WTFquote:
Hopelijk loopt dit goed afquote:
Misschien vanwege Amerikaanse favoriete en NBC invloed op tijdschema?quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:55 schreef Slobeend het volgende:
Vreemd dat de 100 horden finale in de ochtendsessie is?
Dan zou je denken dat ze de 100 meter ook wel in de ochtend zouden plaatsen, misschien een compromis?quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Misschien vanwege Amerikaanse favoriete en NBC invloed op tijdschema?
Zag dat het geld al op de tribune zat.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:41 schreef Aguero het volgende:
Wie beslist dit en zijn er eventueel oliedollars in het spel?
TOPSJOWquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:12 schreef heywoodu het volgende:
Nijel Amos is doorgezet naar de finale op de 800 meter
SIFAN schroeit alles, dus doet 3 afstanden.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
Is bekend of Hassan mee gaat doen met de 1500m?
Drie keer goud.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:17 schreef DeeBee het volgende:
[..]
TOPSJOW
[..]
SIFAN schroeit alles, dus doet 3 afstanden.
Zeer mooi nieuws. Zou een goede opvolger van Rudisha zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:12 schreef heywoodu het volgende:
Nijel Amos is doorgezet naar de finale op de 800 meter
Hoezo is dat dan logisch?quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:35 schreef Marcoss het volgende:
Na dat interview van Hassan na de 5000 en de klaagzang over van alles en nog wat is het wel logisch dat ze voor 3 afstanden kiest!
Voor haar vooral te hopen dat dat schema er niet voor zorgt dat ze overal net tekort komt voor goud.
Als de 1500 en 5000 maar goed gaan, de 10km is gelukkig nadat dat allemaal afgelopen is en kan dan mooi een soort bonus zijnquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:35 schreef Marcoss het volgende:
Na dat interview van Hassan na de 5000 en de klaagzang over van alles en nog wat is het wel logisch dat ze voor 3 afstanden kiest!
Voor haar vooral te hopen dat dat schema er niet voor zorgt dat ze overal net tekort komt voor goud.
Ik heb eens gekeken welke evenementen in de ochtend een finale hebben. Het zijn de hordennummers, de vier korte. Verspringen mannen en vrouwen en kogelstoten mannen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan zou je denken dat ze de 100 meter ook wel in de ochtend zouden plaatsen, misschien een compromis?
Juist nietquote:
Volgens mij was de 10 juist altijd de bedoeling en zou ze daarbij nog een keuze maken tussen de 1500 en 5000. Dus ik ga er vanuit dat ze ook op de 10 nog wel echt wat verwacht zo, zeker omdat op de 1500 de concurrentie het grootst is (volgens mij).quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:57 schreef dz5b604 het volgende:
Feitelijk kiest ze nu eigenlijk gewoon voor de 1500 en 5000m.
"Ik zweet, is niet goed"quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:35 schreef Marcoss het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |