Hahaha, wat een debieltje is het toch ook, nu lijkt het nog verdachter.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ twitter ]
Tweet terug, foto beetje bijgesneden. Dat heeft nu ook geen zin meer hoor, je zou toch zo onderhand moeten weten dat dat kartel altijd over je schouder meekijkt?
Echt hoor, soms draait hij zo'n tamelijk genuanceerd verhaaltje af en dan heb ik zoiets van "zou hij zowaar echt iets geleerd hebben van al het gedoe", maar dan doet hij weer zoiets. Of hij mept z'n beeldscherm aan gort. Of hij wenst iemand de grafkanker in. Of hij is van plan een auto te kopen die zelfs bij liefhebbers met technisch inzicht regelmatig voor (financiele) hoofdbrekens zorgt. Of hij moet bedelen omdat het geld op is. Etc. En dan denk ik, nee, eigenlijk is er sinds 2017 helemaal niet echt iets veranderd.quote:
180kg is zo'n 2 volwassen mannen, misschien wat aan de dikkere kant (gespierde in FOK termen) maarja, dan weet je natuurlijk al hoelaat het is.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:27 schreef datismijnmening het volgende:
4 pizza's besteld voor 3 personen.
Op een schaal van 1 tot Braddie hoe slecht is dit?
Ligt eraan, als je daarna minimaal 1,5 km loopt kan het prima.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:27 schreef datismijnmening het volgende:
4 pizza's besteld voor 3 personen.
Op een schaal van 1 tot Braddie hoe slecht is dit?
Behalve zijn gewicht danquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Echt hoor, soms draait hij zo'n tamelijk genuanceerd verhaaltje af en dan heb ik zoiets van "zou hij zowaar echt iets geleerd hebben van al het gedoe", maar dan doet hij weer zoiets. Of hij mept z'n beeldscherm aan gort. Of hij wenst iemand de grafkanker in. Of hij is van plan een auto te kopen die zelfs bij liefhebbers met technisch inzicht regelmatig voor (financiele) hoofdbrekens zorgt. Of hij moet bedelen omdat het geld op is. Etc. En dan denk ik, nee, eigenlijk is er sinds 2017 helemaal niet echt iets veranderd.
En de auto, de keyboards, en het huis. De schaakstukken zijn vervangen maar het bord is hetzelfde.quote:
Nu ben je gekke dingen aan het zeggen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ligt eraan, als je daarna minimaal 1,5 km loopt kan het prima.
Mensen die eigenlijk minder dan dat wilden lopen, maar verdwaald zijn geraakt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nu ben je gekke dingen aan het zeggen.
Welk mens gaat er nou 1.5 kilometer lopen?
Gothics houden van mondkapjes.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Maar zo kan ie niet likken.
Ik denk altijd dat het meest logische bedrag voor donaties aan Bradge ongeveer 0 euro is. In de praktijk blijken er toch mensen te zijn die er anders over denken. Maar Bradge zijn verwachtingen stijgen daar weer boven uit (hallo Tesla).quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:21 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Hahaha, als ik zo dat kortje filmpje terug kijk over dat Duitsland niet doorgaat is de reden dus dat die niet genoeg donaties heeft ontvangen. Man man man, wat verwacht je... Debiel.
Was rond die tijd (2016-2017?) hier Ambertje90 ofzo actief, een kerel met een enorme fixatie op cijfers en regels. Hij goot de afvalvlogs van de Braad in die tijd in een mooi weergegeven grafiek dat zijn gewicht weergaf, en postte dat dan. Was toen iets tussen de 120 en 126 kg als ik me goed herinner.quote:
Nou er zal nu vast niet zoveel af gaanquote:Op maandag 2 augustus 2021 21:02 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Was rond die tijd (2016-2017?) hier Ambertje90 ofzo actief, een kerel met een enorme fixatie op cijfers en regels. Hij goot de afvalvlogs van de Braad in die tijd in een mooi weergegeven grafiek dat zijn gewicht weergaf, en postte dat dan. Was toen iets tussen de 120 en 126 kg als ik me goed herinner.
Bradge zijn taal kun je niet ontcijferen. Ik dacht dat die eerst zo'n autotrip wilde maken en zien hoever je kunt komen met een volle tank. Waarom die dacht dat het een cool idee was, ik heb geen idee. Semi BNers deden dat maarja die hadden al wat volgers voordat ze daaraan begonnen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:00 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat het meest logische bedrag voor donaties aan Bradge ongeveer 0 euro is. In de praktijk blijken er toch mensen te zijn die er anders over denken. Maar Bradge zijn verwachtingen stijgen daar weer boven uit (hallo Tesla).
Maar, voordat we oordelen, wat is nu het idee van de Duitsland reis? Een lang weekend, een week, een maand? Of even Rees aantikken en 's avonds weer in het eigen krokante bed?
Anders weten we ook niet hoeveel er gedoneerd moet worden
Inb4: Bradge die eerdaags claimt dat hij dagelijks Duolingo gebruikt, maar alleen niet meer op streamquote:Op maandag 2 augustus 2021 21:06 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Bradge zijn taal kun je niet ontcijferen. Ik dacht dat die eerst zo'n autotrip wilde maken en zien hoever je kunt komen met een volle tank. Waarom die dacht dat het een cool idee was, ik heb geen idee. Semi BNers deden dat maarja die hadden al wat volgers voordat ze daaraan begonnen.
Zijn jullie trouwens de Duitse lessen vergeten? Wat is daarvan over?
Hahahaha, deze man. Wat een clown. 🤡
Boodschappen doen. Brood, leverworst, chocola en voor een vriend moet hij een fles Amaretto meenemen en voor een andere vriend blikjes Monster. En hij gaat ook nog ergens eten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:00 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat het meest logische bedrag voor donaties aan Bradge ongeveer 0 euro is. In de praktijk blijken er toch mensen te zijn die er anders over denken. Maar Bradge zijn verwachtingen stijgen daar weer boven uit (hallo Tesla).
Maar, voordat we oordelen, wat is nu het idee van de Duitsland reis? Een lang weekend, een week, een maand? Of even Rees aantikken en 's avonds weer in het eigen krokante bed?
Anders weten we ook niet hoeveel er gedoneerd moet worden
Och ja, Ambertje.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:02 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Was rond die tijd (2016-2017?) hier Ambertje90 ofzo actief, een kerel met een enorme fixatie op cijfers en regels. Hij goot de afvalvlogs van de Braad in die tijd in een mooi weergegeven grafiek dat zijn gewicht weergaf, en postte dat dan. Was toen iets tussen de 120 en 126 kg als ik me goed herinner.
Dat plan wordt steeds verder afgezwakt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:06 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Bradge zijn taal kun je niet ontcijferen. Ik dacht dat die eerst zo'n autotrip wilde maken en zien hoever je kunt komen met een volle tank. Waarom die dacht dat het een cool idee was, ik heb geen idee. Semi BNers deden dat maarja die hadden al wat volgers voordat ze daaraan begonnen.
Zijn jullie trouwens de Duitse lessen vergeten? Wat is daarvan over?
Hahahaha, deze man. Wat een clown. 🤡
Dat was toch hout86? Die zelf ook vlogs maakte vanuit een Westfield(?)quote:Op maandag 2 augustus 2021 22:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Och ja, Ambertje.Is/was ook elders actief. Die vent is geniaal, heeft het verkeersregelement tot op de komma in z'n hoofd zitten en heeft al diverse gemeentes en daarvoor werkzame ambtenaren tot wanhoop gedreven omdat hij de wet beter kent dan henzelf.
Hij had een backup van alle vlogs toendertijd en inderdaad van alles en nogwat in grafiekjes gegoten, hield ook bij wat in tegenspraak was met elkaar enzo. Braad kon dat op z'n zacht gezegd niet altijd waarderen.
Jup.quote:Op maandag 2 augustus 2021 22:32 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Dat was toch hout86? Die zelf ook vlogs maakte vanuit een Westfield(?)
Had ook echt iemand verwacht dat hij dit ging doen dan? Ff naar Duitsland voor wat boodschappen en wat chillen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 22:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat plan wordt steeds verder afgezwakt.
- Ik ga een Eurotrip doen!
- Oh nee, naar Tsjechie!
- Oh nee, naar Duitsland!
- Voor een dagje!
- Ik ga er even boodschappen doen!
En uiteindelijk blijkt het budget net toereikend voor vijf liter benzine en een roadtrip naar de verssupermarkt Jan Jongerius met z'n voordelige bolletjes leverworst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |