abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200725492
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 22:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ja precies, meteen zo direct in your face :D
Ach, dan heb je meteen een beeld hoe het is als hij facefucking doet...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 23:02:44 #127
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200725849
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 21:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Kan het irl wel waarderen hoor :)
Maar is het esthetisch?
The End Times are wild
  Moderator dinsdag 3 augustus 2021 @ 23:56:02 #128
441859 crew  Lenny77
pi_200726639
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 21:04 schreef Bart2002 het volgende:
Overigens denk ik dat als je je als een "gewone" man gedraagt die niet meteen dickpicks stuurt bij het derde bericht je kansloos bent. Beetje doortastend gedrag is gewenst. Hoeft niet meteen vieze plaatjes te zijn natuurlijk. Maar je moet jezelf wel een beetje onderscheiden. Dus een beetje gek is niet erg en zelfs gewenst.

Maar dit dus pas later (als men een beetje aan elkaar gewend is):

[ afbeelding ]
Nee, echt nee...
Ik loop hier nu 43 jaar rond en ken hopen vrouwen.. Werkelijk niemand zit te wachten op een dickpic :')

Alleen van je vriend/ man tijdens het teasen wanneer je bij elkaar uit de buurt bent kan wel eens. Maar zeker niet van iemand die je niet kent :r
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator dinsdag 3 augustus 2021 @ 23:57:07 #129
441859 crew  Lenny77
pi_200726652
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 23:02 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar is het esthetisch?
De één wat meer dan de ander. Is hetzelfde als bij een vagina he. Sommigen hebben een mooie, anderen niet.
En dan hangt het nog van persoonlijke voorkeur af :)
  woensdag 4 augustus 2021 @ 08:04:03 #130
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200729325
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 23:56 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nee, echt nee...
Ik loop hier nu 43 jaar rond en ken hopen vrouwen.. Werkelijk niemand zit te wachten op een dickpic :')

Alleen van je vriend/ man tijdens het teasen wanneer je bij elkaar uit de buurt bent kan wel eens. Maar zeker niet van iemand die je niet kent :r
The End Times are wild
  woensdag 4 augustus 2021 @ 08:04:34 #131
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200729327
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 23:57 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

De één wat meer dan de ander. Is hetzelfde als bij een vagina he. Sommigen hebben een mooie, anderen niet.
En dan hangt het nog van persoonlijke voorkeur af :)
Ik vind het wel mooi, niet in een esthetische zin. Maar als een vrouw mij zoiets zou sturen dan verbreek ik het contact meteen.
The End Times are wild
  woensdag 4 augustus 2021 @ 09:53:35 #132
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200730721
Wat ik trouwens gedaan heb, omdat ik door de bomen het bos niet meer zie, is een excel-sheet gemaakt met alle vrouwen en een aantal wegingsfactoren (lifestyle, praktisch, niveau, aantrekkingskracht, kinderwens) zodat ik overzichtelijk heb welke vrouw het meest geschikt is. Dat is wel erg, ik weet het.
The End Times are wild
pi_200731437
Zeg dames en heren, weet niet of het is voorgekomen, maar kunnen of hebben wij geen foto rating site? :)

Ik merk gewoon dat mannen, vrouwen HEEL anders raten dan vrouwen andere vrouwen raten en vice versa.

De dame die van haar vriendinnen te horen krijgt 'ja die foto is mooi je ziet er zo natural uit in die zonlicht' ziet er in mijn ogen en andere mannen gewoon uit als een zombie op die foto :') of andere no-no dingen als een baby op de eerste foto :')_! of foto's met alleen vriendinnen...

Mannen hebben ook weer eigen meningen dat vrouwen afkrakt.

Wie o wie maakt zoiets!

:T :T
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 10:41:37 #134
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200731495
quote:
14s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 10:37 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Zeg dames en heren, weet niet of het is voorgekomen, maar kunnen of hebben wij geen foto rating site? :)

Ik merk gewoon dat mannen, vrouwen HEEL anders raten dan vrouwen andere vrouwen raten en vice versa.

De dame die van haar vriendinnen te horen krijgt 'ja die foto is mooi je ziet er zo natural uit in die zonlicht' ziet er in mijn ogen en andere mannen gewoon uit als een zombie op die foto :') of andere no-no dingen als een baby op de eerste foto :')_! of foto's met alleen vriendinnen...

Mannen hebben ook weer eigen meningen dat vrouwen afkrakt.

Wie o wie maakt zoiets!

:T :T
Ja, of een site voor taalgebruik
The End Times are wild
  woensdag 4 augustus 2021 @ 17:49:23 #135
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200738999
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 09:53 schreef LXIV het volgende:
Wat ik trouwens gedaan heb, omdat ik door de bomen het bos niet meer zie, is een excel-sheet gemaakt met alle vrouwen en een aantal wegingsfactoren (lifestyle, praktisch, niveau, aantrekkingskracht, kinderwens) zodat ik overzichtelijk heb welke vrouw het meest geschikt is. Dat is wel erg, ik weet het.
:o :o :o

Dat is wel heel praktisch zeg
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 4 augustus 2021 @ 17:56:32 #136
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200739082
En ik heb wel een aantal dickpicks.. en op zich schrikt me dat niet af.. of eigenlijk.. als ze zomaar onder je neus geschoven worden dan waardeer ik dat jiet.. maar na een tijdje geaolt te hebben ja, waarom niet.. toch een beetje kijken wat voor vlees in de kuip enzo..

al had ik gister een date met een kerel waar ik nog helemaal geen dickpick van gehad had.. is idd ook wel leuk..

Maar ik vind het ook wel gewoon leuk om wat te appen op dit moment en niet direct opzoek naar een vaste relatie ofzo. Wellicht een andere insteek ook. :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_200739581
Hier het moment dat ik exvriendje weer tegenkwam op Tinder, heb hem naar links geswiped hoor maar blijft toch wel weer een gek moment....
pi_200740941
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 09:53 schreef LXIV het volgende:
Met een API?

En dan alsnog, hoe weet je dat die persoon "goed" genoeg is.
Wat ik vaak heb is gemerkt dat mensen vooroordelen hebben en als er nog naast zitten. (Dit is anekdotisch en op gevoel, dat betekend dat ik er ook naast kan zitten.)

Daarnaast zie ik sommige dingen staan in het profiel, wat totaal niet bij die persoon past en de biografie toch wel standaard, waar je in principe niks mee kan. (Again, mijn mening en misschien zien mensen dit anders.)
Op een gegeven moet ik het maar op de gevoel en gok gaan doen. (Dit ik zie ik trouwens ook ergens anders in hobbies bijvoorbeeld of wat dan ook.)

Maar nu snap ik wel waarom relaties zo "snel" ontsporen.
Ik heb idee dat men niet geïnteresseerd in mij was en was het voor mij ook wel saai. (Ik kan prima alleen leven, maar het is toch leuk als je iemand ontmoet die ook gewoon leuk is.)

Edit: Bovenstaande klinkt negatief, is het niet.
Meeste mensen zijn gewoon positief en ik zie wel verbetering en nogmaals dit is mijn ervaring.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 20:38:31 #139
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200741669
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 17:56 schreef Barreltje het volgende:
En ik heb wel een aantal dickpicks.. en op zich schrikt me dat niet af.. of eigenlijk.. als ze zomaar onder je neus geschoven worden dan waardeer ik dat jiet.. maar na een tijdje geaolt te hebben ja, waarom niet.. toch een beetje kijken wat voor vlees in de kuip enzo..

al had ik gister een date met een kerel waar ik nog helemaal geen dickpick van gehad had.. is idd ook wel leuk..

Maar ik vind het ook wel gewoon leuk om wat te appen op dit moment en niet direct opzoek naar een vaste relatie ofzo. Wellicht een andere insteek ook. :+
Uiteindelijk blijft het wel leuker om gewoon wat te teasen en dat pas te laten merken als je met elkaar in bed duikt.?

En Aol? Bestaat en gebruikt men dat nog :D

quote:
17s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 18:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hier het moment dat ik exvriendje weer tegenkwam op Tinder, heb hem naar links geswiped hoor maar blijft toch wel weer een gek moment....
Maar ben je er nog niet helemaal overheen dan?
Hier zou ik juist liken, puur om de reactie :@
pi_200741754
quote:
6s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 20:38 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Uiteindelijk blijft het wel leuker om gewoon wat te teasen en dat pas te laten merken als je met elkaar in bed duikt.?

En Aol? Bestaat en gebruikt men dat nog :D
[..]

Maar ben je er nog niet helemaal overheen dan?
Hier zou ik juist liken, puur om de reactie :@
Nog maar twee maanden de relatie verbroken, qua lichamelijke connectie had ik nog wel willen liken, maar gezien zijn profieltekst haakte ik toch af :)
pi_200749612
'Ik wil nog meer op de app praten, ik voel nog geen connectie'

:') ik laat het een week voor wat het is en dan unmatch ik,

Of van die dames die een grouppic maken en waarvan zij de lelijkste is, ik bedoel kom op, denk je dat ik dan nog verder wil :')
  Moderator donderdag 5 augustus 2021 @ 10:51:14 #142
441859 crew  Lenny77
pi_200751267
quote:
10s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 09:43 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
'Ik wil nog meer op de app praten, ik voel nog geen connectie'

:') ik laat het een week voor wat het is en dan unmatch ik,

Of van die dames die een grouppic maken en waarvan zij de lelijkste is, ik bedoel kom op, denk je dat ik dan nog verder wil :')
Dus als iemand niet snel genoeg wil afspreken omdat er nog geen vertrouwen is, dan is dat iets slecht? Hoe dan ook bevestig je haar gevoel als je gaat unmatchen dat het maar voor 1 ding is en heeft de volgende man nog meer problemen om een date vast te krijgen met haar.

