoyne. Ben door mijn tastertjes heen nu. Op één na maar die bewaar ik voor een speciale gelegenheidquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is gewoon koud herstweer
Oh raar, hier heeft het de halve dag geregendquote:
ik heb ook een dikke fleece trui aan hoorquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verwacht dat ze zo wel mopperend komt binnenrollen
12 of 15 YO?quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo maar eens een Glengoyne. Ben door mijn tastertjes heen nu. Op één na maar die bewaar ik voor een speciale gelegenheidHad ik eigenlijk wel mijn vertrek bij vorige werkgever mee kunnen vieren. Maar ja
Zo'n gekke gedachte is dat toch nietquote:
Ja zie je nou welquote:
Denise Richardsquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:49 schreef liesje1979 het volgende:
Wildthings op Netflix, jeugdsentiment.
Nieuwe?quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:53 schreef bitterbal het volgende:
trek in
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ben je nu alweer bezig om @Budapestenaar te verleiden?quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vanavond de perfecte avocado. Dat was m'n zondag. En ik ben op 33% van m'n boek.
Iets klopt hier nietquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:53 schreef bitterbal het volgende:
trek in
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je nu alweer bezig om @:Budapestenaar te verleiden?
Het gaat gewoon vanzelf.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Buda and Cherry sitting in a tree, k-i-s-s-i-n-gquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wow da's lang geledenquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Lang niet meer gedaan.Kerst 2018 laatste keer.
quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen groene broek.
Teveel wijn.quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Teveel broccoli bij het gehakt gehad?
Rondom die autodiefstal?quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:03 schreef UitStraling het volgende:
Vriend van me heeft vanmorgen een live "moord" net gemist, bizar verhaal.
Jazeker, hij is psychiater en een van zijn patiënten heeft vanmorgen dus die auto gestolen en daarmee totaal van de wereld iemand doodgereden terwijl hij hem constant probeerde te bellen maar hij dacht ja doeiiii rot lekker even op om half negen op zondagochtend.quote:
Hier ben ik ook altijd bang voor want er springen nog best wat tussen Emmen en Zwolle voor de trein.quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:09 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb ooit in een trein gezeten die over iemand heen reedt.
Ja ik ook, vorige maand nog.quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:09 schreef datismijnmening het volgende:
Je hoorde die persoon echt onder de trein doorgaan,quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier ben ik ook altijd bang voor want er springen nog best wat tussen Emmen en Zwolle voor de trein.
Als er gedonder is op het spoor bij Wolfheze weet je ook genoeg.quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier ben ik ook altijd bang voor want er springen nog best wat tussen Emmen en Zwolle voor de trein.
Geniet je van je welverdiende vakantie?quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow da's lang geleden
Smaakte weer prima. En je bent ff lekker gezellig bezig ook
quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hoorde die persoon echt onder de trein doorgaan,
Zo van dukdukdukdukduk.
[..]
Zo van dukdukdukdukduk.
Ja er zijn meer van die hotspots. Vught, Heiloo ook bijvoorbeeld.quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als er gedonder is op het spoor bij Wolfheze weet je ook genoeg.
Ik heb er helemaal niets van gehoord of gezien. Was bij Sittard.quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo van dukdukdukdukduk.
Vught is omdat er een zinnelozenhuis naast het spoor ligt, vandaag nog geweest.quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja er zijn meer van die hotspots. Vught, Heiloo ook bijvoorbeeld.
Eronder lijkt me ook niet grappig.quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:15 schreef bitterbal het volgende:
lijkt mij wel echt super naar om in zon trein te zitten
Twee keerquote:Op zondag 1 augustus 2021 21:09 schreef datismijnmening het volgende:
Ja al die andere plekken ook.quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vught is omdat er een zinnelozenhuis naast het spoor ligt, vandaag nog geweest.
wat voor huis?quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vught is omdat er een zinnelozenhuis naast het spoor ligt, vandaag nog geweest.
Voorheen kon je daar zo het spoor oplopen maar een paar jaar geleden hebben ze toch maar wat hekjes geplaatst.quote:
[..]
Zo van dukdukdukdukduk.
Psychiatrische instelling, zo noemden ze die vroeger, of gekkenhuis maar dat mag ook niet meer.quote:
Hebben die mensen nergens zin in dan?quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Psychiatrische instelling, zo noemden ze die vroeger, of gekkenhuis maar dat mag ook niet meer.
Zekers, vandaag stadswandeling Caen gedaan, mooie oude stad. Morgen richting de invasie strandenquote:Op zondag 1 augustus 2021 21:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geniet je van je welverdiende vakantie?
Voor een trein springen welquote:Op zondag 1 augustus 2021 21:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hebben die mensen nergens zin in dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |