abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200701897
pi_200701903
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ twitter ]

Tweet terug, foto beetje bijgesneden. Dat heeft nu ook geen zin meer hoor, je zou toch zo onderhand moeten weten dat dat kartel altijd over je schouder meekijkt? :')
Hahaha, wat een debieltje is het toch ook, nu lijkt het nog verdachter. _O-

Laat dit een wijze les zijn voor mensen met wat meer brains dat je niet alles hoeft te delen in je oninteressante leven, leuk voor je naaste maar daar houdt het ook mee op denk ik dan maar. Maargoed Bradge moet content hebben natuurlijk voor zijn trouwe betalende 'fans'.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2021 20:26:35 ]
pi_200701959
4 pizza's besteld voor 3 personen.

Op een schaal van 1 tot Braddie hoe slecht is dit?
-XOXO-
pi_200701972
quote:
99s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:20 schreef Moonlight het volgende:

[..]

_O- slimmerd
Echt hoor, soms draait hij zo'n tamelijk genuanceerd verhaaltje af en dan heb ik zoiets van "zou hij zowaar echt iets geleerd hebben van al het gedoe", maar dan doet hij weer zoiets. Of hij mept z'n beeldscherm aan gort. Of hij wenst iemand de grafkanker in. Of hij is van plan een auto te kopen die zelfs bij liefhebbers met technisch inzicht regelmatig voor (financiele) hoofdbrekens zorgt. Of hij moet bedelen omdat het geld op is. Etc. En dan denk ik, nee, eigenlijk is er sinds 2017 helemaal niet echt iets veranderd. :')
pi_200701980
quote:
9s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:27 schreef datismijnmening het volgende:

180kg is zo'n 2 volwassen mannen, misschien wat aan de dikkere kant (gespierde in FOK termen) maarja, dan weet je natuurlijk al hoelaat het is.
pi_200701982
quote:
9s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:27 schreef datismijnmening het volgende:

Ligt eraan, als je daarna minimaal 1,5 km loopt kan het prima.
pi_200701991
quote:
9s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Echt hoor, soms draait hij zo'n tamelijk genuanceerd verhaaltje af en dan heb ik zoiets van "zou hij zowaar echt iets geleerd hebben van al het gedoe", maar dan doet hij weer zoiets. Of hij mept z'n beeldscherm aan gort. Of hij wenst iemand de grafkanker in. Of hij is van plan een auto te kopen die zelfs bij liefhebbers met technisch inzicht regelmatig voor (financiele) hoofdbrekens zorgt. Of hij moet bedelen omdat het geld op is. Etc. En dan denk ik, nee, eigenlijk is er sinds 2017 helemaal niet echt iets veranderd. :')
Behalve zijn gewicht dan _O-
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
pi_200702007
quote:
99s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:28 schreef Moonlight het volgende:

[..]

En de auto, de keyboards, en het huis. De schaakstukken zijn vervangen maar het bord is hetzelfde.
pi_200702036
quote:
9s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Ligt eraan, als je daarna minimaal 1,5 km loopt kan het prima.
Nu ben je gekke dingen aan het zeggen.

Welk mens gaat er nou 1.5 kilometer lopen? :{
-XOXO-
pi_200702113
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:32 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Nu ben je gekke dingen aan het zeggen.

Welk mens gaat er nou 1.5 kilometer lopen? :{
Mensen die eigenlijk minder dan dat wilden lopen, maar verdwaald zijn geraakt.
pi_200702161
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:22 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
Villian Bradge.
pi_200702223
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:40 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Villian Bradge.
Maar zo kan ie niet likken.
pi_200702381
quote:
9s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Maar zo kan ie niet likken.
Gothics houden van mondkapjes.
  maandag 2 augustus 2021 @ 21:00:56 #264
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_200702603
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:21 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Hahaha, als ik zo dat kortje filmpje terug kijk over dat Duitsland niet doorgaat is de reden dus dat die niet genoeg donaties heeft ontvangen. Man man man, wat verwacht je... Debiel.
Ik denk altijd dat het meest logische bedrag voor donaties aan Bradge ongeveer 0 euro is. In de praktijk blijken er toch mensen te zijn die er anders over denken. Maar Bradge zijn verwachtingen stijgen daar weer boven uit (hallo Tesla).

Maar, voordat we oordelen, wat is nu het idee van de Duitsland reis? Een lang weekend, een week, een maand? Of even Rees aantikken en 's avonds weer in het eigen krokante bed?

Anders weten we ook niet hoeveel er gedoneerd moet worden
  maandag 2 augustus 2021 @ 21:02:00 #265
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_200702626
quote:
99s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:28 schreef Moonlight het volgende:

[..]

Was rond die tijd (2016-2017?) hier Ambertje90 ofzo actief, een kerel met een enorme fixatie op cijfers en regels. Hij goot de afvalvlogs van de Braad in die tijd in een mooi weergegeven grafiek dat zijn gewicht weergaf, en postte dat dan. Was toen iets tussen de 120 en 126 kg als ik me goed herinner.
pi_200702647
quote:
10s.gif Op maandag 2 augustus 2021 21:02 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Was rond die tijd (2016-2017?) hier Ambertje90 ofzo actief, een kerel met een enorme fixatie op cijfers en regels. Hij goot de afvalvlogs van de Braad in die tijd in een mooi weergegeven grafiek dat zijn gewicht weergaf, en postte dat dan. Was toen iets tussen de 120 en 126 kg als ik me goed herinner.
Nou er zal nu vast niet zoveel af gaan
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
pi_200702712
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 21:00 schreef Sheffield het volgende:

[..]

Ik denk altijd dat het meest logische bedrag voor donaties aan Bradge ongeveer 0 euro is. In de praktijk blijken er toch mensen te zijn die er anders over denken. Maar Bradge zijn verwachtingen stijgen daar weer boven uit (hallo Tesla).

Maar, voordat we oordelen, wat is nu het idee van de Duitsland reis? Een lang weekend, een week, een maand? Of even Rees aantikken en 's avonds weer in het eigen krokante bed?

Bradge zijn taal kun je niet ontcijferen. Ik dacht dat die eerst zo'n autotrip wilde maken en zien hoever je kunt komen met een volle tank. Waarom die dacht dat het een cool idee was, ik heb geen idee. Semi BNers deden dat maarja die hadden al wat volgers voordat ze daaraan begonnen.

Zijn jullie trouwens de Duitse lessen vergeten? Wat is daarvan over?

Hahahaha, deze man. Wat een clown. 🤡

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2021 21:06:57 ]
  maandag 2 augustus 2021 @ 21:20:16 #268
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_200702974
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 21:06 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

Bradge zijn taal kun je niet ontcijferen. Ik dacht dat die eerst zo'n autotrip wilde maken en zien hoever je kunt komen met een volle tank. Waarom die dacht dat het een cool idee was, ik heb geen idee. Semi BNers deden dat maarja die hadden al wat volgers voordat ze daaraan begonnen.

Inb4: Bradge die eerdaags claimt dat hij dagelijks Duolingo gebruikt, maar alleen niet meer op stream
pi_200703894
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 21:00 schreef Sheffield het volgende:

[..]

Boodschappen doen. Brood, leverworst, chocola en voor een vriend moet hij een fles Amaretto meenemen en voor een andere vriend blikjes Monster. En hij gaat ook nog ergens eten.
Kunnen we een pool houden hoe vaak hij voor die trip de ANWB moet inschakelen?
pi_200703963
Bedankt Braddie, door jou loopt de
_O_ KLBSC _O_ weer als een trein.

Ik hou van je
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_200703969
quote:
10s.gif Op maandag 2 augustus 2021 21:02 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Och ja, Ambertje. :D Is/was ook elders actief. Die vent is geniaal, heeft het verkeersregelement tot op de komma in z'n hoofd zitten en heeft al diverse gemeentes en daarvoor werkzame ambtenaren tot wanhoop gedreven omdat hij de wet beter kent dan henzelf.

Hij had een backup van alle vlogs toendertijd en inderdaad van alles en nogwat in grafiekjes gegoten, hield ook bij wat in tegenspraak was met elkaar enzo. Braad kon dat op z'n zacht gezegd niet altijd waarderen.

pi_200704168
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 21:06 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

Dat plan wordt steeds verder afgezwakt.

- Ik ga een Eurotrip doen!
- Oh nee, naar Tsjechie!
- Oh nee, naar Duitsland!
- Voor een dagje!
- Ik ga er even boodschappen doen!

En uiteindelijk blijkt het budget net toereikend voor vijf liter benzine en een roadtrip naar de verssupermarkt Jan Jongerius met z'n voordelige bolletjes leverworst.
  maandag 2 augustus 2021 @ 22:32:16 #273
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_200704177
quote:
10s.gif Op maandag 2 augustus 2021 22:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Och ja, Ambertje. :D Is/was ook elders actief. Die vent is geniaal, heeft het verkeersregelement tot op de komma in z'n hoofd zitten en heeft al diverse gemeentes en daarvoor werkzame ambtenaren tot wanhoop gedreven omdat hij de wet beter kent dan henzelf.

Hij had een backup van alle vlogs toendertijd en inderdaad van alles en nogwat in grafiekjes gegoten, hield ook bij wat in tegenspraak was met elkaar enzo. Braad kon dat op z'n zacht gezegd niet altijd waarderen.

Dat was toch hout86? Die zelf ook vlogs maakte vanuit een Westfield(?)
pi_200704182
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 22:32 schreef Sheffield het volgende:

[..]

Dat was toch hout86? Die zelf ook vlogs maakte vanuit een Westfield(?)
Jup.
pi_200704212
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 22:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Dat plan wordt steeds verder afgezwakt.

- Ik ga een Eurotrip doen!
- Oh nee, naar Tsjechie!
- Oh nee, naar Duitsland!
- Voor een dagje!
- Ik ga er even boodschappen doen!

En uiteindelijk blijkt het budget net toereikend voor vijf liter benzine en een roadtrip naar de verssupermarkt Jan Jongerius met z'n voordelige bolletjes leverworst.
Had ook echt iemand verwacht dat hij dit ging doen dan? Ff naar Duitsland voor wat boodschappen en wat chillen. _O-
Zelfs met een volle portemonnee gaat geen enkele mongool dit doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')