En over de lelijkste kan gediscussieerd worden, iedereen heeft een andere smaak :)
pi_200751569
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 10:51 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dus als iemand niet snel genoeg wil afspreken omdat er nog geen vertrouwen is, dan is dat iets slecht? Hoe dan ook bevestig je haar gevoel als je gaat unmatchen dat het maar voor 1 ding is en heeft de volgende man nog meer problemen om een date vast te krijgen met haar.

Voor mij een absolute red flag. Tuurlijk is het geen comfort als iemand meteen zget 'neuken' of thuis afspreken als eerste date maar als je niet eens na een convo van 20 regels wilt switchen van app > WhatsApp nou... Aandachtsho wants attention. Mag ze lekker van anderen krijgen.

quote:
En over de lelijkste kan gediscussieerd worden, iedereen heeft een andere smaak :)
Smaken verschillen maar als je OBJECTIEF de lelijkste van de groep bent, net zoals mannen die een grouppic plaatsen waar ze er uit zien als de grootste kneus uit de groep :')

Tja.

:T
  Moderator donderdag 5 augustus 2021 @ 11:10:20 #144
441859 crew  Lenny77
pi_200751847
quote:
10s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 10:59 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

Voor mij een absolute red flag. Tuurlijk is het geen comfort als iemand meteen zget 'neuken' of thuis afspreken als eerste date maar als je niet eens na een convo van 20 regels wilt switchen van app > WhatsApp nou... Aandachtsho wants attention. Mag ze lekker van anderen krijgen.

Oh ik dacht dat je al whatsapp bedoelde.. Weer een ander verhaal dan :)
pi_200752370
quote:
10s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 10:59 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]

[..]

Smaken verschillen maar als je OBJECTIEF de lelijkste van de groep bent, net zoals mannen die een grouppic plaatsen waar ze er uit zien als de grootste kneus uit de groep :')

Tja.

:T
Nou dan hoeven wij niet te matchen want ik geef niet altijd zomaar mijn telefoonnummer....als ik nog niet overtuigd ben blijf ik ook nog liever op die datingapp in de inbox hangen.
  Moderator donderdag 5 augustus 2021 @ 12:03:45 #146
441859 crew  Lenny77
pi_200752930
quote:
17s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 11:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Nou dan hoeven wij niet te matchen want ik geef niet altijd zomaar mijn telefoonnummer....als ik nog niet overtuigd ben blijf ik ook nog liever op die datingapp in de inbox hangen.
Ja daar voeg ik me wel bij aan. Ik heb geen zin in blokkeren en al dat soort zever zoals van ellende een ander nummer moeten aanvragen, je krijgt mijn nummer pas als ik overtuigd ben :)
pi_200753069
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 12:03 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja daar voeg ik me wel bij aan. Ik heb geen zin in blokkeren en al dat soort zever zoals van ellende een ander nummer moeten aanvragen, je krijgt mijn nummer pas als ik overtuigd ben :)
Precies :)
  donderdag 5 augustus 2021 @ 17:29:54 #148
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200759047
quote:
17s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 20:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Nog maar twee maanden de relatie verbroken, qua lichamelijke connectie had ik nog wel willen liken, maar gezien zijn profieltekst haakte ik toch af :)
Ah, dat is redelijk kort geleden ja, nee begrijpelijk.

-----

Waarom niet gewoon eerst een aantal dagen kletsen en als dat goed loopt/klikt over gaan op de app/bellen, zo moeilijk is het toch allemaal niet?
pi_200759084
quote:
6s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 17:29 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ah, dat is redelijk kort geleden ja, nee begrijpelijk.

-----

Waarom niet gewoon eerst een aantal dagen kletsen en als dat goed loopt/klikt over gaan op de app/bellen, zo moeilijk is het toch allemaal niet?
Heb er niet wakker van gelegen hoor ha ha, eigenlijk was het ook wel een soort afsluiting.....deze zou ik gewoon altijd naar links swipen :)
pi_200763896
quote:
17s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 18:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Oooo nee pfft..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')